וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סעיף הרכישה של דן ביטון עומד על 1.2 מ' יורו. חוזז יקבל דקות בליגה

19.10.2020 / 14:40

הצהובים מעוניינים לרכוש את הקשר המושאל מלודוגורץ אך מחכים לראות אם ימשיך להוכיח את עצמו לאור הסכום הגבוה שנקבע במשא ומתן עם הבולגרים. חוזז שנותר באופן תמוה מחוץ לסגל לליגה האירופית יזכה לקרדיט בליגה בשל עומס המשחקים

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

אופצית הרכישה של דן ביטון מלודוגורץ הבולגרית בתום העונה נקבעה על סכום של 1.2 מיליון יורו. מכבי תל אביב קיבלה את הקשר בהשאלה ללא תמורה כספית, אבל בין המועדונים נקבע כי אם הצהובים ירצו לרכוש את הקשר מאלופת בולגריה, הם יצטרכו לשלם בתום העונה סכום של 1.2 מיליון יורו. ההערכות כבר עתה הן שמכבי תל אביב תרצה לרכוש את השחקן, אבל בשביל שזה יקרה הוא יצטרך להמשיך ולהוכיח את עצמו מאחר שמדובר בסכום גבוה.

בעסקה הנוכחית חסכו בלודוגורץ את שכרו של ביטון שעמד על 220 אלף יורו נטו לא כולל בונוסים. במכבי תל אביב משתכר השחקן סכום כמעט זהה. ביטון אמנם רצה להמשיך לקריירה אירופית ולנדוד מערבה לליגה איכותית יותר מהליגה הבולגרית, אבל ההצעה ממכבי תל אביב לצד רצון לחזור לישראל, הכריעו לבסוף והוא שב ארצה. ביטון, שהיה השחקן החם של מכבי תל אביב לפני שנדבק בקורונה, חזר לאימונים מלאים בקרית שלום לפני כשבוע וגיאורגיוס דוניס בונה עליו לקראת המשך המשחקים באירופה.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב עם שרן ייני. ברני ארדוב
עוד יש לו מה להוכיח. דן ביטון/ברני ארדוב

באופן תמוה ולא מובן החליט מאמן מכבי תל אביב להשאיר מחוץ לסגל למשחקים באירופה את מתן חוזז שהיה השחקן הבולט במכבי תל אביב בתחילת הפלייאוף בעונה שעברה ואף כבש שערים מכריעים שסייעו לזכייה באליפות. חוזז נפצע לאחר מכן ופיספס חלק גדול מההכנה לעונה הזו.

מאז הוא שב לאיתנו ואפילו שיחק בפלייאוף נגד רד בול זלצבורג כשמכבי תל אביב היתה בסגל חסר בגלל כמות גדולה של שחקנים שנדבקה בקורונה, אבל מסיבה שטרם הוסברה, הוא לא נרשם לאירופה ולא יוכל לשחק בשלב הבתים. במכבי תל אביב היה מי שאמר שהמהלך הזה אמנם פגע בחוזז באירופה, אבל הוא לבטח יאפשר לו לקבל לא מעט דקות כאן בליגה בסגל הגדול שיש למכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב לא רוצה להילחץ באירופה, לואיס הרננדס מועמד לפתוח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully