וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס רשפורד מסביר את סוד הניצחון: "הוא יכול להפוך לשחקן מדהים"

הפרשנים באנגליה מחמיאים לחלוץ מנצ'סטר יונייטד ששוב הימם את פריז סן ז'רמן בצרפת: "האינטנסיביות הייתה המפתח. לא עצרנו למשך 90 דקות". טוכל מתלונן על האווירה המדכאת, ומוסיף: "ללא ספק, זה היה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

מרכוס רפשורד הצליח לשחזר את הרגע הגדול שלו מפריז מלפני שתי עונות, כששוב הוליך אמש (שלישי) את מנצ'סטר יונייטד לניצחון דרמטי על פריס סן ז'רמן בבירת צרפת בליגת האלופות. לפני כ-18 חודשים היה זה פנדל של רשפורד בתוספת הזמן בפארק דה פרינס שהדיח את הצרפתים והעלה את האנגלים לשלב הבא, ואתמול הוא הכריע את המשחק בפיניש מצוין בדקה ה-87 שקבע 1:2 לקבוצה האנגלית.

"זו תחושה נהדרת", אמר רשפורד על העובדה ששוב חגג שער ניצחון מכריע מול אותה יריבה, "וחשוב יותר, ניצחנו במשחק. עכשיו אנחנו בעמדה טובה בבית, אבל זה רק המשחק הראשון. את רמת הריכוז שהראינו היום, אנחנו חייבים לקחת איתנו הלאה להמשך. מבחינתי, היו לי שתי הזדמנויות לנצח. כחלוץ, זו המנטליות - אולי תקבל רק הזדמנות אחת, ואתה חייב לנצל אותה. היום זה הביא לנו שלוש נקודות.

"זו הייתה הופעה טובה, אבל אחת שגם אפשר לבנות עליה. כשחקנים חשוב שנאמין במערכת ובשיטה שהמאמן בוחר לשחק בה. היום עשינו את זה פנטסטי. יש להם שחקנים פנטסטיים, ובקו האחרון זה עלול להיות בעייתי, אבל המגנים והבלמים היו מדהימים. כשאנחנו מגנים ככה כולנו, אנחנו יכולים להצליח. האינטנסיביות הייתה המפתח. לא עצרנו למשך 90 דקות".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 בחוץ את פריז סן ז'רמן

לכתבה המלאה
מרכוס רשפורד אחרי שער הניצחון שלו במדי מנצ'סטר יונייטד מול פריז סן ז'רמן. רויטרס
ווינר. רשפורד/רויטרס
סקוט מקטומיניי מנצ'סטר יונייטד מול ניימאר כוכב פריז סן ז'רמן. Michel Euler, AP
איזו הגנה. ניימאר מתקשה/AP, Michel Euler
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחרר לחץ. סולשיאר/רויטרס

גם הפרשנים החמיאו לרשפורד. ריו פרדיננד אמר ש"הוא ללא ספק יכול להיות כוכב ברמה בינלאומית אם הוא ימשיך ככה. כשוויין רוני הגיע למנצ'סטר יונייטד הוא כבש שערים מדהימים, אבל לא גולים מכוערים. אבל אז הוא נהיה אובססיבי לגולים. מרכוש כובש שערים פנטסטיים ומבשל שערים פנטסטיים, אבל כשהוא יתחיל לעשות גם גולים מכוערים ולהוסיף את זה למשחק שלו - הילד הזה יהיה מדהים". אואן הארגריבס: "אני לא יודע איך מישהו מעז לבקר אותו או לפקפק בו. הוא שחקן נפלא, שרק משתפר".

אולה גונאר סולשיאר, המאמן המנצח, יכול לנשום לרווחה אחרי שני ניצחונות יפים, כולל רביעייה מול ניוקאסל בסוף השבוע שהורידו מהלחץ על הנורבגי: "זו תחושה שונה מהניצחון הקודם, כיח אז זה היה בשלב נוקאאוט והייתה אופוריה, ועכשיו זה רק המשחק הראשון ומול אצטדיון ריק - אבל עדיין ניצחנו קבוצה אדירה. כשאתה משחק מול ניימאר ואמבפה, ההגנה חייבת להיות במיטבה והשוער שלך ייתן הצלות כדי לנצח. ועשינו את זה. ברונו פרנדש? הוא אולי החמיץ שני פנדלים ברציפות, אבל הוא ימשיך לבעוט אותם. הוא הוכיח היום הרבה אופי וקור רוח".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים על רקע שחקני פריז סן ז'רמן. Michel Euler, AP
איפה הם נעלמו? שחקני פ.ס.ז'/AP, Michel Euler
ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עוד ערב מתסכל. ניימאר/רויטרס

מנגד, הצרפתים ממשיכים את פתיחת העונה המגמגמת שלהם, ואחרי שבליגה הצרפתית הצליחו להתאושש, באירופה הם שוב פתחו ברגל שמאל. קיליאן אמבפה, שהציג יכולת מאכזבת, רשם משחק שישי ברציפות ללא שער בליגת האלופות. ב-24 המשחקים האחרונים של פ.ס.ז' בבית בשלב הבתים, היו לקבוצה 19 ניצחונות ו-5 תיקו.

אז מה הוביל להפסד? "ללא ספק, זה היה אחד המשחקים הכי גרועים שלנו", אמר המאמן תומאס טוכל, "במחצית הראשונה לא היינו על המגרש. זאת לא הייתה הרמה שלנו, לא יודע למה. בהנעת כדור, בהחזקת כדור, במתפרצות, באינטנסיביות. אחת המחציות הכי גרועות שלנו". טוכל, כמו סולשיאר, התלונן על האווירה: "אתם הרגשתם שזה ערב גדול של כדורגל? אני לא מרגיש את זה. שיחקנו כבר הרבה משחקעים בצ'מפיוס בלי קהל. מצטער, אני לא מרגיש את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully