וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "אני מקווה שניימאר לא ישחק עם ברזיל, זה יהיה מסר רע"

פריז סן ז'רמן הודיעה שכוכבה ייעדר כחודש בגלל הפציעה מול בשאקשהיר, אבל בנבחרת לא גרעו אותו מהסגל למשחקים בנובמבר. המאמן מוטרד

צפו ב-0:3 של מילאן על ספרטה פראג בליגה האירופית/באדיבות ספורט 1

ניימאר נפצע, כמה פעמים כבר קראתם את צמד המילים הזה? אז כן, זה שוב קרה לכוכב פריז סן ז'רמן במשחק מול בשאקשהיר בליגת האלופות וכעת מתברר שהוא ייאלץ להיעדר כחודש לפחות מהמגרשים. ניימאר, שהתלונן על כאבים והוחלף במשחק בו קבוצתו ניצחה 0:2, סובל מקרע קטן בשריר ברגל שמאל ויעבור תקופת שיקום די ארוכה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ישחק עם ברזיל? ניימאר פצוע/רויטרס

פריז תצטרך להסתדר בלעדיו במשחקים מול נאנט ובמשחק הקשה מול לייפציג בליגת האלופות, אבל גם נבחרת ברזיל תיפגע מהפציעה שלו. כוכב הנבחרת יחמיץ את המשחקים במוקדמות המונדיאל, בהם יפגשו הסלסאו את ונצואלה ואורוגוואי ב-14 ו-17 בנובמבר.

"אנחנו עצובים בגלל שיש לו קרע קטן בשריר", סיפר תומאס טוכל במסע"ת, "אני לא חושב שהוא ישחק בנבחרת ברזיל, כי אם כן זה אומר שהוא לא פצוע וזה מסר לא טוב. אני מקווה שהוא יחזור אחרי פגרת הנבחרות".

פריז עדכנה את ראשי נבחרת ברזיל ואת מאמנה טיטה על הפציעה של ניימאר ומצבו הרפואי, אבל בתקשורת בצרפת טוענים שבברזיל עדיין לא הסירו אותו רשמית מהסגל למשחקים בנובמבר. בכל מקרה הכוכב אמור לחזור רק במשחק הליגה של פריז מול מונאקו ב-20 בנובמבר וגם זה לא בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully