וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה עדיין לא הורשה להתאמן עם בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 19.10.2020 / 15:30

חלוץ הרכש השתתף באסיפת הווידאו, אך ממתין שהעסקה מול מכבי חיפה תושלם במלואה. מתאוסיניו ואוקמפוס עדיין לא נכנסו לעניינים. קונטה התאמן, ייכנס לעניינים בהדרגה

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בזמן שבבית"ר ירושלים ממתינים לתשובות סופיות באם ניתן לקיים משחקי אימון, הצוות המקצועי מתחיל להבין שמספר שחקנים לא יעמדו לרשותו עם חזרת הליגה. הקשר הברזילאי מתאוסיניו סובל מעומס בשרירים ויערוך עוד שבוע של אימונים קלים, סנטיאגו אוקמפוס עדיין לא בכושר וייקחו לו עוד כמה שבועות לפחות כדי להיכנס לעניינים ואנטואן קונטה, שנחת בישראל וכמעט ולא עשה הכנה לעונה הזאת. בנוסף אליהם, יש לציין כי בשלב זה ההנחיה היא לא לשלב את דן איינבינדר ואור זהבי בסגל ואילו עם דיוגו ורדאסקה מנסים במועדון להתיר את החוזה, כאשר גם לירדן שועה הוכנה תכנית עבודה לאחר שלא התאמן בצורה מסודרת בשבועות האחרונים.

בנוגע לקונטה, הוא ייכנס לאימונים בהדרגה. הצוות הרפואי עדכן את סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה כי לאחר תקופה שהוא לא מתאמן, עומס של שבועיים-שלושה של אימונים גורם לו לרגישות בברך ומשבית אותו ולכן צריכים להיות זהירים איתו. קונטה הבהיר לפני מספר שבועות כי לא יסכים לחתום על חוזה חדש בבירה, אך העובדה כי משפטו בצרפת יחל כבר בינואר וכי אין יותר מדי הצעות אטרקטיביות עבורו, עשויות לגרום לו לשנות את דעתו.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ישוב לאימונים בהדרגה. קונטה/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים מוכנים להעלות את הפיצוי לוורדאסקה בחודש נוסף - משמע חמישה חודשי פיצוי, אך השחקן עדיין לא קיבל החלטה, ומעוניין בשלב זה להישאר במועדון לפחות עד לחודש ינואר, או לחילופין להמתין להצעה מעניינת מאחת הליגות שעדיין פתוחות באירופה. במועדון מבינים כי המקרה שלו הוא המשמעותי ביותר היות והמכתב נשלח אליו לאחר סיום ההעברות ביבשת, מה שחושף את המועדון לתביעה הרבה יותר גדולה אם לא היו מאפשרים לו להתאמן ולהישאר חלק מסגל השחקנים.

ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יחכה לאימון הבכורה. ירדן שועה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לגבי ירדן שועה, חלוץ הרכש החדש הגיע לאימון ונכח באסיפת הווידאו אך הוא עדיין לא יכול להתאמן עם הקבוצה משום שיש כמה סעיפים שטרם נסגרו מול מכבי חיפה.

בתוך כך, מנהל מחלקת הנוער תומר כרמל התפטר מתפקידו היום. בבית"ר הסבירו כי העיסוק במחלקה פוגע לו בעסקיו האישיים ולכן בחר לסיים את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully