וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד ביקרו את אוראל גרינפלד: "פספס פנדל ברור לטובת ריאל"

שופט העבר הספרדי איטורלדה גונסאלס טען שהישראלי היה צריך לפסוק על נגיעת יד של גלדבאך בדקה הרביעית. וזו לא הייתה הביקורת היחידה

תקציר: באייר לברקוזן - אוגסבורג 1:3/ספורט 1

ערב המשחקים אמש (שלישי) במחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות, כלל הופעות של שני ישראלים: מנור סולומון השלים 90 דקות טובות ב-0:0 של שחטאר דונייצק עם אינטר, ולאחר מכן הגיעה הופעה טובה לא פחות של השופט אוראל גרינפלד, שניהל את המשחק הדרמטי בין ריאל מדריד למנשנגלדבאך (2:2) עם הרבה ביטחון.

אבל מתברר שלא כולם היו מרוצים מרמת השיפוט של גרינפלד, שניהל את המשחק עם צוות ישראלי לצד עוזריו רועי חסן ועידן ירקוני, השופט הרביעי גל לייבוביץ' ושופט המסך רועי ריינשרייבר, ונעזר בשופט VAR פורטוגלי.

בספרד דיווחו על כמה מהלכים "מעוררי מחלוקת" שאירעו כביכול במהלך המשחק. הראשון הגיע כבר בדקה הרביעית, כששחקן גלדבאך מתיאס גינטר הרחיק כדור שהוגבה על ידי לוקאס ואסקס לעבר קארים בנזמה ברחבה. במדריד טענו שגינטר נגע עם הכדור בידו, מה שאמור היה לזכות את הבלאנקוס בכדור עונשין מ-11 מטרים.

"לוקאס הגביה ושחקן של מנשנגלדבאך קפץ לכדור עם יד פתוחה. בסוף המהלך הכדור פגע לו ביד. בספרד זה פנדל", אמר שופט העבר איטורלדה גונסאלס ל"אס", "בכל מקרה, השופט היה חייב ללכת ל-VAR כדי לבדוק אם מגיע לריאל פנדל. זה המינימום הנדרש".

ב"אס" תיארו את הרגע בו גרינפלד "פספס פנדל ברור" כ"החלטה ששינתה את המשחק".

השופט אוראל גרינפלד עם שחקן מנשנגלדבאך כריסטוף קראמר. GettyImages
הופעה מלאה בביטחון, ועדיין יש תלונות. גרינפלד אמש/GettyImages
אוראל גרינפלד עם שחקן ריאל מדריד טוני קרוס. GettyImages
ריאל גם נהנתה מההחלטות שלו. גרינפלד עם וראן וקרוס/GettyImages
בלם מנשנגלדבאך מתיאס גינטר ספק נוגע עם הכדור ביד מול ריאל מדריד. מתוך "אס", צילום מסך
"רגע המחלוקת" של גרינפלד: גינטר שיחק עם הכדור ביד ברחבה?/צילום מסך, מתוך "אס"

אבל ריאל גם נהנתה מההחלטות של גרינפלד. השער הראשון של הבלאנקוס מרגליו של קארים בנזמה בדקה ה-87, החל מנגיחה של קאסמירו בספק מחוץ לגבולות המגרש. גרינפלד שוב לא הלך ל-VAR, אבל מצלמות הטלוויזיה הראו שככל הנראה קיבל את ההחלטה הנכונה, משום שהכדור לא עבר את תחומי המגרש במלוא היקפו בזמן הנגיחה של קאסמירו.

כך או כך, במדריד התלוננו גם על כך שגרינפלד "עצר לריאל התקפה מתפרצת" כששרק לסיום בזמן ששחקני הבלאנקוס שעטו להתקפה והיו ביתרון מספרי מול הגרמנים. "שריקת הסיום עצרה את המומנטום של הבלאנקוס, ובנזמה הגיב בתנועות ביטול לעבר השופט", תיארו ב"מארקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully