וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באוהדי בית"ר ירושלים מטריפים את השחקנים באימון: "מחר מלחמה בנגיף האמיתי"

30.10.2020 / 10:33

מאות אוהדים הצטופפו במתחם האימונים, זרקו רימוני עשן ואבוקות ועודדו לקראת המשחק מול הפועל תל אביב (שבת, 20:00, ספורט2): "תשברו אותם". קונטה עשוי לפתוח לצידו של דגני בהגנה, התלבטות בין קריאף לזרגרי בקישור. אוחנה: "חלום לשחק במשחק כזה"

אוהדי בית"ר ירושלים/יח״צ

כמה מאות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו היום (שישי) לבית וגן כדי לעודד את השחקנים לקראת משחק החזרה לליגת העל, מחר (שבת, 20:00, ספורט2) נגד הפועל תל אביב. האוהדים תלו שלטי עידוד ותמיכה בשחקנים ובגנות הפועל תל אביב. על אחד השלטים נכתב: "יש קורונה ויש חזירים, מחר מלחמה בנגיף האמיתי, תשברו אותם". מדובר בכמות גדולה מאוד של אוהדים לה לא ציפו במועדון. חלק מהאוהדים זרקו רימוני עשן ואבוקות. כוחות אבטחה נמצאים במקום והשוטרים העירו לאוהדים שלא עטו מסכה וטענו שמי שלא ייעשה זאת ייקנס.

אוהדי בית"ר ירושלים. צילום מסך, צילום מסך
אוהדי בית"ר ירושלים באימון/צילום מסך, צילום מסך

לאחר יותר מחודשיים, תחזור מחר בית"ר ירושלים למסגרת רשמית ולליגת העל, כאשר תתארח בבלומפילד אצל הפועל תל אביב. בית"ר שיחקה עד עתה משחק ליגה אחד בלבד, כאשר במהלך השבוע הקרוב צפויים לה שלושה משחקים - הפועל תל אביב מחר, הפועל חדרה ברביעי ובני יהודה בשבת הבאה. שחקני הקבוצה עדיין לא נמצאים בכושר משחק מלא, כאשר המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לעשות רוטציות בין המשחקים ובונים על חמשת החילופים המותרים.

בנוגע להרכב, אם אנטואן קונטה ירגיש כשיר באימון המסכם, הוא יפתח בהגנה לצידו של אוראל דגני. אם לא יהיה כשיר, אופיר קריאף יפתח כבלם. שי קונסטנטין ואורי מגבו יהיו המגנים ואילו בקישור ההתלבטות היא בין קריאף לאביאל זרגרי. עלי מוחמד, שלום אדרי ומיכאל אוחנה צפויים להשלים את ה-11, כאשר עידן ורד עדיין אינו כשיר לפתוח. ירדן שועה ואלירן עטר יפתחו בחוד.

הקשר מיכאל אוחנה סיפר בריאיון מיוחד עבור חברי מועדון "בית"ריסט", כחלק מהמגזין השבועי שהחל לצאת בעונה הנוכחית, על החזרה למגרשים.

"אין ספק שזה בתור ירושלמי זה חלום לשחק במשחק הזה", אמר אוחנה. "לעלות בתור שחקן של בית"ר במשחק כזה, ועוד בקאמבק אחרי שנה, זה באמת מדהים מבחינתי. זה תהליך לא פשוט, אבל אחד הדברים שאתה מגלה זה שהכול בראש. אני אדם מאמין, הכול משמיים והכול מלמעלה, ואם הקדוש ברוך הוא, ואמרתי את זה ביום שנפצעתי, מעמיד אותך במבחן, אז כנראה שאתה מסוגל. גבולות האדם זה מה שאתה מציב לעצמך, אין לך מגבלות, אפשר להגיע הכי רחוק שאפשר, לא משנה מה קורה. אני מרגיש מצוין, מרגיש שהמערך הזה מתאים מאוד לקבוצה, ולכלים שיש לנו. זה מערך של קבוצות שרוצות להגיע רחוק ואני מאוד מאמין בו. לגבי הריצה, זה משהו שצריך לקרות בכל מצב ובכל מערך - אם מישהו לא בא לרוץ, שלא יבוא לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully