וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאליק פוסטר, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה, נורה בצווארו

28.10.2020 / 9:24

בג'מייקה מדווחים שהקשר שסיים את דרכו בקבוצה הצפונית בתום העונה נורה והובהל לניתוח חירום בבית חולים. מקורב לשחקן טוען: "נראה שהוא יהיה בסדר"

הקשר מאליק פוסטר, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה ועזב בסיומה אחרי שהאופציה עליו לא מומשה, נורה הלילה (בין שלישי לרביעי) במולדתו ג'מייקה, כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

על פי הדיווחים, פוסטר, שבילה עם חבריו בעיר פורטמור שבמזרח האי, נורה מספר פעמים בצווארו ובידו והובהל לניתוח חירום בבית חולים מקומי. "פוסטר היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-24 ביום שלישי הבא", נכתב באחד הדיווחים. "במקום זאת הוא נאבק על חייו בבית חולים. הוא בסך הכול רצה לבלות עם חבריו, הם שיחקו דומינו בזמן שנורו על ידי אלמונים".

"נראה שהוא יהיה בסדר", אמר מקורב לשחקן. המשטרה המקומית עדיין לא עצרה חשודים בתקרית, כשטרם ברור המניע לפגיעה בשחקן ובחבריו.

שחקן עירוני קרית שמונה מאליק פוסטר מול שחקן הפועל חדרה יהב גורפינקל. שלומי גבאי
מאליק פוסטר במדי עירוני קרית שמונה/שלומי גבאי

כזכור, פוסטר, שזכה לכינוי "מסי הג'מייקני" בארצו, הושאל לעירוני קרית שמונה בעונת 2019/20, ואחרי 13 הופעות ו-0 שערים, החליטו במועדון שלא לממש עליו את אופציית הרכישה. הוא חזר לקוסטה ריקה אך שוחרר מקבוצתו בחודשים האחרונים וטרם מצא לעצמו קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully