וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מרגיש כמו הפסד": מכבי חיפה סחוטה פיזית ומנטלית אחרי התיקו

3.11.2020 / 6:38

אכזבה גדולה אצל הירוקים אחרי ה-2:2 עם מכבי תל אביב: השחקנים מבינים ש"שילמו מחיר" על ההחמצות בפתיחה, מודים ששיחקו לקראת סיום באפיסת כוחות, אבל מעודדים: סוף סוף הפגנו עליונות מולם. עומרי גלזר עשוי להמשיך לקבל קרדיט על חשבון ג'וש כהן

צפו בתקציר ה-2:2 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב במשחק העונה הראשון/ספורט 1

שקט רועם. רק כך אפשר לתאר את חדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי ה-2:2 אמש (שני) במשחק נגד מכבי תל אביב. "זו תחושה של הפסד", קבע אחד השחקנים. "באנו למשחק בדיוק כמו שתכננו והיינו צריכים לגמור אותו כבר בדקה 30, אבל שילמנו מחיר על זה שלא עשינו את זה".

בקבוצה משוכנעים שלצד הקושי המנטלי, השחקנים היו סחוטים פיזית. הירוקים לא ערכו משחק רשמי במשך חודש ושחקנים העידו בסיום שדקות ארוכות במחצית השנייה הם שיחקו כמעט באפיסת כוחות. "אין ספק שחסר לנו כושר משחק", אמרו במועדון, "שחקנים היו עייפים מאוד וכל הפגרה השפיעה. נצטרך לחזור כמה שיותר מהר לכושר של 90 דקות, ולשחק בקצב ששיחקנו במחצית הראשונה".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, סוכנות ג'יני
ייקח זמן להתאושש. רוקאביציה מאוכזב בסיום/סוכנות ג'יני, מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • במכבי חיפה מאוכזבים מהתיקו: "זה מרגיש כמו הפסד"
  • השחקנים מודים ששיחקו באפיסת כוחות: "חסר לנו כושר"
  • הסיבה לאופטימיות: "הוכחנו שאפשר להראות עליונות מולם"
  • עומרי גלזר עשוי להמשיך לקבל קרדיט בשער על חשבון ג'וש כהן

למרות האכזבה הגדולה, במועדון שיבחו את השחקנים על המחצית הראשונה ומשוכנעים שהוכיחו שהם מסוגלים להראות עליונות על מכבי תל אביב. "הוכחנו שאנחנו לא מתבטלים מולם", אמר אחד השחקנים. "זה שאנחנו מסיימים משחק כזה בתיקו ומאוכזבים כל כך, אומר הכול"

כעת בחיפה יחלו בהכנות למשחק מול מ.ס אשדוד. בכר יערוך כמה שינויים ויאפשר מנוחה לכמה מהשחקנים. למרות משחק מהוסס של עומרי גלזר, בקבוצה הבהירו שהוא נראה מצויין באימונים ולקראת שבת יש התלבטות אם להחזיר את ג'וש כהן שמתאושש מפציעה לשער או שמא לתת לגלזר קרדיט נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully