וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פותחת עונה, רמי כהן: "היעדים השנה הם קודם כל לשרוד"

4.11.2020 / 18:18

יו"ר האדומים מדבר על המשבר הכלכלי, המאמן מבטיח "רוח לחימה", ים מדר חושב על הדראפט וטוען: "ההצלחה של הפועל תל אביב יכולה להוביל להצלחה האישית שלי"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

גם הפועל תל אביב מתכוננת לעונה לא שגרתית, כמו כל הספורט העולמי, והיום (רביעי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה. האדומים יודעים שהקבוצה מתמודדת עם לא מעט אתגרים כלכליים, ובעוד ים מדר טוען ש"אנחנו רוצים להיות ראויים לייצג את הפועל תל אביב", היו"ר רמי כהן מודה ש"היעדים שלנו הם קודם כל לשרוד".

"אנחנו פותחים עוד עונה, מוזרה במיוחד", אמר כהן, "העונה הזו היא המשך ישיר של כל מה שנשמע לא הגיוני לפני שנה, בידודים, בלי קהל, המצב הכלכלי וכולי. עדיין אנחנו כאן, כמו תמיד בהפועל, לנסות לעשות את המקסימום עבור הקהל הגדול שלנו, גם אם הוא לא נמצא איתנו כאן. נעשה את המקסימום ונקווה שהדברים ישתנו וישתפר במהרה".

יו"ר הפועל ת"א, רמי כהן. קובי אליהו, קובי אליהו
"צריכים להיות שקולים ומחושבים ולשרוד את התקופה הזו". כהן/קובי אליהו, קובי אליהו

כהן נשאל על הסקת מסקנות מהעונות האחרונות, ואמר: "הגענו פעם אחת לפיינל פור של הליגה ושלוש פעמים לפיינל פור הגביע ובאף אחת מהן לא הגענו לגמר. השנה הזו היעדים הם לא בהכרח רק שם, זו שנה מיוחדת. ברור שאנחנו רוצים להצליח כמה שיותר, אבל היעדים שלנו, ואני חושב שזה רלוונטי לכל הקבוצות, הם קודם כל לשרוד. אף אחד לא יודע מה יהיה מחר. אני מקווה שאנחנו מתחילים את הליגה והיא לא תעצור, כמו שקורה כבר במדינות אחרות. צריכים להיות שקולים ומחושבים ולשרוד את התקופה הזו. לפעמים היינו מהירים מדי להחליט ולא מספיק סבלניים, אנחנו מנסים לעשות את הדברים נכון כעת ולשמור על המשכיות. אנחנו רוצים לבנות פה משהו יציב".

מאמן הקבוצה הקבוצה יאניס קאסטריטיס: "התחלנו את העונה במוקדמות ליגת האלופות ובליגה הבלקנית. יש לנו הרגשה שעכשיו האקשן האמיתי מתחיל ואנחנו מאוד מתרגשים לקראתו. יש לנו עוד משחק גביע מחר, זה מפעל חשוב מאוד עבורנו ונרצה לעשות את המיטב. ביום ראשון יש לנו משחק רשמי ראשון בליגה נגד גלבוע. נעשה הכל כדי להיות מוכנים. זה קצת מתסכל שאנחנו צריכים להתמודד עם פציעות כמו של טאליב זאנה וג'ון דיבלר, אבל אנחנו מקווים להיות מוכנים. מחכים לראות את האולם שלנו מלא במהרה.

"שתי המילים שמיד קופצות לי לראש הן 'רוח לחימה'. אנחנו רוצים להילחם ולהוכיח שאנחנו רוצים לנצח בכל פוזשן. זה מה שאנחנו רוצים לראות מהשחקנים שלנו, שיהיו מוכנים להילחם בשני צידי המגרש".

עוד בוואלה!

לצד זאיון או תחת פופוביץ'? האופציות הפחות מדוברות של דני אבדיה ב-NBA

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ים מדר נבחר לשחקן המשתפר לעונת 2019/20. דני מרון
אנחנו רוצים להיות ראויים לייצג את הפועל ת"א". מדר/דני מרון

ים מדר: "אני אדבר בשם השחקנים, הגעתי בסוף אוגוסט לתחילת האימונים, היה לנו את המשחק באירופה, זה לא יצא כמו שתיכננו אבל חזרנו לעבוד קשה כדי להיות מוכנים לאתגרים הבאים. אנחנו רוצים להיות ראויים לייצג את הפועל ת"א ולהיות מוכנים לכל משימה שתהיה בדרך".

מדר על ההכנות האישיות לדראפט: "הצלחה אישית קשורה בהצלחה קבוצתית, אני מאוד מאמין בלהתרכז בסיטואציה שיש לי עכשיו. ההצלחה של הפועל ת"א יכולה להוביל להצלחה האישית שלי. אני עובד הכי קשה וחושב שאני ראוי להגיע למקומות שאני רוצה. ילדים יכולים להסתכל על הפועל ת"א וללמוד איך היא לוקחת שחקן, נותנת לו במה ואת כל המעטפת שצריך כדי להגשים את החלומות שלו. המטרה העיקרית שלי כרגע זה להצליח עם הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully