וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חזרה לנצח, סמפדוריה הפתיעה את אטאלנטה

הנראזורי התאוששו מההפסד בדרבי והתיקו בליגת האלופות עם 0:2 בחוץ על גנואה, קוואליארלה וחבריו ניצחו 1:3 בברגמו. לאציו ניצחה 1:2 את בולוניה

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

המחזור החמישי באיטליה ייצא לדרך ביום שישי עם 3:3 דרמטי בין ססואולו לטורינו ונמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים. אטאלנטה היומרנית נכנעה 3:1 לסמפדוריה בבית ואילו אינטר ניצחה 0:2 בגנואה. לאציו עצרה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון עם 1:2 ביתי על בולוניה.

דנילו ד'אמברוזיו עם רומלו לוקאקו שחקני אינטר. רויטרס
החזירו את אינטר למסלול הניצחונות. דנילו ד'אמברוזיו עם רומלו לוקאקו/רויטרס

גנואה - אינטר 2:0

0:16 - זה הפרש השערים שהיה לזכות הנראזורי בארבעת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, וכעת הוא שופר בעזרת שני שערים נוספים. גנואה, שמתאוששת ממכת הקורונה בסגל שלה, החזיקה מעמד במשך 64 דקות, עד שהמחליף ניקולו בארלה מצא ברחבה את רומלו לוקאקו, שהיתל בשומר שלו והכניע את מתיאה פרין. דנילו ד'אמברוזיו נגח את השני בדקה ה-79, אחרי קרן ונגיחה לאחור של אנדראה ראנוקיה. אשרף חכימי שותף כמחליף אחרי שהחלים מקורונה, ואינטר התאוששה משבוע שכלל הפסד כואב בדרבי ו-2:2 מאכזב בבית מול מנשנגלדבאך בליגת האלופות.

עוד בוואלה!

רונאלדו עדיין חיובי לקורונה, אפסו הסיכויים שישחק מול ברצלונה?

לכתבה המלאה
שחקן סמפדוריה, פאביו קוואליירלה. רויטרס
כבש והחמיץ פנדל. פאביו קוואליארלה/רויטרס

אטאלנטה - סמפדוריה 3:1

ניצחון שלישי ברציפות למספדוריה, שהתבססה בחלק העליון של הטבלה וממשיכה ליהנות בברגמו עם ניצחון חוץ שלישי בארבעת הביקורים האחרונים. פאביו קוואליארלה מצא את הרשת אחרי 13 דקות והחמיץ פנדל בדקה ה-45, לפני שמורטן תורסבי הנורבגי הכפיל בדקה ה-59. דובאן ספאטה סחט פנדל וכבש מהנקודה הלבנה (80) כדי לתת לנראזורי תקווה, אבל יקוב ינקטו קבע 1:3 בתוספת הזמן וחתם. תוצאה מאכזבת מאוד לאטאלנטה, שפספסה הזדמנות להיצמד לפסגה לפחות באופן זמני.

דומניקו ברארדי שחקן ססואולו. Alessandro Sabattini, GettyImages
לא מוכנים להפסיד. ברארדי/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססאולו - טורינו 3:3

הקבוצה של רוברטו דה זרבי מסרבת להפסיד והצליחה לסחוט תיקו דרמטי במיוחד מול טורינו, שאחרי ארבעה משחקים עדיין ללא ניצחון. ססואולו, לעומת זאת, עם 11 נקודות מ-15 אפשריות.האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-33 אחרי שמסירת רוחב של מרגים וויוודה מצאה את קרול לינטי בתוך כל הערפל והוא בעט פנימה את ה-0:1. הדרמה התחילה בדקה ה-71: פיליפ ג'ורצ'יץ' איזן מקרוב וקבע 1:1. טורינו לא נבהלה מזה ועלתה ליתרון בדקה ה-77 משער של אנדראה בלוטי אחרי מהלך אישי טוב ברחבה עם הרבה כוח ובעיטה מדויקת. שתי דקות חלפו והפעם בלוטי בתפקיד המבשל לסשה לוקיץ', שקבע 1:3. גמור? ממש לא. ולאד קיריקש הרומני שיגר טיל אדיר לחיבורים בדקה ה-84 וקבע 3:2. דקה חלפה וזה 3:3: הפעם דומניקו ברארדי הגביה מימין ופרנצ'סקו קאפוטו נגח מדויק פנימה.

לאציו - בולוניה 1:2

אחרי שלושה משחקי ליגה רעים ו-3:0 מול סמפדוריה במחזור הקודם, לאציו התפוצצה עם 1:3 גדול בליגת האלופות על דורטמונד. הערב הנשרים חזרו לנצח, גם אם בצורה לא הכי מרשימה. האורחים החזיקו מעמד במחצית הראשונה, אבל נכנעו לטיל של לואיס אלברטו בדקה ה-54. צ'ירו אימובילה הנהדר הכפיל עם נגיחה מקרוב (77) והבטיח לקבוצתו ניצחון ליגה ראשון אחרי חודש שחור. לורנצו דה סילבסטרי רק צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully