וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מפנטזת על אליפות, קיין וסון בדרך להיות הצמד הטוב בהיסטוריה של הפרמיירליג

צמד כוכבי התרנגולים חתומים כבר על 29 שערי פרמיירליג ובדרך לשבור את השיא של דרוגבה ולמפארד, קיין שבר את שיא הבישולים שלו כשנותרו לו עוד 32 משחקים לשחק: "אפשר לעשות משהו מיוחד". באנגליה מאמינים: זו העונה של טוטנהאם

צפו בתקציר ה-0:1 של טוטנהאם מול ברנלי/ספורט 1

ליברפול פצועה, סיטי לא יציבה וצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד כרגע לא בעניינים. האם זו העונה של טוטנהאם? התרנגולים התקשו אומנם, אבל השיגו 0:1 חשוב על ברנלי ולולא השער שספגו מווסטהאם בתוספת הזמן ב-3:3 המשוגע במחזור הקודם, הם היו היום במקום הראשון. השער של התרנגולים הגיע, איך לא אחרי שיתוף פעולה בין קיין, שבישל ליונג מין סון הנפלא והשניים האלו חתומים כבר על לא פחות מ-29 שערי פרמיירליג, מה שמכניס אותם לרשימה אקסלוסיבית במיוחד והופך אותם לצמד השני הכי פורה בהיסטוריה של הליגה.

הארי קיין שחקן טוטנהאם עם יונג-מין סון. רויטרס
הצמד הטוב בהיסטוריה של הפרמיירליג? סון וקיין/רויטרס

השער של סון השווה את הצמד הנפלא הזה לדויד סילבה וקון אגוארו ממנצ'סטר סיטי, כאשר רק דידייה דרוגבה ופרנק למפארד (36) חתומים על יותר שערי פרמיירליג כצמד, אבל הצמד האנגלי קוריאני בדרך הבטוחה לעקוף אותם.

"לי ולסון יש שיתוף פעולה נחמד שאני מקווה שיימשך. הוא עושה הרבה תנועה לעומק ואני יודע למצוא אותו", אמר הארי קיין שאתמול סיפק את הבישול השמיני שלו בליגה לצד חמישה כיבושים. מה שמדהים במיוחד היא העובדה שקיין כבר שבר את שיא הבישולים שלו, כאשר נותרו לו עוד לא פחות מ-32 משחקים לשחק. הוא גם חתום על 13 שערים של טוטנהאם העונה, הכי הרבה אי פעם של שחקן אחרי שישה משחקים.

עוד בוואלה!

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 0:1 את ברנלי בחוץ, סון שוב כבש

לכתבה המלאה
יונג-מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
העונה החלומית שלו נמשכת. יונג מי סון/רויטרס

"בדקה האחרונה הוא לחץ ועשה תיקולים. ניסה לעצור את החלוצים", פרגן ז'וזה מוריניו, כשאתה רוצה לנצח, אתה עושה הכול בשביל הקבוצה. אין מקום לאינדיבידואלים ואין מקום לפרימדונות. להארי יש את הרוח הזו והוא נפלא. הוא עשה דברים מדהימים עם כל המאמנים פה. אני נותן חלק מהקרדיט למאוריסיו (פוצ'טינו)".

אבל האם טוטנהאם מסוגלת לזכות באליפות ראשונה מאז 1961? הארי קיין התייחס לשאלה הזו ואמר: "עם הקבוצה והשחקנים שיש לנו, אנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד. עדיין מוקדם לדבר על תואר, אבל אלו מסוג המשחקים שאתה צריך לקחת בהם את הנקודות ועשינו את זה".

דידייה דרוגבה חלוץ צ'לסי (שמאל) מנשק את פרנק למפארד. Clive Mason, GettyImages
איזה צמד הם היו. דרוגבה ולמפארד/GettyImages, Clive Mason

הצמדים הכי אפקטיביים בהיסטוריה של הפרמיירליג:

דידייה דרוגבה ופרנק למפארד (צ'לסי) - 36 שערים
הארי קיין ויונג מין סון (טוטנהאם) - 29 שערים
דויד סילבה וסרחיו אגוארו (מנצ'סטר סיטי) - 29 שערים
רובר פירס ותיירי הנרי (ארסנל) - 29 שערים
דארן אנדרטון וטדי שרינגהאם (טוטנהאם) - 27 שערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully