וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הבדיקה של סבוריט יצאה שלילית, אלמוג וגררו יפתחו?

21.10.2020 / 22:11

הספרדי אמור לעלות כבלם מול קרבאח (חמישי, 22:00, ספורט3), ייני, טיבי, גולסה, קנדיל וקארצב התאמנו בנפרד ועדיין לא ברור האם יפתחו. הרננדס צפוי לרשום בכורה בהרכב, צמד החלוצים הצעירים יקבלו יחדיו את הקרדיט?

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

יממה לפני המשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית מול קרבאח (חמישי, 22:00, ספורט 3), הודיעה מכבי תל אביב על תוצאות בדיקות הקורונה שערכה לשחקניה ולאנשי הקבוצה, שחזרו כולן שליליות, פרט לאנריק סבוריט שהתוצאות שלו היו גבוליות. הבדיקה של הספרדי נשלחה לפענוח נוסף, והפעם נמצאה שלילית. כך או כך, על פי הודעת מכבי תל אביב, המגן הספרדי יוכל לשחק מאחר והוא כבר החלים מקורונה לאחר שנדבק לפני כחודש.

גם באימון המסכם הערב, חמשת השחקנים שחזרו ממסע המשחקים של נבחרת ישראל - שרן ייני, איתן טיבי, אייל גולסה, מאור קנדיל ועדן קארצב - התאמנו בנפרד מיתר שחקני הקבוצה. עד היום התאמנו החמישה גם בשעות נפרדות, ואף שהערב נמצאו בקרית שלום יחד עם יתר השחקנים, בכל זאת נקטו באלופה הישראלית במשנה זהירות. עדיין לא ברור מה זה אומר על ההרכב הצפוי מחר, אף שבמסיבת העיתונאים התעקש גאורגיוס דוניס ואמר: "היה קשה עם 5-6 השחקנים שהיו בנבחרת כי הם עדיין לא התאמנו איתנו אלא בנפרד, היום הם יצטרפו אלינו. הם יהיו מוכנים למשחק מחר. הם שחקנים מנוסים שמוכנים לעזור לקבוצה, כולם מועמדים לפתוח בהרכב מחר".

דוניס שוקל לפתוח עם מערך של חמישה שחקני הגנה, ובמקרה כזה סבוריט עשוי לפתוח כבלם שמאלי. טיבי, גולסה וקנדיל ישחקו כמובן רק אם יוחלט מחר שהם כשירים. הבלם החדש לואיס הרננדס יפתח, בניגוד לחלוץ אלכסנדר פשיץ'. ההערכה היא שאילון אלמוג ואדוארדו גררו עשויים לפתוח יחד בחוד.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, בן ביטון (מאור קנדיל), איתן טיבי (שחר פיבן), לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה (דן ביטון), אילון אלמוג, אדוארדו גררו (איתי שכטר).

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט מול שחקן מכבי פתח תקוה מרכוס דיניז. דני מרון
ישחק למרות הבדיקה הגבולית. אנריק סבוריט/דני מרון

דוניס, שלא יוכל לעמוד על הקווים בשל ההרחקה מול זלצבורג, הוסיף ואמר: "השבועיים האחרונים היו די טובים עבורנו, חוץ משחקני הנבחרות יתר השחקנים התאוששו מהנגיף וניסו לבנות מחדש את הכושר שלהם. קרבאח קבוצה חזקה ומנוסה ומצפה לנו משחק קשה. המטרה הכי גדולה שלנו בתחילת העונה היתה להעפיל לשלב בתים אירופי, אנחנו מרוצים שעמדנו בה. כעת נילחם בכל משחק כדי לקחת נקודות. אולי יהיה לנו סיכוי לעבור לשלב 32 האחרונות, אבל כרגע אנחנו חושבים רק על המשחק מחר. אנחנו מאמינים בעצמנו".

על העומס שצפוי לו בשבועות הקרובים אמר המאמן היווני: "נלך צעד-צעד, נתרכז בכל פעם במשחק אחד. אחרי המשחק מחר נראה אם יש לנו בעיות ואז נחשוב על המשחק שלאחר מכן, אני מרגיש שהשחקנים שלי במצב טוב יותר מאשר בעבר. חלק מהשחקנים שנדבקו בקורונה היו טובים מאוד באימונים, חלק עייפים, אצל כל שחקן זה אחרת. חלקם מוכנים לשחק מבחינה פיזית".

על השחקנים החדשים, לואיס הרננדס ואלכסנדר פשיץ', אמר דוניס: "בחרנו אותם כי אנחנו מאמינים שיש להם יכולות טובות. לואיס קצת יותר מוכן כי הוא עשה את ההכנות לעונה עם מלאגה, הוא מוכן לעזור לנו כבר מוכן. פשיץ' זקוק ליותר זמן כדי להיכנס לכושר".

דור פרץ, אחד מאותם שחקנים שהתאוששו מקורונה, הוסיף: "זו סיטואציה מבאסת, אין ספק, כשחקן כדורגל אתה מחכה לרגעים הכי גדולים והפלייאוף של ליגת האלופות ומשחקי הנבחרת היו רגעים גדולים - אבל זה לא נמצא בשליטתנו. עד עכשיו אנחנו חווים את הנעלם הגדול הזה, אני לא יודע לפרט ממה שהרגשנו. בשבוע הראשון יש עייפות שמאוד קשה להתגבר עליה באימונים ועם הזמן היא מתפוגגת. יש שחקנים שלקח להם יותר זמן, יש שלקח להם פחות זמן להתאושש. כל ההכנות לאימון שונות, אנחנו שומרים על כל ההנחיות. אני עוטה מסיכה כי זה לא פייר כלפי אחרים לא לעטות מסיכה, למרות שכבר חליתי. אני לא רוצה לקחת סיכון ולחלות פעם שנייה.

"זה הזמן שלנו לחזור למיטב. אני מקווה שנגיע ממושמעים טקטית ושנביא את התוצאות שאנחנו מייחלים לעצמנו. עשינו את כל מה שיכולנו כדי לחזור לכושר הכי טוב שיש. לשחק בלי קהל זו תחושה קשה, אבל שום תירוץ לא יתקבל מחר - לא שלא היו משחקי אימון ולא שההכנה לא היתה אידיאלית. נעשה את הטוב ביותר בניסיון להמשיך את המסע הזה כמה שיותר רחוק".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב התבשרה: דוניס לא יוכל לעמוד על הקווים נגד קרבאח

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. ברני ארדוב
הקורונה היא נעלם גדול. דור פרץ/ברני ארדוב

והיכן קרבאח תארח את מכבי תל אביב? באזרבייג'ן מוכת המלחמה כבר עוסקים גם בשאלה הזו. הקרבות הניטשים בין אזרבייג'ן לארמניה באזור נגורנו-קרבאח גרם לאלופה להעתיק את משחקיה בתקופה האחרונה לאצטדיונים אחרים - תחילה לבאקו ואחר כך ללרנקה. למרות זאת, דובר המועדון אמר שהקבוצה הגישה בקשה לארח את משחקיה בטורקיה, אם כי עדיין לא בטוח שהבקשה תאושר.

אמש הודיעה אופ"א על החלטה גורפת לאסור על קיום משחקים בשטחי אזרבייג'ן וארמניה עד הודעה חדשה, מה שעשוי לגרום לכך שקרבאח תארח את מכבי תל אביב ב-3 בדצמבר מחוץ לגבולות המדינה. לקרבאח צפויים עד משחק מול הצהובים בדצמבר, עוד שני משחקי בית בליגה האירופית נגד ויאריאל (בשבוע הבא) ונגד סיבאספור (26 בנובמבר).

פטריק אנדרדה שחקן קרבאח. Rafal Oleksiewicz, GettyImages
שוב נודדים. שחקן קרבאח פטריק אנדרדה/GettyImages, Rafal Oleksiewicz

מאז פרוץ המלחמה, קרבאח אירחה את משחקיה בבאקו, אולם נדדה לאי השכן במוקדמות ליגת האלופות נגד מולדה, במשחק בו הודחה בלרנקה בתום דו קרב פנדלים. בשעות הצהריים האזרים נחתו בישראל, והערב יערכו את האימון המסכם לקראת המשחק.

הרכב משוער: אחרודין ממאדאלייב, מקסים מדבדב, גארה גראייב, בדאבי גוסיינוב, עבאס חוסניוב, קווין מדינה, אורו מאטי, פיליפ אוזוביץ', עבדאלה ז'וביר, פטריק אנדרדה, אווסו קוובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully