וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וקלופ שוב התלוננו על "חוסר צדק": צפו בניצחון וברגעי המחלוקת

האלופה ניצחה את שפילד יונייטד, קלופ התלונן על פנדל שנוי במחלוקת אבל שכח את ההחלטה המפוקפקת לטובתו. וגם: שני בלמים מועמדים לינואר

תקציר ה-1:2 של ליברפול על שפילד יונייטד/ספורט1

ליברפול שוב נאלצת להתייחס לשיפוט שנוי במחלוקת, אבל לפחות הפעם היא עושה את זה אחרי ניצחון. אחרי שבשבוע שעבר זעמה על ההחלטה לא להרחיק את שוער אברטון שפצע בצורה קשה את וירג'יל ואן דייק בדרבי - אתמול ליברפול גברה 1:2 על שפילד יונייטד אחרי שחזרה מפיגור.

האירוע השנוי במחלוקת אירע כבר בפתיחה. בדקה ה-13 פאביניו הכשיל את מקברני סמוך לקו הרחבה. השופט שרק לבעיטה חופשית על קו ה-16, אבל אחרי איתות מצוות VAR, קבע שהעבירה התבצעה בתוך הרחבה והצביע על הנקודה הלבנה. ברגה בעט פנימה וקבע 0:1 לשפילד יונייטד.

פאביניו שחקן ליברפול מכשיל את אולי מקברני שחקן שפילד יונייטד. Stu Forster, GettyImages
הייתה עבירה? פאביניו/GettyImages, Stu Forster
מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
התרגז. שב. קלופ/AP

אחר כך התבררה השערוריה עצמה: ה-VAR "שדרג" את העבירה לפנדל על סמך המיקום, אבל למעשה שופטי המסך כלל לא בדקו האם בכלל הייתה עבירה ורק בחנו את המיקום שלה. אחר כך, בעקבות הביקורת, בפרמיירליג שינו את הגרסה וטענו ששופטי המסך בדקו את שני האלמנטים - והוחלט שהשריקה לעבירה היא לא טעות מוחלטת שיש לתקן.

"הפנדל אפילו לא היה פאול", אמר קלופ, "במהלך עונה יש הרבה חלקים שונים, אנחנו עברנו חוסר צדק, ועכשיו היינו צריכים לעבור את זה שוב". אגב, יש לציין כי בהמשך ליברפול ניצלה מפנדל נוסף, אחרי נגיעת יד ברחבה של רוברטסון, אבל הפעם ה-VAR לא התערב.

לשמחתה של ליברפול, היא הצליחה להפוך את התוצאה: בדקה ה-41 פירמינו דחק מקרוב את השוויון, ובדקה ה-65 ז'וטה עלה בתזמון מושלם ונגח פנימה כדי לקבוע 1:2 לליברפול. על הניצחון אמר המאמן: "אני ואהב את המשחקים האלה, שבהם אתה מרוויח עבור כל השאר... אתה מנצח משחקים אחרים בקלות יותר כשהכל הולך לטובתך בגלל ימים כאלה".

עוד בוואלה!

"לא מכיר אותו, ועדיין גאה בו!": יורגן קלופ מחמיא למרכוס רשפורד, למרות היריבות

לכתבה המלאה
שוער ליברפול אליסון בקר. AP
לפחות הוא חזר. אליסון/AP
דיוגו ז'וטה ליברפול חוגג. רויטרס
כובש שער הניצחון. ז'וטה/רויטרס

עם זאת, הבעיה בהגנה ברורה לאור היעדרותו של ואן דייק. פאביניו תופקד כבלם לעת חירום, כפי שעשה לא פעם בעבר, אבל יורגן קלופ בוודאי מקווה שלפחות ג'ואל מאטיפ יצליח להחלים ולהיות בריא עד ינואר. האלופה זקוקה לבלם, ועל פי הדיווחים באנגליה, ישנם שני מועמדים. על פי דיווחים באנגליה, בלם ר.ב לייפציג דאיו אופמקאנו מועמד לליברפול, שמאמינה שתוכל לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו. מועמד אחר הוא בלם שאלקה אוזאן קבאק הטורקי, כשהגרמנים מקווים לקבל עליו כ-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully