וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצהרה הדרמטית: ברתומאו "לא מבין בכדורגל", "מסי לא יעזוב"

חאבייר טבאס תקף את הנשיא המתפטר בעקבות ההצהרה לעבור ליגה: "זה יחרב את המועדון". בעקבות העזיבה: מסי מתקרב להארכת חוזה?

ז'וספ מריה ברתומאו עוזב את משרדי ברצלונה אחרי שהתפטר/מתוך טוויטר

ההתפטרות של ז'וספ מריה ברתומאו מברצלונה מסעירה את הכדורגל העולמי. הנשיא המושמץ הודיע אמש (שלישי) על עזיבה מיידית עוד לפני שהשותפים בברצלונה הצביעו על אי אמון נגדו, ולצד הבשורה על סיום דרכו הטיל פצצה נוספת: ברצלונה מתכוונת להשתתף בליגה אירופית חדשה.

זו לא הפעם הראשונה שהאפשרות שתוקם ליגה אירופית חדשה בהשתתפותן של קבוצות בכירות ביבשת, עולה לשולחן הדיונים. אבל אם עד עכשיו האפשרות הזו הייתה בגדר ספקולציה, ההצהרה של ברתומאו מוכיחה שמדובר במהלך שקורם עור וגידים. ברתומאו טען שההצטרפות לליגה החדשה "תעזור לברצלונה להשיג את היציבות הפיננסית הנדרשת", אולם נכון להבוקר אף גורם רשמי עדיין לא אישר את המגעים על הקמתה של הליגה, ועדיין לא ברור האם היא תתיימר להחליף את ליגת האלופות.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. AP
נפרד בטונים צורמים. ברתומאו/AP

כך או כך, הנפגעת העיקרית ממהלך שכזה מצד ברצלונה עלולה להיות הליגה הספרדית. אם ברצלונה באמת מתכוונת לנטוש את הליגה המקומית, זו עשויה להיות מכה אנושה לליגה. אמש הגיב נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס בחריפות להודעה של ברתומאו, וצייץ: "לצערי, ברתומאו הודיע ביומו האחרון על הצטרפות לליגה מדומיינת שתחרב את ברצלונה. האמירה הזו מוכיחה את הבורות שלו בכל מה שקשור לכדורגל. זה אקורד סיום עצוב לנשיא שעשה כמה דברים בצורה נכונה, אבל סיים את הקדנציה עם הרבה טעויות".

בין אם יש אמת בהצהרה של ברתומאו או לא, בברצלונה כבר מתכוננים ליום שאחריו. ב"אס" טוענים שהעזיבה של ברתומאו, שהצליח להסתכסך בשנים האחרונות עם ליאו מסי ולהשניא את עצמו על רוב השחקנים בקבוצה, מקרבת את ההישארות של הפרעוש במועדון. "הארכת החוזה של מסי הולך ומתקרבת", הצהירו ב"אס", והמועמד לנשיאות ג'ורדי פארה הצהיר: "מסי לא יעזוב את ברצלונה לעולם. הוא חייב להישאר כאן לנצח. הוא יודע שכשחקן ברצלונה, הוא ירוויח יותר. מסי הוא העבר, ההווה והעתיד של המועדון הזה, ומגיע לו פסל בכניסה לקאמפ נואו".

עוד בוואלה!

ברתומאו התפטר וחשף: "ברצלונה תשתתף בליגה אירופית חדשה"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
בברצלונה פתחו שמפניות. מסי/GettyImages

פארה, שהוביל את המאבק נגד ברתומאו, אמר בתגובה להתפטרות של ברתומאו ש"אנחנו מאושרים שהחלום הרע הזה נגמר, אבל עדיין אי אפשר לחגוג שום דבר. עכשיו מתחיל פרק חדש בברצלונה. בארסה החדשה תהיה נקייה מפוליטיקה, מתככים. לא יהיה בארסהגייט, לא יהיו סערות סביב עזיבה אפשרית של ליאו מסי. הכול יהיה שקט ומאוזן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully