וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרגע שון וייסמן לא עומד בציפיות": הלחץ בריאל ויאדוליד הולך וגובר

ויאדוליד הפסידה לוויאריאל ונותרה במקום האחרון עם 3 נקודות מ-24 אפשריות וללא ניצחון, אכזבה מהחלוץ הישראלי, שחקן הרכש היקר בתולדות המועדון שטרם כבש: "התקווה הגדולה של הקבוצה לא הראה עד כה את חוש הריח שלו לכיבושים"

תקציר: הופנהיים - אוניון ברלין 3:1/ספורט 1

הלחץ בריאל ויאדוליד הולך וגובר אחרי עוד הפסד. בספרד מדווחים שבינתיים במועדון לא ממהרים לפטר את המאמן סרחיו, אבל עצם הדיון על מעמדו מצביע כמובן על כך שכסאו מתנדנד. אלא שהלחץ לא נופל רק על הכתפיים של המאמן, אלא גם על אלו של שון וייסמן.

שחקן הרכש היקר בתולדות וידאוליד סוף סוף קיבל הזדמנות מלאה אתמול (שני). הוא פתח בהרכב בפעם השלישית ושיחק 90 דקות, אבל הסגולים-לבנים הפסידו 2:0 לוויאריאל ונותרו במקום האחרון בלה ליגה, עם 3 נקודות מ-24 אפשריות וללא ניצחון.

שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד מול ראול אלביול שחקן ויאריאל. Eric Alonso, GettyImages
מחכה לשער הראשון. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

אתמול עוד לפני המשחק כתבו בתקשורת המקומית: "כרגע שון וייסמן לא עומד בציפיות ובחודשיים מאז שהגיע, הוא עדיין לא כבש אפילו שער אחד. פגרות הנבחרות, הדקות המעטות ואפילו יום כיפור, גרמו לכך שהשחקן שהגיע כתקווה הגדולה של ריאל ויאדוליד, לא הראה עד כה את חוש הריח שלו לכיבושים".

עוד בוואלה!

ליגיונרים: מונס דאבור עם שער ליגה שני והפסד, גם מוחמד עוואד כבש, שון וייסמן הפסיד

לכתבה המלאה
שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד מול פאו טורס שחקן ויאריאל. Eric Alonso, GettyImages
פספס הזדנמנות. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

הפעם וייסמן פתח. הוא שיחק עם הרבה התלהבות והיה נייד, אבל בספרד מתחילים לשאול האם מבחינה איכותית זה השחקן שיכול לעשות את ההבדל עבור קבוצה שנלחמת על חייה. ב"אס" כתבו על החלוץ: "הייתה לו הזדמנות טובה בדקה ה-62, אבל הוא היה אנוכי. במחצית השנייה הוא הראה נוכחות בדקות בהן ויאדוליד השתפרה".

ב-eldesmarque המקומי וייסמן קיבל ציון 5 ונכתב עליו: "הוא היה פעיל במשחק הלחץ והיה נייד, למרות שהקבוצה לא החזיקה הרבה בכדור. במחצית השנייה, כשהקבוצה כבר הייתה בפיגור 2:0, היו לו שתי הזדמנויות שאותן הוא החמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully