וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה כבש ובישל, פריז סן ז'רמן עם ניצחון שביעי ברציפות

האלופה הסתדרה גם ללא ניימאר והביסה את נאנט 0:3. הכוכב הגדול מצא את הררה (47) והרשית מהנקודה הלבנה (64), גם סראביה כבש (89)

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

המשחק בין מארסיי ללאנס אמור היה להוציא את המחזור התשיעי בליגה הצרפתית ביום שישי, אבל הוא נדחה בגלל ריבוי מקרה קורונה אצל האורחת. אז המחזור החל הערב (שבת) עם מהפך של ראן ו-1:2 ביתי על ברסט. המוליכה פריז סן ז'רמן השיגה ניצחון ליגה שביעי ברציפות, עם 0:3 על נאנט.

שחקני פריז סן ז'רמן אנדר הררה, קיליאן אמבפה. רויטרס
האלופה ממשיכה בשלה. אמבפה והררה/רויטרס

נאנט - פריז סן ז'רמן 3:0

אף שחסרה את ניימאר הפצוע, ספרה האלופה ניצחון ליגה שביעי ברציפות, ארבעה ימים לפני המשחק החשוב מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות. אנדר הררה קבע 0:1 בדקה ה-47, כשהמשיך בנגיעה אחת את כדור הרוחב של קיליאן אמבפה. אותו אמבפה הוכשל ברחבה בדקה ה-64 ובעט בעצמו את הפנדל פנימה ומנגד, חמש דקות לאחר מכן, דווקא פספס קאדר במבה הזדמנות לצמק, כשנעצר מהנקודה הלבנה על ידי קיילור נבאס. פבלו סראביה דאג להניח את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-89, כשניצל שגיאה גדולה בהגנה והקפיץ באלגטניות לרשת. נאנט, ששבה לכר הדשא אחרי קרוב לשבועיים, עם הפסד רביעי בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

תומאס טוכל: "אני מקווה שניימאר לא ישחק עם ברזיל, זה יהיה מסר רע"

לכתבה המלאה
דמיאן דה סילבה שחקן ראן. רויטרס
הבלמים על תקן חלוצים בראן. דמיאן דה סילבה עם נאייף עקרד/רויטרס

ראן - ברסט 1:2

אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ולמרות הלו"ז התובעני של עונת הבכורה בליגת האלופות, ראן הצליחה לחזור לנצח עם מהפך בדרבי האזורי. פרנק הונורא ניצל הירדמות בהגנת ראן והעלה את ברסט ליתרון בדקה ה-57, אבל הבלמים דאגו לתקן כשהקפטן דמיאן דה סילבה השווה בנגיחה אחרי כדור חופשי של רומן דל קסטיו ושותפו נאייף עקרד כבש בראש אחרי קרן של בנז'מן בוריז'ו בדקה ה-70. שניהם כבר עם שלושה שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully