וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: נשיא ברצלונה בבידוד, 3 משחקי יורוליג נדחו, 13 שחקני אלקמאר נדבקו, צ'ך בסגל צ'לסי

עודכן לאחרונה: 20.10.2020 / 21:51

עדכונים שוטפים: צ'לסי החזירה לסגל את שוער העבר, ברתומאו לא יוכל להגיע למשחק ליגת האלופות מול פרנצווארוש. ליגת הכדורסל הבכירה דחתה את משחקיהן של וילרבאן, זניט ואלבה. אלקמאר תגיע למשחק מול נאפולי בחמישי עם 17 שחקנים בלבד. רוברטו סולדאדו יפספס את איינדהובן

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

בישראל אומנם יצאו מהסגר, אבל הקורונה עדיין מכה ביתר שאת באירופה ורחבי העולם. רגע לפני שליגת האלופות והליגה האירופית חוזרת, אנחנו נעדכן אתכם לאורך במקרי הקורונה בספורט העולמי, בתקווה לכמה שפחות עדכונים וחזרה איטית לשגרה.

רוברטו סולדאדו שחקן גרנאדה. GettyImages
יפספס את המשחק מול איינדהובן. סולדאדו/GettyImages

21:20: צ'לסי הודיעה שעל רקע משבר הקורונה, היא כוללת את פטר צ'ך בסגל של הקבוצה לפרמיירליג. צ'ך, 38, שוער העבר שכבר פרש והצטרף לצוות המקצועי של הבלוז, נוסף לסגל לליגה. "הוא צורףף לסגל כשוער חירום", נמסר מצ'לסי, "זה צעד זהירות שנעשה על רקע משבר הקורונה, הוא נרשם כשחקן ללא חוזה". צ'לסי, כידוע, סובלת מבעיות בין הקורות, כשאדוארד מנדי, קפה אזבירלגה ו-ווילי קבאז'רו לא מספקים את הסחורה בהגנה של למפארד, אבל עדיין קשה להאמין שצ'ך ישותף.

18:20: צרות באלקמאר, רגע לפני המשחק הקשה מול נאפולי בליגה האירופית ביום חמישי. אחרי שבסופ"ש ארבעה שחקנים נעדרו בגלל קורונה, היום הודיעה הקבוצה שארבעה שחקנים נוספים נתגלו כחיוביים בבדיקות. בהמשך היום הודיעו ההולנדים שחמישה נוספים נמצאו חיוביים בבבדיקה, כך שמספר הנעדרים עלה ל-13 שחקנים בסך הכל. אלקמאר הודיעה שהמשחק בכל זאת ייערך כמתוכנן. כמו כן הודיעה הקבוצה שחלק מהשחקנים סימפטומטיים. הקבוצה ההולנדית תיסע לאיטליה עם 17 שחקני סגל בלבד, ושמם יפורסם מחר בבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

17:09: נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו התבשר כי בא במגע עם נשא קורונה מאומת, ועל כן נאלץ להיכנס לבידוד ביתי בהתאם להוראות בספרד. בשל כך, יחמיץ הנשיא את משחק הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות נגד פרנצווארוש.

16:47: על רקע הודעת היורוליג על דחיית משחקן של וילרבאן, זניט ואלבה, הודיעה הקבוצה הגרמנית כי שישה משחקניה התגלו כחיוביים לקורונה. כאמור, הקבוצה לא יכולה להעמיד את מינימום השחקנים הנדרש - שמונה - ועל כן משחקה נדחה.

16:25: היורוליג הודיעה כי שלושה משחקים שהיו אמורים להיערך בסוף השבוע הקרוב במסגרת המחזור החמישי במפעל, נדחו למועד מאוחר יותר. משחקן של זניט סנט פטרסבורג (הייתה אמורה להתמודד מול מילאנו ב-22.10), וילרבאן (הייתה אמורה לפגוש את אנאדולו אפס ב-23.10) ואלבה ברלין (הייתה אמורה להתמודד מול באסקוניה ב-22.10) נדחו עקב מספר רב של נדבקים בקרב שחקניהן, אשר לא מאפשר להן להעמיד את מינימום השחקנים הנדרש - שמונה. עדיין טרם נקבע תאריך חלופי למשחקים.

13:30: ממשלת יוון הודיעה שהיא מבטלת את ההחלטה המקורית שלה והמשחק של אולימפיאקוס נגד מארסיי בליגת האלופות ברביעי ייערך ללא קהל.

13:00: רוברטו סולדאדו חלוצה הוותיק של גרנאדה נדבק בנגיף ולא יעמוד לרשות דייגו מרטינס במשחק החוץ מול איינדהובן של זהבי ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully