וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:3 להפועל תל אביב על הפועל רמת גן במשחק אימון, האוהדים שוב מחו

דוידה, הרשקוביץ ועובדיה כבשו מול הפועל ר"ג, המחאה נגד הניסנובים נמשכה. ניצחונות 0:3 גם למכבי נתניה ומכבי פתח תקוה

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד הבעלים/מתוך פייסבוק

קבוצות ליגת העל קיבלו אישור לשוב ולקיים משחקי אימון, והפועל תל אביב ניצלה זאת כדי לנצח היום (שישי) 0:3 את הפועל רמת גן מהליגה הלאומית. האדומים, שטרם השיגו העונה נקודה במסגרת הליגה, ימשיכו בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בסוף החודש.

לאחר שהיתה מעט יותר מסוכנת במחצית הראשונה, באה הפועל תל אביב על שכרה בדקה ה-41, כשדן עזריה, שחתם לפני קצת פחות משבועיים, מצא את אושר דוידה, שחלף על פני טל בומשטיין וגלגל פנימה. במחצית ביצע ניר קלינגר חילופים רבים והכניס בין היתר את ארמנדו קופר, שלא היה רחוק מלהגדיל את התוצאה במהלך המחצית השנייה. בדקה ה-71 מצא לבאן קוטאליה את עדן הרשקוביץ שקבע 0:2, ושתי דקות לאחר מכן חתם אופק עובדיה, לאחר בישול של עמנואל בואטנג.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם לבאן קוטאליה. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
עלה כמחליף ובישל. קוטאליה חוגג עם החברים/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הרכב הפועל תל אביב, מחצית ראשונה: ארנסטס שטקוס, לירן סרדל, איאד אבו עביד, אדי גוטליב, דני גרופר, סיאנדה קולו, שי אייזן, דן עזריה, רועי זיקרי, אושר דוידה, עומרי אלטמן.

הרכב הפועל תל אביב, מחצית שנייה: ארנסטס שטקוס, איתמר אפרת, איאד אבו עביד, רז שלמה, אופק בלס, ארמנדו קופר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, עדן הרשקוביץ, אופק עובדיה, לבאן קוטאליה.

במקביל, נמשכה מחאת האוהדים נגד האחים ניסנוב. כ-200 אוהדים הגיעו היום לסביון למחות מחוץ לביתו של שרון ניסנוב. האוהדים צעדו ברחבי היישוב במחאה על הניהול הפושע לדבריהם של שרון ואיציק ניסנוב של הקבוצה.

ממטה המאבק שחררו את הפועל נמסר: "אנחנו מוחים כאן כולנו היום בגלל הניהול הכושל של האחים ניסנוב. הניסנובים חייבים לשחרר את הקבוצה כמו שהם קיבלו אותה: בחינם ונקייה מחובות. אין אוהד אחד שחושב שהם ראויים להיקרא הבעלים של הפועל תל אביב כשכל יום מחדש נחשפים עוד ועוד מחדלים כלכליים ומקצועיים שגורמים נזק אדיר לקבוצה, לחיים שלנו. החובות, האגו והנוכלויות של האחים ניסנוב מחריבים כל חלקה טובה במועדון".

עוד בוואלה!

בחזרה לימי איביץ': מכבי תל אביב מאמינה שאפשר לעבור שלב, יונתן כהן שולח מסר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב רועי זיקרי. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
גם ניצחון במשחק אימון זה משהו. זיקרי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
יש עוד הרבה עבודה. אלטמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

* מכבי פתח תקוה הביסה את הפועל ראשון לציון 0:3 במשחק אימון משלה. ליאל עבדה (40), אסמיר סוליץ' (42) ואליאור משעלי (90) כבשו.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, תומר לוי, ירדן כהן, איתן אזולאי, אלביס סאצ'י, אסמיר סוליץ', אור אינברום, תאי בריבו, ליאל עבדה.

עלו כמחליפים: אבדיאל ארויו, מוחמד הינדי, דניאל פלשר, גיא חדידה, אייל אינברום, לירן רוטמן, מוחמד סרסור, אליאור משעלי, דניאל גולאני, דור חברון.

* 0:3 רשמה גם מכבי נתניה על הפועל חדרה, משערים של ירין שרעבי, אילון ירושלמי ויונס מלדה. מקסים פלקושצ'נקו החמיץ פנדל מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully