וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאלה המתוסכל שוב לא פתח, פירלו מסביר: "הוא צריך לחזור לכושר"

גם חסרונו של רונאלדו לא שיפר את מעמדו של הארגנטינאי הזעוף, ביובה טוענים: הוא עוד לא חזר לעצמו. מוראטה: "רוצים ללכת עד הסוף"

שחקני ברצלונה אחרי הניצחון בליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ברצלונה

בהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס מצאה אתמול (שלישי) גולר אחר. אלברטו מוראטה כבש צמד יפה והצעיד את הגברת הזקנה לניצחון 0:2 על דינמו קייב בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, במשחק שפתח את התיאבון עבור אלופת איטליה.

"אנחנו רוצים ללכת עד הסוף השנה", הצהיר מוראטה בסיום. "בכל שנה יש לנו צ'אנס לזכות בליגת האלופות, וזה נכון גם לגבי העונה הנוכחית. רצינו לפתוח את העונה בצורה טובה, ואני חושב שהיינו די דומיננטיים, למרות החיסורים".

שחקני יובנטוס חוגגים עם אלברו מוראטה. רויטרס
"התחפש לרונאלדו". שחקני יובה חוגגים עם מוראטה/רויטרס

החיסרון הבולט היה של כריסטיאנו רונאלדו, כמובן. בספרד ציינו ש"מוראטה התחפש לרונאלדו", אבל כמובן שההיעדרות של הכוכב הגדול שעדיין נמצא בבידוד ביתי הייתה מורגשת. "שינינו את השיטה ההתקפית בגלל החיסרון של רונאלדו", הודה מאמן יובה אנדראה פירלו, "אבל השחקנים הבינו מה רציתי מהם ועשו מה שצריך".

באופן מפתיע, גם כשרונאלדו מחוץ לסגל פאולו דיבאלה לא פתח, אלא נכנס כמחליף בלבד. החלוץ הארגנטינאי שזעם אחרי שלא שותף מול קרוטונה, "עדיין רחוק מלהיות בכושר טוב" לדברי פירלו.

גם המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י טוען שדיבאלה עדיין לא הופך לשחקן מפתח אצל פירלו אך ורק בשל מצבו הפיזי, אחרי שחלה בקורונה ונעדר מהמגרשים במשך תקופה ארוכה.

"הוא לא שיחק במשך שלושה חודשים, חייבים לזכור את זה. אני מבין שהוא כועס, אבל הוא צריך לחזור לכושר טוב יותר", הסביר פראטיצ'י.

כשדיבאלה נכנס, הוא אכן נראה חלוד ופירלו הסביר: "היה אפשר לראות שהוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז. הוא צריך להיכנס לעניינים בהדרגה לאט לאט כדי שייכנס לכושר".

עוד בוואלה!

בספרד מסבירים: הארכות החוזים בברצלונה מרחיקות את ליאו מסי

לכתבה המלאה
פאולו דיבאלה, יובנטוס. AP
זה עדיין לא זה. דיבאלה/AP

מי שהלהיב את את פירלו הוא פדריקו קייזה הצעיר, שתופקד בכנף השמאלית והצטיין. "הוא יכול לשחק במגוון עמדות, והוא מתאים מאוד לסגנון המשחק שלי. הוא הוא יכול לשחק גם כקשר וגם כחלוץ, גם בצדדים וגם במרכז. אני אוהב את זה", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully