וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל נפתחת: השופטים נתקעו בדרך, פתיחת המשחק תתעכב?

1.11.2020 / 17:17

שופטי המשחק בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה נתקעו בכביש הערבה בשל שיטפונות, והמשחק שאמור להתחיל ב-19:00 עשוי להתחיל באיחור

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

עונת 2020/21 בליגת העל בכדורסל יוצאת הערב (ראשון, 19:00, שידור ישיר ב-5LIVE) לדרך במשחק מהמחזור השלישי בו תארח הפועל אילת את עירוני נס ציונה. זה יהיה המשחק ה-19 בכל הזמנים בין הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן עומד על 3:15 לטובת אילת שניצחה את כל 10 המשחקים שנערכו בעיר הדרומית. ביחד עם משחקי הפלייאוף והליגה הבלקנית, אילת מובילה 0:13 במשחקים ביתיים על נס ציונה. שתי הקבוצות הספיקו להפגש שלוש פעמים עוד לפני פתיחת העונה, פעם בשמינית גמר גביע ווינר, ופעמיים בליגה הבלקנית, ובכל המשחקים ניצחה אילת בהפרשים קטנים.

שופטי המשחק נתקעו בכביש הערבה בשל שיטפונות. השלישייה נאספה על ידי אנשי נס ציונה בשדה התעופה, כך שגם אם המשחק ייפתח באיחור, הוא יהיה לא משמעותי.

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. יוסי ציפקיס
עונה חדשה, קבוצה חדשה. בית הלחמי/יוסי ציפקיס

הפועל אילת עברה מתיחת פנים משמעותית לקראת העונה הנוכחית, לאחר שאת העונה שעברה סיימה הקבוצה מחוץ לפלייאוף. המאמן אריאל בית הלחמי מונה ומלבד הפורוורד יהונתן שולדבראנד, שנמצא בספק מסוים למשחק בשל פציעה, והצעיר רזיאל חיון, אף אחד מבין השחקנים שפתחו את העונה שעברה במועדון לא המשיך.

המתאזרח המצוין בן קרטר, הקלע עידו דוידי והסנטר מירון רוינה הצטרפו כבר בזמן החזרה מהקורונה, ואליהם הצטרפו בקיץ צוף בן משה המשתפר ורועי הובר. אילת החתימה שלושה זרים מנוסים לקראת העונה וסנטר צעיר ומבטיח, ג'וש ניבו, כשמבין הזרים המנוסים יותר נראה כי מרקל בראון מאכזב ולא ברור כמה זמן ימתינו בקבוצה לשינוי ביכולתו.

עוד בוואלה!

ליגת העל יורדת ליגה: עד כמה נחלשה ליגת העל בכדורסל לקראת העונה החדשה?

לכתבה המלאה
נמרוד לוי שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
החיזוק המשמעותי של נס ציונה. נמרוד לוי/קובי אליהו

בעירוני נס ציונה שינו דברים בפגרה, אך הבסיס שכלל את הקפטן טל דן, הגארד הוותיק רביב לימונד והפורוורד ליאור קררה נשאר. המאמן החדש בראד גרינברג הוסיף לסגל את נמרוד לוי שהצטיין תחתיו באשדוד ועמית עבו שגם כן הגיע מאשדוד, כמו גם את הקלע הצעיר אור קורנליוס. נס ציונה לא הרשימה במשחקי ההכנה, בגביע ווינר ובליגה הבלקנית, כשנראה שהחיבור בין ארבעת הזרים - הגארדים פטריק מילר ודביון ברי, הפורוורד קוואן צ'יטהאם ושחקן הפנים ג'ורדן מרפי, רחוק מלהיות אידיאלי.

העובדה כי נכון לעכשיו המלונות בעיר אילת עוד סגורים, בנס ציונה יצאו מחר למשחק בשעות הצהריים באוטובוס, וצפויים להגיע לאולם שעה לפני ההתמודדות. אחרי המשחק תחזור הקבוצה לעיר והיא אמורה להגיע לפנות בוקר בחזרה למרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully