וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד מאוכזבים מהתנהלותו של זידאן עם חאמס רודריגס

עודכן לאחרונה: 19.10.2020 / 20:22

הבלאנקוס חושבים כי המאמן יכול היה להוציא יותר מהקולומביאני, שפורח באברטון. ראמוס מתאושש מהפציעה, אך ייתכן שיישמר לקלאסיקו

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 3:3/ספורט 1

בשורות טובות לריאל מדריד וקצת פחות טובות למנור סולומון לקראת המשחק של הבלאנקוס מול שחטאר דונייצק ביום רביעי בליגת האלופות. קפטן ריאל ערך היום (שני) אימון מלא עם שאר השחקנים לקראת המשחק במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות, וצפוי להיות כשיר למשחק.

בריאל חששו שראמוס, שנפצע במהלך ההפסד 1:0 לקאדיס ביום שבת, ייאלץ להחמיץ את המשחק ואף להיעדר מהקלאסיקו נגד ברצלונה בשבת בקאמפ נואו, אולם הוא הראה סימני התאוששות מהירים וחזר לפעילות מלאה. יחד עם זאת, עדיין לא ברור אם ישותף נגד שחטאר או שמא זינדין זידאן יחליט לשמור אותו למשחק החשוב יותר של השבוע, נגד ברצלונה כמובן.

סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
התאוששות מהירה. ראמוס/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מי שכן יחמיץ את הקלאסיקו, הוא מרטין אודגור. הקשר שנפצע במסגרת משחק של נבחרת נורבגיה בליגת האומות, סובל מחבלה משמעותית ברגלו הימנית וצפוי להיעדר כחודש, לפי "אס". הוא צפוי להחמיץ את ששת המשחקים הקרובים של ריאל, אחרי שכבר החמיץ את ההפסד מול קאדיס בשבת.

בנוסף, במועדון מעט מאוכזבים מאופן התנהולותו של המאמן זינדין זידאן עם חאמס רודריגס, שעזב הקיץ את הקבוצה לטובת אברטון. הקולומביאני שחתם ב-2014 בשורות הבלאנקוס לא הצליח להותיר חותם במועדון מבירת ספרד ושיחק בסך הכול רק שמונה משחקים מלאים תחת זידאן בעונה החולפת, זאת לאחר שהעביר שנתיים כמושאל בבאיירן מינכן.

עוד בוואלה!

בספרד קוטלים: "מרסלו ואיסקו לא ראויים לחולצה, ריאל חייבת שינוי"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס עם מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
יכול היה להוציא ממנו יותר? זידאן עם חאמס רודריגס/GettyImages

כעת, לאור הפתיחה המזהירה של רודריגס במדי הטופיז בפרמיירליג (כבש עד כה שלושה שערים בחמש הופעות), באלופת ספרד תוהים האם זידאן יכול היה להוציא יותר מהקשר ההתקפי בן ה-29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully