וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: אלפונסו דייויס ייעדר בין 6 ל-8 שבועות, לבנדובסקי הצטנע אחרי ההצגה

המגן הקנדי המצוין נפצע ויחמיץ גם את דורטמונד, החלוץ הפולני כיכב עם שלושער: "לא הביאו אותי רק בגלל השערים, אלא בגלל סגנון המשחק"

צפו ב-0:5 של באיירן מינכן על איינטרכט פרנקפורט/באדיבות ספורט 1

מי יעצור את באיירן מינכן? אחרי ה-0:4 המרשים על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות, אלופת אירופה כתשה גם את פרנקפורט בליגה עפ 0:5 קליל. רוברט לבנדובסקי, ששבת מהבקעה מול אתלטיקו, התפוצץ עם שלושער והפך לראשון אי פעם שכובש עשרה שערים בחמשת מחזורי הפתיחה בבונדסליגה. אבל היו גם בשורות פחות טובות לבאיירן מהמשחק הזה. אלפונסו דייויס המגן השמאלי המצוין נפצע בקרסולו ובאיירן אישרה לאחר המשחק שהוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות מהמגרשים.

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן לאחר שנפצע בקרסול. רויטרס
עלול להחמיץ את כל שלב הבתים. אלפונסו דייויס מדדה/רויטרס

הקנדי יחמיץ כמות גדולה של משחקים ובגלל לוח הזמנים הצפוף של ליגת האלופות, ייתכן שהוא לא יחזור לשחק בשלב הבתים, בו אלופת אירופה משחקת עם אתלטיקו מדריד, רד בול זלצבורג ולוקומוטיב מוסקבה. המגן הצעיר יפספס בוודאות גם את משחק הצמרת מול בורוסיה דורטמונד ב-7 בנובמבר.

לבנדובסקי הצטנע כהרגלו ואמר לאחר המשחק: "הסטטיסטיקה הזו לא חשוב לי. הקבוצה צריכה אותי לא רק בגלל הגולים, אלא גם בגלל סגנון המשחק הזה". על כך שהוחלף באופן נדיר: "זו לא בעיה בשבילי, זה ששיחקתי 20 דקות פחות, ייתן לי יותר כוח למשחק הבא".

האנזי פליק היה מרוצה דווקא מהיכולת ההגנתית של באיירן ואמר: "זו הייתה הופעה הגנתית מעולה, ידענו שפרנקפורט עשויה להיות יריבה קשה, יש להם שחקנים טובים. אבל לא נתנו להם להגיע ליותר מדי מצבים. בנוסף, היינו מאוד יעילים וניצלנו את כל המצבים".

עוד בוואלה!

גרמניה: שלושער ללבנדובסקי ב-0:5 של באיירן מינכן על פרנקפורט

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג. רויטרס
כבשו תשיעייה בארבעה ימים. שחקני באיירן חוגגים עם לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully