וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ווילבקין נחסם על הבאזר - מכבי תל אביב הפסידה 91:89 לאנאדולו

עודכן לאחרונה: 5.11.2020 / 21:30

רודריג בובואה (23) עצר את הגארד בסיום והוליך את הטורקים החסרים לניצחון ביתי. שיא קריירה של בריאנט (22) לא עזר לספרופולוס

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
הפסד חמישי העונה למכבי תל אביב. דורסי/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

לאחר העלייה לגמר גביע ווינר בתחילת השבוע, קיוותה מכבי תל אביב לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג, אך רשמה הפסד שני ברציפות - 91:89 מול אנאדולו אפס. הקבוצה של יאניס ספרופולוס התאוששה מפתיחה רעה, ורצה 5:19 במהלך הרבע הראשון בדרך ליתרון בסיומו, וגם בסיום המחצית הראשונה. אלייז'ה בריאנט היה פשוט נהדר בשורות הצהובים וסיים עם שיא קריירה (22 נקודות), כשמנגד הצטיין טיבור פלייס.

מכבי תל אביב הוליכה 67:72 בתום רבע שלישי טוב מאוד, אך בובואה, מיציץ' ומוארמן, יחד עם התעוררות של פלייס העבירה את היתרון לצד הטורקי במהלך הרבע המכריע. אות'לו האנטר ביצע חסימה גדולה, אך נפצע במהלך וירד מהפרקט ולא שב עד הסיום. איבוד כדור מתסכל של האורחת בסיום לא מנע ממנה הזדמנות לנצח את המשחק, כשסקוטי ווילבקין עלה לשלשה על הבאזר אך נחסם על ידי ה-MVP של המשחק - רודריק בובואה שסיים עם 23 נקודות, 7 אסיסטים ומדד 36.

קלעו למכבי תל אביב: אליז'ה בריאנט 22 נקודות (4 מ-7 ל-3, 4 אסיסטים), סקוטי ווילבקין 15 (5 מ-13 ל-3), טיילר דורסי 14 (4 אסיסטים, 4 איבודים), אנטה ז'יז'יץ' 10 (ו-8 ריבאונדים ב-25 דקות), כריס ג'ונס ואנג'לו קליוארו 9 כ"א, אות'לו האנטר 5, עוז בלייזר 3, דראגן בנדר 2. מכבי תל אביב קלעה 15 מ-32 מהשלוש.

קלעו לאנאדולו אפס: רודריג בובואה 23 נקודות (3 מ-5 מהשלוש, 7 אסיסטים), טיבור פלייס 20 ו-9 ריבאונדים, אדריאן מוארמן 17, קרונוסלב סימון 13, וסילי מיצ'יץ' 9, ג'יימס אנדרסון 4, כריס סינגלטון 3.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
נחסם על הבאזר והצהובים עם הפסד שני ברציפות. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

מהלך המשחק

רבע 1:

הטורקים הגיעו לוהטים מעבר לקשת, ופתחו עם שלוש שלשות ועוד ליי אפ קל בדרך ל-0:11 מהיר ופסק זמן של ספרופולוס תוך שלוש דקות. הנקודות הראשונות של הצהובים הגיעו לאחר שלשה של אלייז'ה בריאנט. האורחת השלימה ריצת 5:19 ועלתה ל-18:22, כשנקודות של כריס ג'ונס על הבאזר קבעו 22:24 למכבי תל אביב לקראת הרבע השני.

רבע 2:

האלופה הישראלית התקשתה בפתיחת הרבע מול טיבור פלייס האורך, אך נהנתה מדקות טובות של כריס ג'ונס שקלע את ארבע הנקודות הראשונות של הצהובים בפתיחת הרבע השני. רודריג בובואה נכנס לעניינים במהלך הרבע, ושלשה שלו קבעה 32:38 לאנאדולו. שלשה של בריאנט על הבאזר קבעה 49:50 לצהובים במחצית.

שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
נפצע ונאלץ לרדת מהפרקט. האנטר/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

רבע 3:

השחקנים של ספרופולוס חיזקו את ההגנה בפתיחת הרבע וקלעו שש נקודות ללא מענה בדרך ל-49:56, כששלשה של קרונוסלב סימון הורידה לארבע הפרש. שתי הקבוצות נעלו את הצבע אך לא התקשו כל אחת להצר את צעדי קלעי השלוש של היריבה, ובעוד דורסי, קלויארו ובריאנט צלפו מעבר לקשת לזכות הצהובים, סימון בובואה ומוארמן עשו זאת עבור המארחת. 67:72 למכבי תל אביב לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הטורקים נצמדו למכבי תל אביב בפתיחת הרבע המכריע. אות'לו האנטר ביצע חסימה גדולה, אך נפצע במהלך ועוז בלייזר נכנס במקומו. ריצת 0:7 של הטורקים העבירה אליהם את היתרון וקבעה 78:80, אך ווילבקין ענה בשתי שלשות משלו והחזיר את היתרון למכבי תל אביב. רודריג בובואה ניהל נהדר את המשחק של אנאדולו, כשאסיסט שלו לפלייס בתוך הדקה האחרונה קבע 87:89. איבוד כדור רשלני של הצהובים בסיום לא מנע מסקוטי ווילבקין הזדמנות לנצח את המשחק, אך גארד מכבי תל אביב נחסם בצורה מדהימה על ידי איש המשחק, רודריג בובאה שהבטיח ניצחון לאנאדולו - 89:91 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully