וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: צפו בערן זהבי חוזר להתאמן, אשרף חכימי נמצא חיובי ויחמיץ את מנשנגלדבאך

ההולנדים הודיעו על חמישה נדבקים חדשים, הישראלי דווקא יצא מבידוד. מגן אינטר ייעדר ממשחק ליגת האלופות מול הגרמנים

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

בישראל אומנם יצאו מהסגר, אבל הקורונה עדיין מכה ביתר שאת באירופה ורחבי העולם. רגע לפני שליגת האלופות והליגה האירופית חוזרת, אנחנו נעדכן אתכם לאורך במקרי הקורונה בספורט העולמי, בתקווה לכמה שפחות עדכונים וחזרה איטית לשגרה.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
הוא חוזר. זהבי/GettyImages

17:55: ארבע שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק ליגת האלופות מול בורוסיה מנשנגלדבאך, אינטר הודיעה כי אשרף חכימי נמצא חיובי מקורונה וכמובן לא ייכלל בסגל. הנראזורי טרם הודיעו על נדבקים נוספים או שחקנים שצריכים להיכנס לבידוד עקב הבדיקה, לאחר שגם אשלי יאנג, רוברטו גליארדיני, אינוט ראדו ומילאן שקריניאר נמצאו חיוביים מוקדם יותר השבוע. אלסנדרו באסטוני וראדג'ה נאינגולן התאוששו מהנגיף.

13:55: הקורונה מתפשטת גם בפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, קבוצתו של ערן זהבי. היום הודיעה פ.ס.וו שעוד שניים משחקני ההרכב שלה, פבלו רוסאריו וקודי גאקפו, ייעדרו מהמשחק מחר (חמישי) בספרד מול גרנאדה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. כמו כן גם מקסים דלאנגה נדבק לא יהיה בסגל של ההולנדים, שהודיעו שגם שני צוות נדבקו. עם זאת, הקבוצה מסרה שהקשר הישראלי ערן זהבי כבר לא נמצא בבידוד וחזר להתאמן (יחד עם ג'ורדן טזה). עם זאת, יש סימני שאלה בנוגע לכשירותם ויכולתם לשחק במשחקים הקרובים אחרי שלא התאמנו תקופה ארוכה מדי.

עוד בוואלה!

קורונה בספורט: נשיא ברצלונה בבידוד, 3 משחקי יורוליג נדחו, 13 שחקני אלקמאר נדבקו, צ'ך בסגל צ'לסי

לכתבה המלאה

13:40: כריסטיאנו רונאלדו העלה סרטון שלו מתאמן בבידוד (עם תסרוקת חדשה...), כשהוא רוקד ושר ומראה מצב רוח חיובי, וכותב: "הצלחה לא נמדדת במה שאתה משיג, אלא במכשולים שאתה עובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully