וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מתכוננת לקרבות תחתית: "הסגל מוגבל מאוד העונה"

1.11.2020 / 8:50

למרות שביעות רצון מה-1:1 עם בית"ר, האדומים מודים: "אפשר למשוך עם הסגל הזה עד ינואר, לא יותר". ארמנדו קופר מאוכזב ממעמדו

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון מהיכולת של הקבוצה אמש (שבת) ב-1:1 מול בית"ר ירושלים, אבל הודו באותה נשימה: "כרגע זה מה שיש, הסגל מאוד מוגבל ויהיה קשה לנו מאוד השנה". עוד לפני המשחק ניר קלינגר שם דגש על מרכז השדה וההתקפה של הירושלמים עם אלירן עטר וירדן שועה ואמר לשחקניו: "אגרסיביות זה שם המשחק. אם לא נהיה יותר אגרסיביים, לא ניקח כלום מהמשחק הזה".

קלינגר היה מרוצה מהמחוייבות של השחקנים והחמיא להם על כך בסיום. יחד עם זאת, במועדון יודעים כי עם הסגל הנוכחי יהיה קשה להתרומם מהתחתית. "אפשר למשוך ככה עד ינואר, אבל לא מעבר לזה", אמרו בקבוצה. "חסרים פה שחקנים שמסוגלים לעשות משהו בחלק הקדמי, אפשר לסחוט את הלימון רק עוד קצת".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
דרוש חיזוק. קלינגר/דני מרון
  • בהפועל תל אביב מבינים: "יהיה לנו קשה מאוד לצאת מהתחתית העונה"
  • השחקנים מרוצים מההקרבה: "זה מה שצריך כדי להתחיל לצאת מהמצב הזה"
  • ארמנדו קופר מאוכזב ממעמדו וטוען: הייתי יכול לעזור לקבוצה לנצח הפעם

עומרי אלטמן, המוציא לפועל בעידן קלינגר, ביקש להתחלף לקראת הסיום לאחר שלאחרונה חש רגישות וערך אימונים חלקיים. אלטמן עצמו דרבן את השחקנים לפני המשחק וגם לפני העלייה למחצית השניה. בהפסקה ביקש קלינגר מהשחקנים להמשיך באותה עמידה אבל דרש מהם לצאת יותר קדימה וללחוץ במרכז השדה, ובמתפרצות להעביר כדורים לכנפיים. לצערו, שער השוויון של בית"ר הלחיץ את השחקנים והם חזרו אחורה. "אחרי שני הפסדים היה חוסר ביטחון וחשש, נתנו הכול והיינו קרובים לניצחון מול קבוצה חזקה. זה מה שהיינו צריכים כדי להתחיל לצאת מהמצב הזה", אמרו שחקנים בסיום.

רועי זיקרי אמר: "זה משמח לחזור למרות שהקהל חסר, במיוחד במשחקי בית. קשה לחזור לכושר אחרי שבועיים של הפסקה, אבל אנחנו לאט לאט מתחברים. היה משחק הקרבה גדול שלנו והתוצאה משקפת, למרות שזה יכול היה להסתיים בניצחון לשני הצדדים. כולם נתנו 100 אחוז ואני גאה בכולם על המאמץ. משבוע לשבוע נתחבר וניראה יותר טוב". ארמנדו קופר מאוכזב ממעמדו וטען בסיום כי יכול היה לעזור לקבוצה אם היה משחק יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully