וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד בפסגה עם עוד רביעייה, ולנסיה ניצלה בדקה ה-100 מעוד הפסד

עודכן לאחרונה: 2.11.2020 / 0:04

דויד סילבה חגג שער בכורה ב-1:4 של המוליכה על סלטה ויגו. חטאפה הפכה ל-1:2 במסטאייה בדקה ה-95, אבל סולר קבע 2:2 בפנדל דרמטי

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

ריאל סוסיאדד תהיה מוליכת לה ליגה גם אחרי המחזור השמיני, וזאת בזכות ניצחון החוץ המרשים הערב (ראשון) 1:4 על סלטה ויגו שהוריד מהפסגה את ריאל מדריד. בטיס עצרה את אלצ'ה עם 1:3 ביתי, גרנאדה ולבנטה סיימו ב-1:1 ובמשחק המאוחר חילצה ולנסיה 2:2 ביתי מול חטאפה בדקה ה-100 אחרי דרמה גדולה.

דויד סילבה עם מיקל אויארסבאל שחקני ריאל סוסיאדד. Quality Sport Images, GettyImages
שער ראשון מאז החזרה לספרד. דויד סילבה עם מיקל אויארסבאל/GettyImages, Quality Sport Images

סלטה ויגו - ריאל סוסיאדד 4:1

הבאסקים ממשיכים להרשים ולראשונה זה ארבע שנים יש להם רצף של ארבעה ניצחונות ליגה. אוסקר גרסיה המורחק שוב ישב ביציע וקיווה לראות את סלטה ויגו חוזרת לנצח אחרי חמישה משחקים, אבל ריאל סוסיאדד הייתה גדולה עליה. דויד סילבה כבש דווקא בנגיחה בדקה ה-24 את שערו הראשון מאז הגיע ממנצ'סטר סיטי והקפטן מיקל אויארסבאל סיפק מבצע אישי כדי להעלות ל-0:2 בדקה ה-34. פורטו חטף כדור ובישל לוויליאן ז'וזה את השלישי בדקה ה-54, יאגו אספס צימק בפנדל (77) ואז פורטו שחזר את הבישול לוויליאן ז'וזה שהשלים צמד בדקה ה-81. רביעייה שנייה ברציפות להתקפה הטובה בליגה.

עוד בוואלה!

צ'אבי מאמן, ג'ורדי מנהל ספורטיבי וגם ניימאר: התכנית של לאפורטה

לכתבה המלאה
יונוס מוסא שחקן ולנסיה עם מקסי גומס. Quality Sport Images, GettyImages
האנגלי הכי צעיר שכבש אי פעם בלה ליגה. יונוס מוסא/GettyImages, Quality Sport Images

ולנסיה - חטאפה 2:2

דרמה אדירה במסטאייה, שם ולנסיה ניצלה בעור שיניה מהפסד רביעי ברציפות עם פנדל בדקה ה-100. מקסי גומס חזר להרכב המארחת, אבל מי שהבקיע היה דווקא יונוס מוסא בן ה-17, שדהר ממחצית המגרש במתפרצת יחיד והכניע בקור רוח את דויד סוריה בדקה ה-22. המגן תיירי קורייה הורחק בצהוב שני בדקה ה-56 ומנגד חטאפה ניצלה כאשר אדום של מאורו ארמבארי שונה לצהוב בסיוע ה-VAR בדקה ה-71. אותו ארמבארי הצדיק את השארתו מבחינת האורחת, כשבדקה ה-87 בעט כדור חזק מרחוק שז'אומה דומנק הדף רע וקוצ'ו הרננדס נגח פנימה. המהפך הושלם בדקה החמישית של תוספת הזמן, עם ריבאונד של המחליף אנחל אחרי בעיטה לקורה של עבדולאי דיאבי, אבל התוספת התארכה ובדקה ה-97 ג'נה דחף ברחבה את גומס. השופט הצביע על הנקודה הלבנה וגם הרחיק את דמיאן סוארס שלא הפסיק להתלונן. אחרי מהומה גדולה, היה זה קרלוס סולר שניגש לבעוט בדקה ה-100 וקבע חלוקת נקודות.

כריסטיאן טייו שחקן בטיס. Quality Sport Images, GettyImages
צמד ראשון במדי בטיס. כריסטיאן טייו/GettyImages, Quality Sport Images

בטיס - אלצ'ה 1:3

העולה החדשה נאלצה לשחק באדום כקבוצה האורחת, ונעצרה בבניטו ויאמרין. אלצ'ה צברה 10 נקודות מ-12 האחרונות והקדימה את בטיס בטבלה, אבל זה השתנה אחרי שכריסטיאן טייו בישל לטוני סנאבריה בדקה השביעית והבקיע בעצמו בדקה ה-29. השוער האורח אדגר באדיה עצר פנדל של נביל פקיר ממש על קו השער, אחרי שהכדור החלש כבר נראה חומק מתחת לגופו, אלא שטייו המשיך בהופעה המרשימה שלו והכניע אותו פעם נוספת אחרי מסירה ארוכה של סרחיו קנאלס בדקה ה-56. חוסאן רק צימק בדקה ה-60.

משחק נוסף

גרנאדה - לבנטה 1:1
לגרנאדה: דרווין מאצ'יס (8), מקסים גונאלון הורחק (16). ללבנטה: רובן וזו (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully