וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא רוצה להילחץ באירופה, לואיס הרננדס מועמד לפתוח

19.10.2020 / 6:38

הצהובים רוצים לפתוח את הקמפיין האירופי מול קרבאח בחמישי ברגל ימין, הבלם הספרדי עשוי לקבל את חולצת ההרכב. דן ביטון מתאמן בצורה מלאה

מכבי תל אביב מציגה את אלכסנדר פשיץ'/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אף שיצאו אתמול (ראשון) שליליים בבדיקת הקורונה, גם הערב לא צפויים חמשת שחקני הנבחרת הלאומית של ישראל ליטול חלק באימון מכבי תל אביב. בקרית שלום רוצים לנקוט במשנה של זהירות אחרי התפרצות הקורונה שחוו במועדון לפני מספר שבועות ונראה כי ימתינו לבדיקה הנוספת שתיערך מחר בבוקר, בטרם יורו במועדון לשרן ייני, איתן טיבי, איל גולסה, מאור קנדיל ועדן קארצב להצטרף לכל יתר שחקני הקבוצה המתכוננים למשחק מול קאראבח האזרית בליגה האירופית ביום חמישי. קיימת אפשרות ריאלית שרק באימון המסכם ביום רביעי ישתתפו חמשת השחקנים, אבל במכבי תל אביב ישאפו לקבל את התשובות עד מחר אחר הצהריים כדי שהם יתאמנו לפחות שני אימונים תחת גאורגיוס דוניס לפני המשחק.

במכבי תל אביב מסבירים שעם כל החשיבות של המשחק, הרבה יותר חשוב לוודא שאין מבין השחקנים שחזרו מהנבחרת מישהו שחיובי לקורונה לאור ריבוי המקרים שהאחרון שבהם הוא ערן זהבי שהיה בקרבת שחקני מכבי תל אביב בנסיעה לסלובקיה. "כל החמישה עורכים אימון בקפסולה משלהם והם גם עברו שבועיים אינטנסיביים בנבחרת, כך שאין שום בעיה לייצר את ההפרדה הנחוצה עד שנהיה רגועים ובטוחים שהם שליליים לקורונה במאה אחוז", הסבירו במועדון.

דן ביטון שחקן מכבי תל אביב עם שרן ייני, בן ביטון. ברני ארדוב
ינסה לזכות במקום ב-11. דן ביטון/ברני ארדוב

בתוך כך החל דוניס בהכנות למשחק הראשון בליגה האירופית שייפתח בשעה 22.00 בבלומפילד ביום חמישי. קאראבח תנחת בישראל ביום רביעי בצהריים ובמכבי תל אביב מרגישים שהם יכולים לפתוח ברגל ימין. "בפעם האחרונה שהגענו לליגה האירופית לפני שלוש שנים, חיכינו למחזור האחרון כדי לרשום ניצחון ראשון על ויאריאל", הזכיר גורם במועדון. "הלחץ לסיים את שלב הבתים בלי ניצחון היה גדול ואין שום כוונה להגיע לאותה נקודה גם העונה. צריך לבוא למשחק הראשון ולקחת נקודות מול יריבה שוות כוחות".

דוניס עדיין רחוק מלתרגל הרכב למשחק, אבל נראה שיש סיכוי סביר שהבלם הספרדי החדש לואיס הרננדס יערוך הופעת בכורה ישירות בהרכב. דן ביטון שהיה האחרון לחזור מהקורונה, מתאמן כבר בצורה מלאה וינסה לזכות במקום ב-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully