וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' צפה בצ'לסי לראשונה אחרי יותר משנה, וראה את "הרכש הנשכח" מככב

אחרי קיץ שבו השקיע כ-250 מיליון ליש"ט, הבעלים של צ'לסי נכח ביציע ב-0:4 על קרסנודאר: שחקני הרכש ורנר וזייש כיכבו וכבשו, למפארד החמיא לאקס אייאקס: "הוא הזכיר למה הוא כאן"

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 3:3/ספורט 1

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, נכח אתמול (רביעי) לראשונה אחרי למעלה משנה במשחק של קבוצתו, וצפה בכחולים מביסים 0:4 את קרסנודאר במסגרת ליגת האלופות. המיליארדר הרוסי כבר לא מתגורר בבריטניה וביטל את בקשת הוויזה שלו בעקבות החלטת הממשלה על מיסוי לזרים. אברמוביץ', שקיבל אזרחיות ישראלית שאפשרה לו לבקר באנגליה כישראלי, לא ניצל את האפשרות הזאת. הפעם האחרונה שבה ראה את צ'לסי משחקת הייתה בגמר הליגה האירופית, כשהכחולים הביסו 1:4 את ארסנל בבאקו.

אברמוביץ' למעשה ראה לראשונה במו עיניו את "הסחורה" שבה השקיע הקיץ כ-250 מיליון ליש"ט - שחקני הרכש. חכים זייש, שנרכש מאייאקס ב-40 מיליון יורו, פתח לראשונה אחרי פציעה וכבש לראשונה. טימו ורנר, שנרכש ב-58 מיליון יורו, כבש מהנקודה הלבנהץ גם קאי האברץ (77 מיליון) ובן צ'ילוול (50 מיליון ליש"ט) פתחו בהרכב של צ'לסי. השוער אדוארד מנדי, שרק לאחרונה נרכש ב-25 מיליון יורו, עמד בשער וסיפק כמה הצלות יפות. מנדי שמר על שער נקי משחק שלישי ברציפות, והצליח להשכיח מעט את הפיאסקו בין הקורות של הבלוז העונה.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: צ'לסי הביסה 0:4 את קרסנודאר

לכתבה המלאה
חכים זייש חוגג שער בכורה לזכות צ'לסי. רויטרס
ברוך הבא. זייש/רויטרס
אדואר מנדי שוער צ'לסי עם אנטוניו רודיגר. רויטרס
ההגנה התייצבה. מנדי/רויטרס

למפארד היה מאושר בסיום בשביל זייש. "אני חושב שההופעה שלו הייתה מאוד מאוד טובה, בהתחשב בזה שלא פתח מאז מרץ בליגה ההולנדית. כך שהתרגשתיח לראות אותו על הדשא. היה מתסכל גם עבורי וגם עבורו שהוא לא יכול היה לפתוח. אבל ממה שראיתי ממנו באימונים - ידעתי שהחתמנו שחקן עם המון כישרון ואישיות, שיכול לקבל כדור, לבשל, לכבוש ולייצר שערים. אולי הרבה אנשים שכחו ממנו קצת כי החתמנו אותו בינואר והחמיץ את פתיחת העונה. הלילה הוא הזכיר למה הוא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully