וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל קרה להגנה של מנצ'סטר יונייטד? הפרשנים קוטלים, סולשיאר הודה: "בלתי נסלח"

סקולס טוען שזה שער של "ילדים בני 10", פרדיננד "מקווה שמישהו משתולל בחדר ההלבשה", ברשת קטלו וסולשיאר יודע שזה מביך. הגול שספגה יונייטד מול בשאקשהיר הפך לבדיחה, אפילו אקס ליברפול עוקץ: "זה הניצחון הראשון שלנו, צריכים לשחק נגד יונייטד בכל שבוע"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

עד עכשיו העונה מנצ'סטר יונייטד הראתה יכולת מאכזבת מאוד בליגה, ואחרי שבעה מחזורים היא במקום ה-15 בלבד בפרמיירליג, אבל מה שנתן קרדיט למאמן אולה גונאר סולסשיאר היה המאזן בליגת האלופות, שכלל שני ניצחונות מרשימים על פריז סן ז'רמן בחוץ ו-0:5 גדול על ר.ב לייפציג. אתמול (רביעי) יונייטד נראתה באירופה בדיוק כמו שהיא נראית בליגה, ואחרי ה-1:0 שספגה בתחילת השבוע מארסנל, אתמול הפסידה 2:1 לאיסטנבול בשאקשהיר, וכל היתרון שהיו לשדים האדומים בבית כמעט נעלם.

מה שכמובן גרר את הכותרות והתגובות באנגליה היה השער הראשון שיונייטד ספגה מרגלי דמבה בה, שבדקה ה-13 נותר לגמרי חופשי מעבר קו ההגנה האחורי של יונייטד. בה דהר לגמרי לבד עד לשער, וכבש את ה-0:1 של הטורקים, בתפקוד שמעלה הרבה תהיות בנוגע לסדר בהגנה של סולשיאר.

"השער הזה שספגנו", צייץ ריו פרדיננד, "בבקשה תגידו לי שמישהו מתחרפן עכשיו בחדר ההלבשה ומשתגע על השחקנים ומישהו לוקח אחריות. הצורה שבה הקבוצה נראית כשאיבדנו כדור בשער הראשון....".

פול סקולס טען שזה שער שסופגת קבוצת ילדים. "ברור שאתה תמיד משאיר מישהו על קו החצי", אמר שחקן העבר, "זה שער של ילדים בני 10. אפשר להבין את זה אם זה היה קורה בעשר הדקות האחרונות. אבל זה בעשר הדקות הראשונות! מבחינה הגנתית הקבוצה הזאת מפוזרת לחלוטין".

עוד בוואלה!

אלופות: ר.ב. לייפציג - פ.ס.ז' 1:2, ברצלונה - ד. קייב 1:2

לכתבה המלאה
אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה כבר יש להגיד? יונייטד/רויטרס

סולשיאר עצמו אמר בסיום שמה שקרה בהגנה היה "בלתי נסלח", והוסיף: "ההופעה שלנו לא הייתה מספיק טובה, מול קבוצה שרצה ועבדה קשה, וכובשת במתקפות מתפרצות כפי שלפעמים קורה באירופה, כשאתה לא מתגונן היטב... שיחקנו קרן קצרה, ושכחנו מהשחקן שעלה למעלה וזה בלתי נסלח, וכמובן גם בשער השני לא היינו מספיק מאורגנים... שני שערים רכים, ולא היה לנו מספיק כדי לחזור במחצית השנייה". המאמן הודה ש"ההפסד הזה מחזיר אותנו המון לאחור, בכדורגל אתה כל הזמן מקבל מבחן מציאות". ברונו פרננדש ניסה להתנחם ואמר ש"רק לפני שבוע אמרתם שנראינו מצוין במשחקים מול פ.ס.ז', ניוקאסל ולייפציג. עכשיו לא, אבל המצב שלנו עדיין טוב".

מרטין שקרטל, בעבר בליברפול וכיום משחק בשורות הטורקים, שלח עקיצה למפסידים: "זה הניצחון הראשון שלנו בליגת האלופות, אנחנו צריכים לשחק מול מנצ'סטר יונייטד בכל שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully