וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה 0:2 בחוץ את יובנטוס

הקטלאנים עם ניצחון חוץ יוקרתי: בעיטה של עוסמאן דמבלה פגעה בקייזה וחדרה לרשת (14), מסי הכפיל בפנדל (90) שלושה שערים של מוראטה נפסלו בטענת נבדל. דמירל הורחק (85). לאציו נפרדה מברוז' ב-1:1. צ'לסי הביסה 0:4 את קרסנודאר בחוץ

שחקני ברצלונה חוגגים עם עוסמאן דמבלה. רויטרס
ברצלונה עם ניצחון חוץ יוקרתי/רויטרס

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם משחקי בתים ה'-ח'. במשחק המרכזי בבית ז' ניצחה ברצלונה בחוץ את יובנטוס 0:2 עם ניצחון חוץ ראשון על הגברת הזקנה מאז 1970. באותו בית, פרנצווארוש חילצה 2:2 דרמטי מדינמו קייב. בבית ה', צ'לסי השיגה ניצחון ראשון העונה בצ'מפיונס כשהביסה 0:4 את קרסנודאר בחוץ. במשחק נוסף השיגה סביליה 0:1 על ראן. בבית ו', לאציו החסרה יצאה עם נקודה מבלגיה לאחר 1:1 מול קלאב ברוז'. בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:2 את זניט סנט פטרסבורג.

שחקן צ'לסי קאלום הדסון-אודוי עם בן צ'ילוול. AP
נהנה מטעות קשה של שוער קרסנודאר בדרך לניצחון חוץ קליל. הדסון-אודוי/AP

בית ז'

יובנטוס - ברצלונה 2:0

לאחר ההפסד בקלאסיקו הגיעו השחקנים של רונאלד קומאן למשחק חוץ מול הגברת הזקנה, אותה לא ניצחו בחוץ מאז 1970, והשיגו ניצחון יוקרתי. המארחת עלתה ללא כריסטיאנו רונאלדו שנמצא חיובי לקורונה, ופגשה את האקס מיראלם פיאניץ' שהראה יכולת לא ראה מול קבוצתו לשעבר, ואף יכול היה לכבוש כבר בדקה השנייה, אך נבלם אצל שצ'סני. בדקה ה-14 עוסמאן דמבלה בעט כדור שפגע בפדריקו קייזה וחדר פנימה, 0:1 לברצלונה. הגיבור הטרגי של המשחק מבחינת יובנטוס הוא אלברו מוראטה, שכבש שלושה שערים במהלך המשחק (!) אך כולם נפסלו בטענת נבדל. מריח דמירל הורחק בדקה ה-85 לאחר שראה צהוב שני, וליאונל מסי קבע את תוצאת המשחק לאחר שדייק מהנקודה הלבנה בעקבות הכשלה ברחבה על אנסו פאטי.

דקה 2: מיראלם פיאניץ' היה קרוב מאוד לכבוש כבר בדקה השנייה מול האקסית, אך הבעיטה שלו נבלמה אצל שצ'סני, כשגריזמן בעט את הריבאונד לקורה.

דקה 14: גול! ברצלונה עולה ל-0:1: עוסמאן דמבלה ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה. הכדור שלו פגע בפדריקו קייזה, ועלה בצורה קשתית מעל שצ'סני וחדר פנימה.

דקה 15: אלברו מוראטה חגג את שער השוויון של יובנטוס, אך לצערו בדיקה נוספת של מערכת ה-VAR הראתה כי חלוץ הגברת הזקנה היה בנבדל והשער נפסל.

דקה 23: גריזמן השאיר כדור נהדר לליאונל מסי בעקב, אך הפרעוש החמיץ לבדו מול שצ'סני בצורה לא אופיינית.

דקה 30: אלברו מוראטה שוב חגג שער, אך פעם נוספת החגיגות היו מוקדמות מידי והשער שוב נפסל בשל נבדל.

דקה 35: ליאונל מסי השאיר כדור לדמבלה, שעמד לבדו מול שצ'סני אך נבלם פעמיים אצל השוער, שמנע מיובנטוס להיקלע לפיגור גבוה יותר.

דקה 55: אלבארו מוראטה כבש בפעם השלישית הערב, ושוב מערכת ה-VAR זיהתה נבדל של החלוץ, שעבר את קו ההגנה עם רגלו, ובפעם השלישית השער שכבש נפסל.

דקה 85: כרטיס אדום! יובנטוס נותרת בעשרה שחקנים לאחר שמריח דמירל גלש בצורה גסה לעבר מיראלם פיאניץ' וראה צהוב שני.

דקה 90: גול! ברצלונה עולה ל-0:2: אנסו פאטי הוכשל ברחבה על ידי ברנרדסקי, והשופט הורה על הנקודה הלבנה לזכות האורחת. ליאונל מסי שלח את הפנדל פנימה וכבש את השני של קבוצתו.

פרנצווארוש - דינמו קייב 2:2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר טוב כשהן מוליכות את הליגות שלהן וסיפקו משחק דרמטי וקצבי, בסיומו רשמו נקודות ראשונות בליגת האלופות העונה. האוקראינים כבר ראו את עצמם יוצאים מנצחים לאחר שהוליכו 0:2 בסיום המחצית הראשונה, אך ההונגרים צימקו בדקה ה-59 מרגליו של טוקמאק אנגואן והשיגו שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן כשפרנק בולי איזן וקבע חלוקת נקודות.

דקה 28: גול! דינמו קייב עולה ל-0:1: פנדל נפסק לזכותה של האורחת לאחר נגיעת יד של שחקן פרנצווארוש ברחבה, ו-ויקטור ציגנקוב דייק מהנקודה כדי לקבוע יתרון לאוקראינים.

דקה 41: גול! דינמו קייב עולה ל-0:2: כדור רוחב נהדר של ויטלי בויאלסקי מצא את קרלוס דה לה פניה שהכפיל את יתרונם של האורחים.

דקה 59: גול! פרנצווארוש מצמקת ל-2:1: טוקמאק אנגואן קיבל כדור בצד ימין של רחבת דינמו, ובעט כדור מצויין לפינה השמאלית שפגע בקורה וחדר פנימה.

דקה 90: גול! פרנצווארוש משווה ל-2:2: פרנק בולי כבש את שער השוויון של ההונגרים בתוך תוספת הזמן.

האנס ונאקן שחקן קלאב ברוז'. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה עבור ברוז', שיכלה להוציא יותר מול לאציו. ונאקן/רויטרס
לוק דה יונג שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
סביליה עם ניצחון מוצדק לאחר שליטה מוחלטת במשחק. לוק דה יונג/רויטרס

בית ה'

קרסנודאר - צ'לסי 4:0

לאחר שפתחה את העונה עם תיקו מאופס מעט מאכזב מול סביליה, יצאה צ'לסי לרוסיה על מנת להשיג את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות - ועשתה זאת בצורה מרשימה עם 0:4 על קרסנודאר. השחקנים של פרנק למפארד קיבלו הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-14 לאחר שטימו ורנר הוכשל ברחבה, והשופט פסק על פנדל לזכות האורחת - אך ז'ורז'יניו שלח את הבעיטה לקורה. הבלוז עלו ליתרון בסופו של דבר בדקה ה-37, לאחר שבעיטה חלשה של הדסון-אודוי למרכז השער עברה מתחת לבטנו של השוער מאטווי סאפונוב.

קרסנודאר, ששיחקה מול איצטדיון כמעט מלא, פתחה בצורה אנרגטית את המחצית השנייה ובדקה ה-56 הגיעה למצב הטוב ביותר שלה במשחק כשיורי גזינסקי בעט מהאוויר כדור אדיר שזעזע את המשקוף של מנדי. בסופו של דבר היו אלה שחקני האורחת שהשיגו את השער, כשניסיון בעיטה של כריסטיאן פוליסיץ' נעצר בידו של שחקן הגנה של קרסנודאר, והשופט הורה שוב על פנדל לזכות צ'לסי. הפעם טימו ורנר ניגש לביצוע הבעיטה וכבש. ארבע דקות לאחר מכן בישל הגרמני לחכים זייש המרוקאי את שער הבכורה שלו בבלוז, בהופעת הבכורה שלו בהרכב. כריסטיאן פוליסיץ' חתם בתוספת הזמן, ופרנק למפארד רשם ניצחון בכורה העונה בצ'צפיונס.

דקה 14: החמצת פנדל! טימו ורנר הוכשל ברחבה והשופט פסק פנדל לזכות צ'לסי. ז'ורז'יניו ניגש לביצוע הבעיטה אך שלח את הכדור לקורה והתוצאה נותרה 0:0.

דקה 19: טוני וילהנה ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, כשהכדור שלו פגע בדרך בשחקן הגנה של צ'לסי, שינה כיוון וכמעט חדר לשער של מנסי - אך חלף ליד הקורה.

דקה 37: גול! צ'לסי עולה ל-0:1: קאלום הדסון-אודוי בעט כדור לא חזק במיוחד למרכז השער, אך שוער קרסנודאר מטווי סאפונוב שמט את הכדור באומללות לתוך השער.

דקה 56: הזדמנות נהדרת לקרסנודאר להשוות: כדור קרן שעלה לרחבת צ'לסי הגיע ליורי גזינסקי שמהאוויר שלח כדור אדיר שזעזע את המשקוף של מנדי.

דקה 76: גול! 0:2 לצ'לסי: בעיטה של כריסטיאן פוליסיץ' מתוך הרחבה נעצרה בידו של אלכסנדר מרטינוביץ' המקומיף והשופט הורה על פנדל נוסף לצ'לסי. טימו ורנר הפעם לקח את הבעיטה ושלח אותה פנימה.

דקה 80: גול! 0:3 לצ'לסי: התקפה יפה אל הבלוז הסתיימה במסירה של ורנר לחכים זייש, והמרוקאי כבש את השלישי של האורחת.

דקה 90: גול! 0:4 לצ'לסי: טמי אברהם מצא את כריסטיאן פוליסיץ' שכבש את הרביעי של הבלוז.

סביליה - ראן 0:1

הקבוצה של לופטגי פתחה את העונה בצורה מאכזבת בספרד עם 7 נקודות בחמישה משחקים ומקום ה-13 בליגה, אך הערב השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגת האלופות. סביליה שלטה ללא עוררין במשחק במהלכו בעטה 22 פעמים לשער אל מול פעמיים בלבד של הצרפתים. בדקה ה-59 ניצלה האורחת את יתרונה הברור על הדשא כשלוק דה יונג ניצל הגבהה נהדרת של מרכוס אקוניה וכבש את השער היחיד במשחק לזכות האנדלוסים.

דקה 59: גול! סביליה עולה ל-0:1: מרכוס אקוניה הגביה כדור נהדר ללוק דה יונג, וההולנדי בעט בנגיעה לרשת, והעלה את המארחת ליתרון.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער. רויטרס
דורטמונד חיכתה 76 דקות בשביל לכבוש. ג'יידון סאנצ'ו חוגג/רויטרס

בית ו'

קלאב ברוז' - לאציו 1:1

שתי הקבוצות נפגשו לראשונה בתולדותיהן, ורשמו נקודה נוספת בשלב הבתים אחרי שניצחו כל אחת במחזור הראשון. לאציו הגיעה למשחק ללא 12 משחקניה, ביניהם הכוכב הגדול צ'ירו אימובילה, המבשל המצטיין לואיס אלברטו והשוער הראשון תומאס סטראקושה. בכל זאת, עלתה האורחת ליתרון בדקה ה-14 לאחר שחואקין קוראה השתחרר נהדר מהשמירה ושלח כדור מדוייק לפינה ופנימה. המארחת הצליחה להשוות בדקה ה-42 לאחר פנדל מדויק של האנס ולאקן ואף יכלה להגדיל את התוצאה, לולא פפה ריינה שפתח בין הקורות של האורחת ועשה עבודה מצויינת. חלוקת נקודות בסיום.

דקה 14: גול! לאציו עולה ל-0:1: אדם מארוסיץ' מסר כדור לחואקין קוראה, שהשתחרר נהדר ושחרר בעיטה מדוייקת לפינה והעלה את האורחת ליתרון.

דקה 42: גול! ברוז' משווה ל-1:1: השופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות הבלגים, והאנס ולאקן שלח אותו פנימה וקבע שוויון בבלגיה.

דקה 64: נגיחה מקרוב של מאטס ריטס סחטה הדיפה מצויינת של פפה ריינה שפתח בין הקורות במקום סטראקושה שנמצא חיובי לקורונה.

דקה 65: כדור רוחב הגיע לאדוארד סובול מברוז', שעמד לבדו מול רשץ חשופה אך בעט החוצה.

בורוסיה דורטמונד - זניט סנט פטרסבורג 0:2

לאחר ההפסד במחזור הראשון ללאציו, השיגו הצהובים-שחורים נקודות ראשונות במפעל. דורטמונד בהחלט לא הבריקה הערב, אך מול הרוסים הבינוניים זה הספיק. לאחר 76 דקות מאופסות קבע ג'ייסון סאנצ'ו יתרון למארחת כשדייק מהנקודה הלבנה. ארלינג הולאנד חתם את תוצאת המשחק לאחר שהשתלט על כדור שנשלח לעברו, ודהר כל הדרך לשער וקבע 0:2 לדורטמונד בסיום.

דקה 76: גול! דורטמונד עולה ל-0:1: ויאצ'יסלאב קרבאייב תפס ברחבה את טורגן הזאר, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ג'יידון סאנצ'ו שלח את הפנדל פנימה והעלה את הגרמנים ליתרון.

דקה 90: גול! דורטמונד עולה ל-0:2: ארלינג הולאנד הכפיל את יתרונם של הגרמנים וסגר עניין עבור המארחת לאחר פריצה סוחפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully