וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה צפויה להציע גם לאנטואן גריזמן ופיליפה קוטיניו חוזים חדשים

לפי דיווחים, גם בוסקטס וסרג'י רוברטו במגעים עם המועדון. פיקה הפתיע כשהסכים לקיצוץ בניגוד להבטחותיו. מסי, ששכר עו"ד, זועם

שחקני ברצלונה אחרי הניצחון בליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ברצלונה

ברצלונה גברה אמש (שלישי) 1:5 על פרנצווארוש במחזור הפתיחה של בית ז' בליגת האלופות, אבל למרות כמה ציוני דרך חשובים, בקטאלוניה לא נסחפו. אולי זו היריבה החלשה ואולי העובדה שבסך הכול מדובר בתחילת הקמפיין האירופי, אבל ב"ספורט" זכרו מה חשוב באמת וציינו מיד אחרי שריקת הסיום: "חמישייה לפני הקלאסיקו".

עם כל הכבוד לניצחון על פרנצווארוש, לברצלונה מצפה שבוע מאתגר במיוחד. ביום שבת היא תארח את ריאל מדריד לקלאסיקו וארבעה ימים לאחר מכן תתארח אצל יובנטוס בליגת האלופות. בטורינו היא תחסר את ג'רארד פיקה שהורחק הערב. אגב פיקה, מיד אחרי המשחק הודיעה ברצלונה על הארכת חוזהו של הבלם (עד קיץ 2024), כמו גם של שלושה שחקנים נוספים: קלמן לנגלה (2026), פרנקי דה יונג (2026) ומארק אנדרה טר סטגן (2025).

בספרד הסבירו מה המניע מאחורי הארכות החוזה של הארבעה, שהגיעו בעיתוי מפתיע. לפי "ספורט", לא בהכרח מדובר בחדשות מעודדות עבור ברצלונה: הארבעה שחתמו היו השחקנים הוותיקים היחידים בסגל שהסכימו לקיצוץ נוסף של כ-30 אחוז משכרם, כשמלבדם שחקנים בכירים אחרים כמו ליאו מסי, סרג'יו בוסקטס, אנטואן גריזמן ואחרים עדיין לא הגיעו להסכמות ולא הגיבו לדרישת הקיצוץ של המועדון. ב"מארקה" הגדילו ואמרו ש"הארכות החוזים בברצלונה רק מוכיחה שליאו מסי הולך ומתרחק מהישארות בבארסה".

חוזהו החדש של ג'רארד פיקה, למשל, גם כן לא בהכרח מוכיח שבארסה בונה עליו לשנים הבאות. כדי שהחוזה יכובד, הבלם הוותיק יצטרך לשחק ב-35 אחוז ומעלה מהמשחקים של המועדון, ובכל מקרה יחזיקו שני הצדדים באופציות יציאה הדדיות מדי קיץ. לפי ESPN, גם פיליפה קוטיניו ואנטואן גריזמן מנהלים עם המועדון משא ומתן על חוזה חדש ומופחת. חוזהו של הברזילאי אמור להסתיים ב-2023 וזה של הצרפתי ב-2024, אולם שניהם צפויים להקל על המועדון ולהפחית בשכרם. גם סרג'י רוברטו וסרחיו בוסקטס במגעים עם המועדון.

החתימה של פיקה על החוזה חדש הגיעה בהפתעה מוחלטת לשאר שחקני ברצלונה. לפי דיווחים בספרד, פיקה הבטיח שהשחקנים ישמרו על חזית מאוחדת מול ההנהלה ויסרבו לקיצוץ, אולם חזר בו ברגע האחרון "מאחורי גבו של מסי", וחתם על החוזה המקוצץ. לפי דיווחים, מסי ושחקנים אחרים במועדון זועמים על הבלם הוותיק, שגרם לפילוג בחדר ההלבשה ופעל על דעת עצמו. מסי, אגב, כבר שכר עו"ד פרטי להמשך הדיונים עם ברצלונה על שכרו.

מי שעדיין מתקשה להיכנס לעניינים הוא אנטואן גריזמן, שכבש 15 שערים בלבד ב-48 ההופעות שלו אשתקד, וגם העונה לא מספק את הסחורה עם 0 שערים ב-4 הופעות. "לא לשחק בעמדה שלך זה בעייתי לטווח הארוך", ניתח מאמן ארסנל לשעבר ארסן ונגר. "בהתחלה השחקן מקבל את זה, אבל אם הוא מרגיש שהעמדה לא מאפשרת לו להראות את האיכויות שלו, הוא יהפוך מתוסכל".

ונגר הוסיף ואמר: "כיום, הוא שחקן שחייב לשחק במרכז, כי יש לו מוסר עבודה גבוה מאוד ודיוק במסירות. הוא יכול להיות מסוכן במסירה האחרונה ולהבקיע שערים, אבל יש פקק בגלל שהוא נמצא באיזור של מסי".

ליאונל מסי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-27 והשווה את שיאם של ריאן גיגס וכריסטיאנו רונאלדו: 16 שנים רצופות עם לפחות שער אחד בליגת האלופות. פרנצווארוש היא הקבוצה ה-36 שנגדה הארגנטינאי כובש בליגת האלופות ובשיא הזה הוא כבר מחזיק לבד.

מסי שנראה טוב מאוד אמש, היה מעורב בכל התקפה של ברצלונה, נראה דומיננטי וגם בישל לעוסמאן דמבלה את החמישי. פדרי שהגיע בקיץ מלאס פלמאס, כבש שער בכורה במדי ברצלונה ובסופו של יום הבלאוגרנה חגגו שלוש נקודות קלות.

עוד בוואלה!

ברצלונה הביסה את פרנצווארוש 1:5, יובנטוס ניצחה 0:2 בקייב

לכתבה המלאה
פדרי, ליאונל מסי, שחקני ברצלונה. רויטרס
יש עתיד. מסי עם פדרי/רויטרס
אנסו פאטי, ליאונל מסי, שחקני ברצלונה. רויטרס
פתיחה חלקה. בארסה חוגגת/רויטרס
קשר ברצלונה פדרי נוסע במונית. מתוך טוויטר, צילום מסך
התמונה הויראלית אחרי המשחק: אחרי השער, פדרי חוזר הביתה במונית/צילום מסך, מתוך טוויטר

מי שבוודאי נמצאים בברצלונה כדי להישאר הם הצעירים, בראשם אנסו פאטי, פדרי וטרינקאו ששיחקו אתמול ושוב הראו ניצוצות. השניים הראשונים גם כבשו, ועשו היסטוריה קטנה בליגת האלופות כשהפכו לצמד בני ה-17 הראשון שכובש במשחק בצ'מפיונס.

מהפכת הצעירים של רונאלד קומאן נמשכת, וב"מונדו דפורטיבו" משוכנעים ש"את השינוי הזה ירגישו בברצלונה שנים קדימה". הבוסריות של הצעירים סיפקה אמש תמונה להמחשה: בסיום נראה פדרי, שכבש ובלט במשחק שני ברציפות השבוע, חוזר מהאצטדיון לדירתו בברצלונה במונית, כאחד האדם.

אנסו פאטי שכבש את השער השני אחרי בישול מבריק של פרנקי דה יונג, אמר בסיום: "אני מצליח הודות לחברים שלי לקבוצה. המסירה של פרנקי הייתה נפלאה ואני רק הייתי צריך לשים את הרגל ולהבקיע. חשוב לקבוצה ששחקני ההתקפה בריאים ונמצאים בכושר טוב כי ככל שהתחרות תהיה גדולה יותר, הקבוצה תרוויח. הקלאסיקו? תמיד חלמתי להשתתף במשחק הזה".

פדרי שכאמור ציין שער בכורה בבארסה, אמר: "אני מקווה לקבל דקות גם בקלאסיקו ולעזור לקבוצה ככל שביכולתי. יש תחרות על מקום בהרכב והתפקיד שלנו הוא לגרום למאמן כאב ראש. לא קל לשחק בקבוצה כמו ברצלונה, אבל כשאני עולה למגרש אני מנסה להתעלם מרעשי הרקע ולדמיין שאני בסך הכול משחק בבית עם אחי".

המאמן רונאלד קומאן אמר בסיום: "אני מרוצה, למרות שלא אהבתי שהאטנו את הקצב בשלב מסויים. אנחנו קבוצה שמסוגלת לייצר מצבים נגד כל יריבה. הערב הוכחנו שיש לנו הרבה שחקנים שמסוגלים לכבוש שערים. מסי היה גדול, אם הוא ימשיך לשחק כך, לא יהיו לי תלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully