וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יהב גורפינקל צפוי לעבור לבני יהודה כחלק מעסקת ירדן שועה

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 9:53

המגן השמאלי קרוב למעבר לשכונת התקווה תמורת קיזוז חלק מהחוב של הירוקים על החלוץ שעבר לבית"ר ירושלים. לקראת מכבי תל אביב: התלבטות בין ג'וש כהן לעומרי גלזר, שזוכה לעדיפות

התגובות לתיקו 0:0 של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע/צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מגן מכבי חיפה יהב גורפינקל צפוי לעבור לבני יהודה, זאת במסגרת עסקת ירדן שועה לבית"ר ירושלים. כזכור, מכבי חיפה, על פי ההסכם המקורי, אמורה להעביר כספים נוספים לבני יהודה תמורת שועה, וכעת קרובים הצדדים לסיכום על מעבר של המגן השמאלי לכתומים, תמורת קיזוז חלק מהחוב של הירוקים על החלוץ.

אגב שועה, הוא עבר אתמול (שלישי) סופית לבית"ר ירושלים, אחרי שהגיע להבנות כספיות עם מכבי חיפה. כעת במועדון צפויים לסיים סופית את הסיפור עם שועה בשל הסיכום המסתמן מול בני יהודה. בנוגע גורפינקל, הוא מסיים חוזה בסיום העונה וייתכן שהירוקים ישמרו לעצמם אחוזים ממכירה עתידית שלו.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה באימון. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
הג'וקר החדש של בכר במשחקים גדולים? חוסה רודריגס/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני. במועדון היו מרוצים מהניצחון 0:4 במשחק האימון נגד הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית, אבל עסקו יותר בשאלות הבוערות לקראת הקרב נגד האלופה. לפי האימונים האחרונים עושה רושם שברק בכר מתלבט בנוגע למערך בו יעלה למשחק.

ההתלבטות העיקרית היא האם לעלות עם שלושה בלמים או עם ארבעה שחקני הגנה בלבד. אחת האופציות שבכר בודק לפי האימונים האחרונים, היא הצבתו של הקשר הספרדי חוסה רודריגס כבלם שלישי, מה שיאפשר לו להחליף מערך תוך כדי משחק מבלי לבצע חילוף. בכר נהג לפעול באופן דומה בהפועל באר שבע, כשהציב במשחקים גדולים רבים את אובידיו הובאן כבלם שלישי ועבר תוך כדי המשחק למערך של ארבעה שחקני הגנה. כעת כאמור נשקלת האופציה לעשות אותו דבר עם רודריגס.

בקבוצה מעודדים מכך שסאן מנחם שייאבק עם טאלב טואטחה על המקום בהרכב וניקיטה רוקאביצה שצפוי לפתוח, כשירים למשחק. בנוגע לעמדת השוער קיימת התלבטות בין ג'וש כהן שלא כשיר ב-100 אחוז לבין עומרי גלזר. בקבוצה לא יוצאים בהצהרות לקראת המשחק, ובקרב השחקנים ישנה דריכות גדולה. "עכשיו הדבר הכי חשוב הוא לעבוד קשה ולהגיע מוכנים", אמר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully