וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ביקש להתחלף, "כוכבי פ.ס.ז' כועסים על תומאס טוכל"

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 22:58

הברזילאי נפגע בירך ב-0:2 באיסטנבול, טוכל: "זה יכול לעלות לו בכמה משחקים בחוץ". בצרפת טוענים שכמה מהשחקנים הצטרפו ללאונרדו במאבק נגד המאמן

תקציר: פרו - ברזיל 4:2/באדיבות ספורט 1

רשימת הפצועים של פריז סן ז'רמן ממשיכה להתמלא, והערב (רביעי) הצטרף אליה ניימאר. הכוכב הברזילאי הוחלף בדקה ה-26 לאחר שנפצע בירך במשחק החוץ מול איסטנבול בשאקשהיר במחזור השני של ליגת האלופות (0:2). תחילה ניימאר ניסה לחזור, אבל מהר מאוד סימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך וביקש לצאת. הוא ירד מיד לחדר ההלבשה ובהמשך דווח ב-RMC כי התלונן על כאבים כבר בחימום.

המאמן תומאס טוכל עדכן לגבי מצבו של ניימאר: "לא הייתה ברירה אלא להוציא אותו. נצטרך לחכות לבדיקה. לא היה כאב רציני, אבל הוא חש אי נוחות. בלו"ז כזה צפוף, זה יכול לעלות לו בהיעדרות מכמה משחקים, אבל אני לא יכול לדעת כרגע".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
כמה זמן ייעדר הפעם? ניימאר/רויטרס

פ.ס.ז' גם כך חסרה את חואן ברנאט לתקופה ארוכה ויחד איתו במסדר הפצועים נמצאים כרגע יוליאן דראקסלר, מאורו איקרדי, לאנדרו פארדס, מרקו וראטי ואפילו חסה הנשכח, כשבמשחק הליגה מול נאנט בשבת יחסר גם אנחל די מריה המורחק.

אגב, בעונה שעברה הברזילאי בן ה-28 החמיץ 14 משחקים בגלל פציעות שונות, לפני שנתיים 24 משחקים ולפני שלוש שנים 20 משחקים.

גם בברזיל מוטרדים ממצבו של ניימאר, שאמור להוביל את הסלסאו לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול ונצואלה (בבית, 14 בנובמבר) ואורוגוואי (בחוץ, 17 בנובמבר). אלופת היבשת החלה את המוקדמות עם שני ניצחונות, כאשר ניימאר כבש שלושער ב-2:4 על פרו.

עוד בוואלה!

מואיז קן כבש צמד והוביל את פריז סן ז'רמן ל-0:2 באיסטנבול

לכתבה המלאה
מואיז קן שחקן פריז סן ז'רמן חוגג צמד. רויטרס
שבר את השיא של אלסנדרו דל פיירו. מואיז קן/רויטרס

מי שחיפה על החיסרון של ניימאר היה מואיז קן, שהפך לראשון אי פעם שכובש צמד בבכורה שלו בהרכב פ.ס.ז' בליגת האלופות. החלוץ האיטלקי, שהבקיע פעמיים גם במשחק הליגה האחרון מול דיז'ון, הוא הצעיר ביותר (בן 20 ו-243 ימים) שחוגג צמד בליגת האלופות במדי אלופת צרפת. הוא גם שבר את שיאו של אלסנדרו דל פיירו, שהיה האיטלקי הכי צעיר עם צמד במשחקו הראשון בהרכב בליגת האלופות (בן 20 ו-308 ימים).

בסיום אמר קן: "זו התחלה טובה, זה נותן לי כוח להמשיך לעבוד קשה לקראת המשחקים הבאים. אני יודע להיות מוכן עבור החברים שלי".

למרות הניצחון, בצרפת מדווחים כי היחסים הרעועים בין טוכל ללאונרדו ממשיכים להשפיע, וגם הכוכבים כועסים על המאמן הגרמני שהחליט הערב להציב את הקשר דנילו פריירה כבלם ואת הבלם מרקיניוס בקישור. העניין גרם לכעס אצל מרקיניוס, אבל גם אצל קיליאן אמבפה וניימאר. על פי RMC, בין המאוכזבים מגישת המאמן נמצאים גם קיילור נבאס ופרסנל קימפמבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully