וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה הבלקנית: באר שבע בירושלים, הפועל חיפה בדרייב אין

21.10.2020 / 16:40

הקבוצה מהבירה תרצה להשאר ללא הפסדים כשתארח את האדומים של רמי הדר (21:00, 5STARS), הקבוצה של אלעד חסין תחפש הפתעה נגד הפועל תל אביב (20:30, 5PLUS). נהריה-גלבוע/גליל (20:45, ספורט 5)

שחקן הפועל ירושלים כריס קרמר. ברני ארדוב
עוד ניצחון? קרמר/ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגה הבלקנית, הנועל את הסיבוב הראשון, יסתיים מחר (חמישי) עם שלושה משחקים. הפועל ירושלים תקווה לפתוח פער בראשות בית ד' כשתארח את הפועל באר שבע שעדיין לא ניצחה. הפועל תל אביב תרצה לשמור על המומנטום מהניצחון על בני הרצליה במשחק ביתי נגד הפועל חיפה ובקרב על ראשות בית ב' יפגשו בעין שרה עירוני נהריה וגלבוע/גליל.

seperator

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (21:00, 5STARS)

פחות משבוע לפני המשחק הראשון שלהם העונה במסגרת ליגת האלופות, בהפועל ירושלים מקווים לצאת ברגל ימין למשחקים עם מקדמה בראשות בית ד'. הקבוצה של עודד קטש הייתה רחוקה מלהרשים בניצחון בראשון לציון, אך נראתה טוב יותר בניצחון על גלבוע במשחק אימון כמה ימים לאחר מכן. קטש עשוי להישאר באותו הסגל שניצח את ראשון לציון לאחר עזיבתו של לוקה מיטרוביץ' לבודצ'נוסט, כשהשינוי היחיד עשוי להגיע מהכנסתו של דיוויס סירווידיס במקום אחד משחקני הפנים. אחת המטרות של ירושלים היא הכנסתו לעניינים של הגארד כריס קרמר.

בהפועל באר שבע לא אהבו את היכולת בהפסד לראשון לציון במוצאי שבת, כשהיריבה מופיעה בסגל חסר מאוד, והקבוצה של רמי הדר לא מצליחה לייצר יתרונות ממשיים עלייה. בבאר שבע מקווים לשינוי במשחק נגד ירושלים, כשאחרי המשחק הבא בבלקנית ביום ראשון היא תאלץ לנוח כשבועיים עד שתפתח את העונה נגד מכבי חיפה.

עוד בוואלה!

עוזב את הפועל ירושלים: לוקה מיטרוביץ' חתם בבודוצ'נוסט

לכתבה המלאה
בר טימור, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אנחת רווחה. טימור/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל חיפה (20:30, 5PLUS)

אחרי הניצחון על בני הרצליה במוצאי שבת נרשמה סוג של אנחת רווחה בהפועל תל אביב, שאחרי כמעט חודשיים של אימונים סוף סוף הצליחה לרשום ניצחון במשחק רשמי. בקבוצה מקווים עדיין ליכולת משופרת וליציבות, כשבמשחק האחרון הזר היחיד שהיה נראה טוב היה וולט למון ג'וניור. על אף ההחלטה שלהם לא להמשיך ליורופקאפ אחרי ההדחה מליגת האלופות, בקבוצה מעוניינים ללכת כמה שיותר רחוק בליגה הבלקנית. היריבה האדומה מהכרמל קיבלה מעל שבוע של מנוחה עד המשחק, וזאת אחרי שאכזבה מאוד בהפסד לבני הרצליה. עמית שמחון, שקיבל דקות בודדות בהפסד הקודם, צפוי לקבל יותר דקות הפעם, והמאמן אלעד חסין יקווה ליכולת הגנתית משופרת.

שחקן עירוני נהריה דומיניק ווטרס. קובי אליהו
ברוך השב. ווטרס/קובי אליהו

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/גליל (20:45, משולב בספורט 5)

הקבוצה של דני פרנקו הציגה יכולת משופרת בניצחון על מכבי חיפה במוצאי שבת והיא יודעת שבמשחק הראשון בעין שרה היא יכולה לעשות צעד לעבר זכייה בבית ב'. פרנקו יקבל בחזרה את דומיניק ווטרס שנחת ביום שבת אחרי שחתם בקבוצה לעונה נוספת. גם גלבוע/גליל תציג זר חדש שלא שיחק במשחק הראשון בבלקנית - שחקן הפנים האמריקאי ג'ייב פלויד, שהספיק לשחק בהפסד להפועל ירושלים במשחק אימון בתחילת השבוע. בגלבוע מרוצים מאיך שנראית ההכנה עד כה, יחסית לתנאים הלא פשוטים, ומקווים להמשיך במומנטום חיובי לעבר פתיחת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully