וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של ואן דייק: "ליברפול הגישה הצעת ענק על קוליבאלי"

באיטליה טוענים: אלופת אנגליה הציעה לנאפולי 70-75 מיליון יורו עבור הבלם המצוין. ויינאלדום: "אף אחד לא ישן בלילה אחרי הפציעה"

תקציר: אברטון - ליברפול 2:2/ספורט 1

ליברפול עדיין נסערת מהפציעה של וירג'יל ואן דייק ומחפש פתרונות. לפי העיתונאי האיטלקי פאביו סאנטיני, האלופה האנגלית כבר הגישה לנאפולי הצעת ענק על קאלידו קוליבאלי, בניסיון לצרפו עם פתיחת חלון ההעברות בינואר: "מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן מעוניינות, אבל המועדון הכי רציני הוא ליברפול. הם הציעו 70-75 מיליון יורו, הסכום שבעלי נאפולי דורש".

קשר הקבוצה ג'ורג'יניו ויינאלדום אומר שהתיקול שספג הבלם ההולנדי בדרבי של מרסיסייד בשבת האחרונה הוא "לא מקובל", וסיפר שהשחקנים לא הצליחו להירדם בלילה לאחר שראו את הקפטן והמנהיג שלהם סובל מפציעה שעשויה לסיים לו את העונה.

ואן דייק נדרש לניתוח בעקבות הפציעה בברכו, אחרי הכניסה הברוטלית של שוער אברטון ג'ורדן פיקפורד בדקה ה-11 של הדרבי. ויינאלדום אמר את הדברים לקראת פתיחת ליגת האלופות של ליברפול, הערב (רביעי, 22:00) באמסטרדם מול אייאקס, והבהיר שקבוצתו עדיין עוסקת בענייני הדרבי, שבו נפצע גם טיאגו אלקנטרה בעקבות עבירה של רישרליסון. "אנחנו עדיין נסערים", אמר ויינאלדום על פציעתו של ואן דייק. "זה שונה מהרגיל, הדרך שבה זה קרה באמת קשה לנו.

שוער אברטון ג'ורדן פיקפורד מתקל את שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
לא סולחים. ליברפול/רויטרס

"אני חושב שלכולם יש עדיין הרגשה רעה בעקבות מה שקרה. כשדיברנו אחרי שבת, אני חושב שאף אחד מהשחקנים לא ישן בלילה בגלל מה שקרה עם וירג'יל והדרך שבה זה קרה. היה ממש קשה להתמודד עם זה, זה קשה עבור הקבוצה".

ויינאלדום, כידוע, קרוב לוואן דייק מכיוון שהוא גם חברו לנבחרת הולנד. "כמובן שאנחנו נסערים - הצורה שבה פיקפורד נכנס לתיקול הזה הייתה לדעתי מטופשת", המשיך ויינאלדום. "אני מאמין שהוא לא רצה לפצוע את וירג'יל, אבל הדרך בה הוא נכנס הייתה כאילו שלא אכפת לו ממה שיקרה אחרי המשחק.

"היו לנו הרבה במשחקים נגד אברטון. לדעתי הם לוקחים את זה קשה מדי במשחקים מולנו. אנחנו יודעים שזה דרבי, וכולם רוצים לנצח בדרבי; לפעמים אתה עושה מעל ומעבר, אבל זה היה יותר מדי. זה לא רק התיקול של פיקפורד אלא גם התיקול של רישרליסון על תיאגו היה מכוער.

"זה מה שהכי הפריע לי ולשחקנים האחרים - פציעות יכולות תמיד לקרות בכדורגל, אתה יכול להיות חסר מזל עם תיקול שבו אתה פוגע במישהו, אבל הצורה שבה הם עשו את זה הייתה לא מקובלת. זה הופך את זה לקשה עוד יותר, כשפיקפורד לא נענש לאחר שרואים את הסרטונים".

עוד בוואלה!

6 מיליארד דולר: "ליברפול ומנצ'סטר יונייטד משתתפות בשיחות על הקמת ליגה חדשה"

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
בבעיה. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ אמר כי המועדון טרם קיבל תשובה לבקשה לבחון את החלטות ה- VAR מהדרבי, וטען שליברפול מתחילה להשלים עם פציעתו הארוכה של ואן דייק והתיקולים האגרסיביים שהקבוצה הייתה להם קורבן. "לפני כמה ימים קרה משהו שלא צריך לקרות במשחק כדורגל. אני רואה את זה כמו השחקנים שלי. שני התיקולים היו קשים לקבלה, אגיד את זה ככה", אמר קלופ.

"זה כבר לא יכול להשתנות יותר. זה ממש קשה לנו, כי וירג'יל הוא חבר שלנו. זה לא קשור לאיכות של וירג'יל, כן, הוא שחקן ברמה עולמית והוא יחסר לנו, ופציעות קורות בכדורגל. לעתים קרובות שני השחקנים הולכים על הכדור ונפצעים. אבל זה לא היה המקרה בשתי העבירות האלה, וזה מקשה על ההתמודדות.

"מייקל אוליבר לא ראה את זה - והוא שופט מצוין - אבל למה הוא לא ראה את זה, אני לא מבין. כי הייתה לו האפשרות הטובה ביותר לראות את זה. ו-VAR שכח את הכללים. אבל כאדם, זה לא שאני רוצה ששחקן אברטון ייענש - אבל אם אתה עושה משהו לא בסדר, אתה חייב להתמודד עם התוצאות".

קלופ אמר שליברפול תהיה גם ללא ג'ואל מאטיפ למשחק הערב נגד אייאקס, כלומר פאביניו עשוי להיכנס למרכז ההגנה לצד ג'ו גומז. לדבריו, לא ברור כמה זמן ייעדר טיאגו בגלל הפציעה שספג מול אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully