וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מועמד ודאי לנוקאאוט השנה": לוחם נוסף ישיג חוזה ב-UFC בזכות בעיטה אדירה? צפו

5.11.2020 / 9:10

איגנסיו בהמונדס שלח את יריבו לישון בעזרת בעיטה קדמית מרהיבה וברשת התקשו להישאר אדישים: "יריבו נרדם עוד לפני שפגש את הקרקע". צפו בביצוע המרשים

איגנסיו בהמונדס לוחם MMA צ׳יליאני עם נוקאאוט השנה/צילום מסך

ביום ראשון האחרון, כשהוא בן 45, עלה אנדרסון סילבה - אחד מלוחמי ה-MMA הגדולים בכל הזמנים - ככל הנראה לקרב האחרון בקריירה שלו. העכביש, שהפך לאחד הלוחמים הכי אהובים בתולדות הענף, הפסיד ליוריה הול והוא ככל הנראה צפוי לתלות את הכפפות אחרי קריירה מרשימה למדי. בקריירה של הברזילאי אינספור רגעים מדהימים, ניצחונות מרשימים ונוקאאוטים עוצרי נשימה, כמו למשל הנוקאאוט עוצר הנשימה ואולי המפורסם מכולם עת פגש יריב ברזילאי אחר, ויטור בלפורט, ב-UFC 126. באותו קרב אייקוני, שלח סילבה בעיטה קדמית ששלחה את יריבו הקשוח לישון. הלילה (בין רביעי לחמישי), ארבעה ימים בלבד לאחר הקרב האחרון של הלוחם האגדי, הנוקאאוט האדיר שייזכר עוד שנים רבות שוחזר בצורה כמעט זהה.

איגנסיו בהמונדס, לוחם MMA צ'יליאני בן 23, קיבל הזדמנות להרשים את נשיא ה-UFC דיינה ווייט כמו לוחמים צעירים רבים אחרים, במסגרת טורניר המארגן הקומישינר - "Dana White's Contender Series", במסגרתו מקבלים הזוכים (ו/או הלוחמים המרשימים ביותר) הזדמנות להילחם ב-UFC.

בהמונדס, הנחשב ללוחם מבטיח למדי, סיפק במהלך הקרב שלו מול אדסון גומס אולי את נוקאאוט השנה, כששלח את יריבו לישון בעזרת בעיטה קדמית אדירה, שהזכרה את הנוקאאוט המטורף של אנדרסון סילבה מול בלפורט. "בהמונדס שלח את גומס לישון עוד לפני שהוא פגש את הקרקע", נכתב בתקשורת האמריקאית אחרי הביצוע המרשים.

בהמונדס שלט לכל אורך הקרב. הוא היה דומיננטי בסיבוב הראשון כשהרגע הגדול שלו הגיע באמצע הסיבוב השני. הוא זיהה שריבו רוכן מעט קדימה ושלח בעיטה קדמית שעצרה את הקרב, העניקה לו ניצחון מרשים והפכה את הביצוע שלו לוויראלי במיוחד.

מדובר בניצחון השני ברציפות של בהמונדס, כנראה בדרך לחוזה ב-UFC. "ככל שאתה מתבלט יותר בתכנית, כך הסיכוי שלך להשיג חוזה גדולים יותר", נכתב בתקשורת המקומית. "אם לומר את האמת, הביצוע של בהמונדס היה מרשים יותר מכל ביצוע אחר שראינו בתכנית".
.
הלוחם הצ'יליאני מחזיק במאזן 3:10 אחרי חמש שנים כלוחם מקצועני. הוא החל את הקריירה שלו ב-2015 ומאז נלחם בארגונים קטנים, במטרה להגיע בסופו של דבר לארגון הגדול מכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully