וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב התבשרה: דוניס לא יוכל לעמוד על הקווים נגד קרבאח

20.10.2020 / 12:20

המאמן המורחק יוכל להשתתף רק במסע"ת לקראת המשחק בחמישי. אקס קרית שמונה ג'יימס אדניי: "למכבי תל אביב יש שחקנים טובים בכל עמדה"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

אחרי שהורחק במשחק מול רד בול זלצבורג. מכבי תל אביב קיבלה לפני מספר ימים הודעה רשמית מאופ"א על כך שגאורגיוס דוניס לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק מול קרבאח ביום חמישי. עם זאת יוכל המאמן היווני לערוך את מסיבות העיתונאים לפני המשחק ואחריו.

בדיקות הקורונה של שחקני ואנשי הקבוצה ייערכו רק הערב, ועדיין לא ברור אם חמשת שחקני נבחרת ישראל שלא התאמנו מאז שחזרו מסלובקיה - שרן ייני, איתן טיבי, אייל גולסה, מאור קנדיל ועדן קארצב- יוכלו לשוב ולהתאמן עם חבריהם הערב.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
שוב יצפה במשחק מהיציע. דוניס/רויטרס
ג'יימס שחקן עירוני קרית שמונה עם סמואל בראון. ברני ארדוב
זכרונות מישראל. ג'יימס אדניי/ברני ארדוב

קרבאח מתכוננת ברצינות רבה למשחק מול מכבי תל אביב. אלופת אזרבייג'ן תמריא לישראל ביום רביעי בשעות הבוקר, אבל כבר נמצאת עמוק בהכנות למשחק.

מי שעזר לאזרים להתכונן למשחק הוא שחקן עירוני קרית שמונה לשעבר ג'יימס אדניי, שמשחק כיום בגבאלה המקומית. הקשר הניגרי התראיין לתקשורת האזרית ואמר: "קרבאח הקבוצה הכי טובה באזרבייג'ן, והיא בכושר טוב מאוד עכשיו. היא נראית במומנטום טוב מאוד לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, ואני מאמין שיש לה מספיק איכות כדי לנצח את הישראלים בחוץ. מכבי תל אביב אמנם הקבוצה הכי טובה בישראל וצריך לקחת אותה ברצינות, כי יש לה שחקנים טובים בכל עמדה - במיוחד בהגנה. אבל אני עדיין מאמין שקרבאח עדיפה ויכולה להתגבר עליהם".

שחקן העבר של קרבאח ארטים שאקירי הוסיף: "מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, כמו ויאריאל וסיבאספור, אין לקרבאח אין במה להתבייש, גם היא קבוצה ברמה גבוהה מאוד. יש לה סיכוי לא רע בכלל להעפיל לשלב הבא. היום הכול אפשרי בכדורגל, וגם לוח המשחקים שלה נוח יחסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully