וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מ.ס. אשדוד: שגיב יחזקאל קרע את השריר הארבע ראשי וייעדר

החלוץ שכבש רביעייה במפגש בין הקבוצות בגביע הטוטו, עלול להיעדר כשלושה שבועות. שלומי אזולאי בספק. ניר ברקוביץ' מוכן לבכורה: "אעשה הכול כדי להחזיר לברק אברמוב" (א', 20:30, ספורט 1)

מחזור 4הסתיים01/11/2020
בני יהודה תל-אביב
  • זנטי (79, פנדל)
0:1
    מ.ס. אשדוד
    אוהדי הפועל תל אביב ליד ביתו של שרון ניסנוב/יח״צ

    בני יהודה

    ניר ברקוביץ' יעמוד מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) לראשונה על הקווים בליגת העל, וינסה להוביל את בני יהודה לניצחון על מ.ס. אשדוד. לקראת המשחק אמר המאמן החדש לאתר הרשמי: "כמובן שיש התרגשות גדולה, אבל אם לא הייתי מתרגש כנראה שהייתי מחליף מקצוע. ברק אברמוב נתן לי הזדמנות גדולה ואני מתכוון לעשות הכול בשביל להחזיר לו על כך. אני לא יכול לחכות כבר לשריקת הפתיחה. אני מאמין בסגל שלנו ואנחנו מגיעים לכל משחק בשביל לנצח".

    אליסון דוס סנטוס הפצוע יחסר לברקוביץ', שוויתר על מערך שלושת הבלמים שאפיין את הקבוצה אצל יוסי אבוקסיס וגם אצל אלישע לוי. גם שי מזור ואמיר רוסתום ייעדרו, זכר לכרטיסים האדומים מול הפועל כפר סבא. ניב זריהן, שלא שיחק עדיין בליגה בגלל פציעה, עשוי לפתוח לראשונה במדים הכתומים דווקא מול קבוצת נעוריו.

    ניב זריהן שחקן בני יהודה לפני איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
    שיחק בגביע הטוטו, מחכה לדקות ראשונות בליגה. ניב זריהן/דני מרון

    מ.ס. אשדוד

    אחרי צבירת שש נקודות מתוך תשע בשלושת המחזורים ששוחקו, במ.ס. אשדוד רוצים לחזור לליגה ברגל ימין ומקווים לשחזר את הניצחון על בני יהודה מגביע הטוטו בקיץ. אלא שמי שכבש את הרביעייה באותו משחק, שגיב יחזקאל, קרע את השריר הארבע ראשי באימון שלשום ואתמול לא השתתף. הוא כמובן לא ישחק מחר ועלול להיעדר כשלושה שבועות. גם שלומי אזולאי נמצא בספק גדול בשל מתיחה.

    במהלך הפגרה שנכפתה על הכדורגל הישראלי צירפה הקבוצה את הקשר האחורי מוסא בגאיוקו שעשוי לערוך כבר מחר את הופעת הבכורה שלו בהרכב. מי שנמכר ועזב הוא סמואל אלאבי, מה שאמור לתת יותר אשראי למוחמד כנעאן. טום בן זקן כשיר ויפתח כמגן ימני. בקבוצה העדיפו לתת לשחקנים רבים לשמור את השבת ויקיימו את האימון המסכם רק בערב.

    עוד בוואלה!

    פורסמו המועדים למחזור השישי: בני יהודה - בית"ר המשחק המרכזי

    לכתבה המלאה
    שחקן מ.ס. אשדוד, מוחמד כנעאן. דני מרון
    יקבל יותר אשראי? מוחמד כנעאן/דני מרון

    טריוויה

    * 51 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות בליגת העל מאז שינוי השם למ.ס. אשדוד. המאזן: 17:24 לבני יהודה ועוד 10 תוצאות תיקו.

    * אשדוד תוכל לחבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כפי שעשתה במסע ההישארות במאי 2019.

    * ניר ברקוביץ' יערוך את הבכורה שלו כמאמן בליגת העל. את אשדוד הוא פגש בגביע כמאמן הפועל רמת גן בדצמבר 2018, ואז הפסיד 2:0.

    * שגיב יחזקאל כבש רביעייה תוך 36 דקות ב-1:5 של אשדוד על בני יהודה במשחק החוץ בגביע הטוטו לפני כחודשיים וחצי. בליגה, יש לו ארבעה שערי חוץ בכל השנתיים שלו באשדוד והפעם הוא לא יוכל לשפר את המאזן הזה בגלל הפציעה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully