וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבאספור - מכבי תל אביב: דוניס "נזהר עם החלטות על ההרכב", הטורקים מלאי ביטחון

28.10.2020 / 19:28

מאמן האלופה מתכונן לסיבאספור, ומודה: "החודש האחרון היה מאוד מסובך, נפגוש יריבה חזקה והתקפית" (חמישי, 19:55, ספורט2). הקפטן הטורקי לא חושש ממכבי תל אביב: "במקרה הכי גרוע נסיים במקום השני בבית"

מחזור 2הסתיים29/10/2020
סיבאספור
  • קאיודה (55)
2:1
  • (69, פנדל) ביטון
  • (74) פרץ
מכבי תל אביב
התגובות לתיקו 0:0 של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב תנסה לנצל את התקופה הפחות טובה שבה נמצאת סיבאספור הטורקית, ולרשום ניצחון שני ברציפות בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי ה-0:1 על קרבאח במחזור הראשון, עת תפגוש את הטורקים בחוץ במסגרת המחזור השני של המפעל (חמישי, 19:55, ספורט2). סיבאספור פתחה את שלב הבתים עם הפסד 5:3 לוויאריאל בספרד, והפסידה גם בליגה במחזור האחרון, 2:0 בבית לריזספור.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"איבדנו הרבה שחקנים, ועכשיו אנחנו מנסים לבנות מחדש את היכולת של הקבוצה צעד אחר צעד". דוניס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ערך הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. "כל משחק בשלב הזה הוא משחק קשה", אמר דוניס. "אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד מחר נגד יריבה טובה מאוד. סיבאספור במיוחד במשחק האחרון נגד ויאריאל בחוץ שיחקו טוב מאוד מול יריבה חזקה. ב-90 דקות הם שיחקו חזק, וכדורגל התקפי. ניתחנו את היריבה. ראינו מה הנקודות החוזקות שלהם ושל השחקנים שלהם, ואנחנו מוכנים למשחק קשה מאוד מחר".

על ההכנות של מכבי למשחק: "רוב השחקנים פה, מלבד בן חיים הפצוע. אבל החודש האחרון היה מאוד מסובך, כי היו הרבה שחקנים עם קורונה, ואיבדנו הרבה שחקנים, ועכשיו אנחנו מנסים לבנות מחדש את היכולת של הקבוצה צעד אחר צעד. זה קשה כשבכל פעם יש שחקן אחר שלא יכול להתאמן, והיו לנו שחקנים שהיו עם תסמינים. בתקופה הזו יש לנו משחק כל שלושה-ארבעה ימים, וצריך להיזהר בנוגע להחלטות שלנו על ההרכב".

דוניס נשאל גם לגבי העובדה שהמשחק מתקיים בגובה 1,200 מטר מעל פני המים: "אני חושב שאם משחקים משחק בחוץ צריך לדעת להתאים את עצמך להכל. האיצטדיון פנטסטי ומצב הדשא נהדרים. הסיטואציה בגלל הקורונה מקשה על הכל. כדורגל בלי אוהדים הוא שונה בגלל האנרגיות והמוטיבציה לשחקנים. אנחנו מקצוענים ומנסים להתאים את עצמנו לכל דבר".

אדוארדו גררו, שנמצא גם הוא בתמונת ההרכב של דוניס, קיבל זימן לנבחרת פנימה לקראת משחק הידידות מול יפן ב-13 בנובמבר בגראץ, אוסטריה. החלוץ בן ה-20 ערך הופעה אחת במדים הלאומיים, במשחק ידידות לפני שלוש שנים.

עוד בוואלה!

הוועדה המקצועית צפויה לקבוע: לא הגיע לז'וזואה כרטיס אדום

לכתבה המלאה
שחקן סיבאספור הקאן ארסלן. צילום מסך, צילום מסך
לא סופר את מכבי תל אביב. ארסלן/צילום מסך, צילום מסך

סיבאספור

"מגיפת הקורונה פגעה בנו בצורה קשה", אמר הקפטן הקאן ארסלן לקראת המשחק. "לפני המגיפה לא הפסדנו במגרש הביתי, אבל מאז הסיפור השתנה. אני יכול להגיד שלמדנו מהטעויות נגד ויאריאל. ספגנו חמישה שערים וזה לא צריך לקרות, אבל למדנו מכך המון. אני חושב שבמקרה הכי גרוע, נסיים במקום השני בבית. כולן יודעות מה אנחנו שווים; אנחנו טובים מספיק כדי לנצח את כל קבוצות הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully