וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גאה ואופטימית, למרות ההפסד: "לא באנו רעים למשחק מההתחלה"

30.10.2020 / 7:30

על אף ההפסד לניס, בבאר שבע חשים גאווה על הדקות הטובות ומתחרטים על היכולת במחצית הראשונה: "נתנו להם יותר מדי כבוד". בקבוצה יודעים שהכל פתוח בבית: "אם סלביה פראג ניצחה את באייר לברקוזן, זה רק מראה איזה הישג עשינו בשבוע שעבר"

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

תחושות מעורבות בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (חמישי) לניס הצרפתית במסגרת הליגה האירופית (1:0). מצד אחד חשים במועדון גאווה על ההופעה בצרפת ובמיוחד על הדקות הטובות במחצית השנייה שקירבו את הקבוצה לתיקו מכובד. מצד שני מרגישים במועדון תחושת פספוס כיוון שבמחצית הראשונה הקבוצה לא היתה במשחק ולא היוותה יריב ראוי. "נתנו לניס יותר מדי כבוד במחצית הראשונה. לא באנו רעים למשחק מההתחלה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "במחצית השנייה כשהבנו שהשד לא נורא כל כך התחלנו להאמין בעצמנו ולשחק כדורגל".

במשך דקות ארוכות בתום המשחק ניסו השחקנים לעכל את ההפסד כיוון שהוכיחו במחצית השנייה שהם לא פחות טובים, כשהם מאמינים בעצמם ומהמרים על התקפה. כך או אחרת, במועדון ממשיכים להיות גאים במסע שעושה הקבוצה באירופה ובעובדה שאחרי המחזור השני לכל ארבע הקבוצות בבית יש 3 נקודות והקרב פתוח לחלוטין. "אם סלביה פראג ניצחה את באייר לברקוזן, זה רק מראה איזה הישג עשינו בשבוע שעבר כשניצחנו אותם", אמרו בקבוצה.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע עם פטריק ויירה מאמן ניס. רויטרס
היה קרוב לתיקו לפחות. אבוקסיס ליד ויירה/רויטרס
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. Daniel Cole, AP
יריבה קשה. באר שבע מאוכזבת/AP, Daniel Cole

המאמן יוסי אבוקסיס הביע את תנחומיו בסיום המשחק וביקש להשתתף בצער הצרפתים אחרי הפיגוע הקשה בעיר ניס אתמול בבוקר. אבוקסיס יעשה מספר שינויים בהרכב במשחק מול בני סכנין ביום שני. לפחות חמישה שחקנים יזכו למנוחה ואבוקסיס ישמור אותם לקראת המשחק מול באייר לברקוזן ביום חמישי באיצטדיון המושבה. "יש לנו כמה שחקנים שחייבים מנוחה אחרי ששיחקו שלושה משחקים בשבוע כשחלקם אחרי הידבקות בקורונה", אמר אבוקסיס.

אתמול אחרי המשחק אמר אבוקסיס: "התחלנו לא טוב, הם לחצו אותנו ולא הצלחנו להשתחרר. איבדנו המון כדורים בחצי השעה הראשונה. הרבה שחקנים איבדו כדורים בצורה שטותית. אחרי חצי שעה נראינו הרבה יותר טוב והגענו למצב הכי טוב במשחק בדקה ה-45. אלה מצבים שאתה רוצה שהשחקן הכי מוכשר שלך יגיע אליהם. חבל, אבל נתנו מלחמה עד הסוף. השחקנים לא ויתרו. זרקנו בסוף את כל הכלים ההתקפיים קדימה, אבל זה לא הספיק. ממשיכים קדימה. כל הקבוצות עם שלוש נקודות והן כולן חזקות מאוד. עכשיו נתכונן למשחק מול בני סכנין ואז לברקוזן, יש משחק בכל שלושה ימים. נצטרך לאושש את השחקנים לקראת לברקוזן. יש פה שחקנים ששיחקו שלושה משחקים בשבוע אחרי הפסקה והרבה מהם היו סחוטים ואני מפחד מפציעות. ננסה לרענן לקראת יום שני. גם שחקנים שלא משחקים הרבה בזמן האחרון ישחקו ויצטרכו להוכיח שמגיע להם להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully