וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים: "מרסלו ואיסקו לא ראויים לחולצה, ריאל חייבת שינוי"

גם במדריד מבינים שהסגל של הבלאנקוס לא מספיק איכותי: "יותר מדי שחקנים לא מתאימים לרמה של ריאל". קאסמירו לא מודאג, קורטואה דווקא כן. התגובות, כולל האפשרות המפתיעה: בייל יחזור?

תקציר: ארמיניה בילפלד - באיירן מינכן 4:1/ספורט 1

ריאל מדריד מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד המפתיע 1:0 אמש (שבת) לקאדיס. שבוע לפני הקלאסיקו, הקבוצה של זינדין זידאן הציגה יכולת חלשה ומאכזבת, הובכה שוב ושוב על ידי העולה החדשה בהתקפות מתפרצות, וגילתה לא מעט סיבות לדאגה לקראת מרתון המשחקים שמצפה לה, עם שבעה משחקים ב-21 יום.

ריאל הפסידה לראשונה אחרי 15 משחקים רצופים, ספגה הפסד ראשון אי פעם לקאדיס בבית ונוצחה לראשונה באצטדיונה הביתי לעת מצוא, מתחם האימונים ולדבאבס. יותר מזה, מדובר במפלה היסטורית: לראשונה ב-91 שנות הליגה הספרדית, המוליכה והאלופה מפסידות לעולה חדשה.

מאמן קאדיס אלברו סרברה חוגג ניצחון על ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
האלופה בהלם, קאדיס חוגגת/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images
סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
יהיה בסדר. ראמוס/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

סיבה נוספת לדאגה היא הפציעה של סרחיו ראמוס. הקפטן נחבל במחצית הראשונה, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה ולפי הדיווחים במדריד סובל מפגיעה בשריר האחורי, אם כי לא מדובר בפציעה רצינית. על פי "אס", מדובר יותר במהלך של חשש וזהירות לשמירה על בריאותו, ולא פציעה רצינית.

כך או כך, המאמן זינדין זידאן (שערך ארבעה חילופים בהפסקה) אמר בסיום ש"אין הסבר. היה לנו משחק רע. טעינו בהכול. היריבה ראויה לניצחון. היו להם עוד שתיים או שלוש הזדמנויות לגמור את המשחק. היום לא היה יום טוב עבורנו. צריך לקבל את זה שלפעמים הדברים לא הולכים לטובתך. היינו עייפים מבחינה פיזית". על החילופים במחצית אמר המאמן: "אם אני מחליף שניים או שלושה שחקנים, זה לאו דווקא אשמתם".

סרחיו ראמוס, בלם ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
אוטוטו קלאסיקו וליגת האלופופת. ריאל מוכנה?/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images
זינאדין זידאן, מאמן ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images, GettyImages
יש בעיה. זידאן/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

טיבו קורטואה הודה שהמשחק הערב צריך להעיר את ריאל. "כל הפסד הוא קריאת השכמה, והערב זה לא שונה. עכשיו צריך לנצח את שחטאר ולצבור ביטחון לפני שמגיעים לקאמפ נואו", אמר השוער. "לא שיחקנו טוב הערב. וכשאתה לא טוב, זה נראה רע גם בגנה, גם בהתקפה, בהכול".

קורטואה הודה ש"נכון לעכשיו קשה להסביר מה קורה לנו. הערב שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. במחצית השנייה היינו טובים מהם בכל פרמטר, אבל זה לא הספיק".

קאסמירו, שנכנס כמחליף במחצית השנייה אבל לא הצליח להביא לשינוי, הוסיף: "עבדנו קשה ונלחמנו, אבל הם היו יותר טובים במחצית הראשונה. במחצית השנייה לחצנו אותם גבוה ושלטנו, אבל קאדיס יותר טובה ממה שחושבים".

קאסמירו אומר ש"תמיד יש מקום לשיפור, אבל אני מרוצה מהמחצית השנייה, כי הם לא בעטו למסגרת אפילו פעם אחת. אנחנו חייבים להמשיך להשתפר, לעבוד על ההתקפה וההגנה שלנו, ולוודא שאנחנו לומדים ממה שקרה. יש זמן לתקן את זה".

פרדראג מיאטוביץ', שחקן העבר של ריאל, אמר על המשחק: "אם המאמן עושה ארבעה חילופים במחצית, הוא מוכיח שהוא טעה. זה היה משחק, ריאל חייבת להשתפר. אוטוטו קלאסיקו וליגת האלופות. חייבים לטפל בטעויות. יש שחקנים שלא ניצלו 5 אחוז מהיכולת שלהם".

שחקן ריאל מדריד איסקו מול שחקן קאדיס חואן קאלה. AP
עוד צ'אנס מבוזבז בהרכב. איסקו/AP

בספרד קטלו את ריאל החלשה, וטענו שהסגל של זידאן חלש מלכתחילה. "קשה לכתוב את זה, אבל זו המציאות: נאצ'ו ולוקאס ואסקס לא שייכים לרמה הזאת, ולא צריכים להיות בריאל מדריד. גם מרסלו ואיסקו חייבים לעזוב, כי הם כבר לא ברמה הנדרשת, בעיקר ברמה הפיזית", כתבו ב"אס". "הם כבר לא מתאימים לכדורגל המודרני. כנראה שארבעתם ימשיכו בריאל כי יש להם חוזים, אבל הם פשוט לא מספיק טובים. יש יותר מדי שחקנים בריאל שפשוט לא מתאימים לרמה".

אגב, מי שעשוי לחזור לריאל בעונה הבאה הוא דווקא גארת' בייל. סוכנו ג'ונתן בארנט התראיין אמש ואמר ש"גארת' ממש לא פוסל את האפשרות לחזור לריאל בעונה הבאה. זו בהחלט אפשרות, אבל נצטרך לחכות ולראות מה קורה בעונה הנוכחית. יכול להיות שההשאלה לטוטנהאם תופסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully