וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: פריז סן ז'רמן הודיעה על עוד שחקן שנדבק

עודכן לאחרונה: 24.10.2020 / 18:08

אלופת צרפת לא חשפה את זהות השחקן, ורק הודיעה שנכנס לבידוד. השחיינית האיטלקייה פלגריני: "אם יהיה עוד סגר אחד, אני פורשת מספורט"

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

15:50: אולימפיה מילאנו עדכנה על מקרה קורונה אצלה. לא ברור האם שחקן הוא זה שנדבק, כשעל פי ההודעה אותו אדם שנמצא חיובי לא סובל מתסמינים ונמצא בבידוד. פעילות הקבוצה נמשכת כרגיל והיא נערכת למשחק בליגה האיטלקית בכדורסל מול בולוניה.

14:00: פריז סן ז'רמן הודיעה - אחרי בדיקות שנעשו ביום שישי, שחקן מהקבוצה נמצא חיובי לקורונה. הקבוצה לא חשפה מיהו השחקן, ורק טענה שהוא "יכבד את תקנות הבידוד וישלים את המתווה".

פדריקה פלגריני שחיינית איטלקייה. רויטרס
נמאס לה. פלגריני/רויטרס

13:20: השחיינית האולימפית האיטלקייה פדריקה פלגריני מאיימת: "אם יהיה עוד סגר, אני פורשת משחייה". לדבריה, היא לא תוכל לעמוד בעוד הפסקה של האימונים שלה, ולהתכונן למשחקי טוקיו, או למשחקים הבאים בעוד שלוש שנים. ב-15 באוקטובר הודיעה שהיא נדבקה בקורונה, וסיפקה שעברה התאוששות קשה: "בכיתי המון, אני לא זוכרת מתי בחיים שלי בכיתי ככה... אני בת 32, לוקח לי זמן להתאושש".

10:00: על רק משבר הקורונה באנגליה, חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד המשיך ביוזמה שלו לממן ארוחות צהריים ילידים עניים באנגליה, וזכה למחמאות גדולות מהמאמן היריב יורגן קלופ: "מקווה שאמא שלו גאה בו". לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully