וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור עם שער ליגה שני והפסד, גם מוחמד עוואד כבש, שון וייסמן הפסיד

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 23:49

חלוץ הופנהיים השווה בדקה ה-80 מול אוניון ברלין, שניצחה לבסוף 1:3. חלוץ ויאדוליד השלים 90 דקות בהפסד 2:0 לוויאריאל, שתפגוש את מכבי תל אביב בחמישי. חלוץ לך פוזנן מצא את הרשת ב-2:3 בגביע מול פרושקוב

תקציר: הופנהיים - אוניון ברלין 3:1/ספורט 1

מונס דאבור הבקיע הערב (שני) את שערו השני העונה בבונדסליגה, כשהשווה עבור הופנהיים מול אוניון ברלין בדקה ה-80, אלא שהאורחת חזרה להוביל וניצחה בסופו של דבר 1:3. מקס קרוזה העלה את האורחת ליתרון מפתיע בפנדל בדקה ה-60 לאחר הרחקתו של המחליף הדני רוברט סקוב, אבל למרות הנחיתות המספרית הצליחה הופנהיים לחזור והחלוץ הישראלי השתחרר משני שחקנים בתוך הרחבה והפציץ בימין לרשת הגבוהה. דאבור הוחלף מיד לאחר השער, ובדקה ה-85 אוניון ניצלה את יתרונה המספרי והמחליף יואל פויאנפאלו דחק בצורה מוזרה מקרוב. הפיני יכול היה להשלים צמד בדקה ה-88, אלא שהפעם בעט לקורה. מי שסגר עניין היה סדריק טויכרט, אחרי פרגון יפה מצד קרוזה כששניהם היו לבד מול השוער בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

הופנהיים ממשיכה להתקשות בשילוב בין הליגה לליגה האירופית, כשמאז הניצחון הגדול 1:4 על באיירן מינכן היא הוסיפה למאזנה רק נקודת ליגה אחת מתוך 12 אפשריות. ההפסד הזה הוריד אותה למקום ה-12, בעוד אוניון ברלין התקדמה למקום השביעי והיא עם הפסד בודד עד כה.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. Matthias Hangst, GettyImages
מהלך יפה בשער. מונס דאבור/GettyImages, Matthias Hangst

שון וייסמן פתח בפעם השלישית העונה בהרכב ויאדוליד והשלים לראשונה העונה 90 דקות, אבל נותר ללא שער וקבוצתו ללא ניצחון בעקבות הפסד 2:0 לוויאריאל. הצוללת הצהובה, שתארח את מכבי תל אביב בליגה האירופית ביום חמישי, התקדמה למקום השלישי בזכות ניצחון בית רביעי ברציפות.

אלפונסו פדראסה פרץ באגף השמאלי ובישל לסמואל צ'וקווזה בדקה ה-21 והבלם פאו טורס הרשית מקרוב אחרי קרן ונגיחת בישול של פאקו אלקאסר בדקה ה-37. וייסמן היה קרוב לגול ראשון בדקה ה-63, אבל סרחיו אסנחו מנע זאת ממנו. בצד השני, שער של ג'רארד מורנו נפסל בסיוע ה-VAR שתי דקות לאחר מכן. ויאדוליד הספיק לפגוש פעמיים את הקורות בדקות הסיום ונותרה במקום האחרון בליגה הספרדית, עם שלוש נקודות בלבד מתוך 24.

עוד בוואלה!

פ.ס.וו זועמת על ההתאחדות ההולנדית: "הם בורים שלא מבינים בכדורגל"

לכתבה המלאה
מוי גומס שחקן ויאריאל מול שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד. Eric Alonso, GettyImages
ויאדוליד עמוק בבוץ. שון וייסמן גולש לרגלי מוי גומס/GettyImages, Eric Alonso

שמונה ימים אחרי שער הבכורה שלו בליגה הפולנית, מוחמד עוואד הוסיף שער גם בגביע, כשלך פוזנן ניצחה 2:3 את פרושקוב מהליגה השלישית ועלתה לשמינית הגמר. בזמן שמכבי חיפה שיחקה מול מכבי תל אביב, האקס שלה פתח בהרכב וגם מצא את הרשת בדקה ה-18. דני ראמירס הספרדי הבקיע צמד במחצית השנייה והבטיח את הניצחון, עוואד השלים 90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully