וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב מקווים שההסכם ייחתם: "מאמינים להנהלה שאין כסף"

19.10.2020 / 8:25

הפירצה שסללה את הדרך לפיתרון לחל"ת הגיעה מכיוון השחקנים, שרצו להימנע משביתה והחרמת אימונים. שחקן: "נותנים הזדמנות". סיכוי קטן ששלומי אזולאי או גיל יצחק יצורפו לאור המשבר הפיננסי, הצוות המקצועי מקווה שיתאפשר לקיים משחקי אימון

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

שחקני הפועל תל אביב וארגון השחקנים מקווים כי היום (שני) ייחתם המתווה המיוחל וסאגת החל"ת מול המועדון תגיע לסיומה. למעשה, הפירצה שסללה את הדרך לפיתרון הגיעה מכיוון השחקנים, שרצו להימנע משביתה והחרמת אימונים והיו מוכנים שהשכר המגיע להם עבור החל"ת בחצי הראשון של אוקטובר ייפרס על פני מספר תשלומים. שחקן בקבוצה אף אמר אתמול: "יש לנו ביקורת גדולה על ההתנהלות כאן, אבל במקרה הזה אנחנו מאמינים להנהלה שכרגע אין כסף למועדון וכשייכנסו כספים הם ישלמו לנו את ההפרש. אנחנו נותנים הזדמנות".

זאב גרינברג מבעלי הפועל תל אביב בפגישה עם ניר אלון, מושיקו מישאלוף ארגון שחקני הכדורגל. ארגון שחקני הכדורגל, אתר רשמי
ישימו את המשבר מאחור? זאב גרינברג בפגישה עם ניר אלון ומושיקו מישאלוף מארגון השחקנים/אתר רשמי, ארגון שחקני הכדורגל

העניין הוא שראשי המועדון הבהירו גם בפגישה אתמול כי בשל העובדה שלמועדון לא נכנסים כספים משום גורם, המצב הפיננסי רע מאוד והם נקטו בצעד של החל"ת בלית ברירה, על אף שניסו להימנע ממנו. המתווה הנוכחי ייחתם מתוך הנחה שהסיוע מרשת הביטחון יתעכב ולא יגיע לפני דצמבר, כאשר אם הוא יגיע לפני כן, הפועל תל אביב תשלים לשחקנים מיידית את שכרם.

זאב גרינברג הסביר לנציגי ארגון השחקנים אתמול כי מהייעוץ המשפטי שהם קיבלו התברר שהחל"ת חוקי, אך מנגד המשפטנים של הארגון הסבירו לו כי השחקנים כלל לא יצאו לחל"ת והתאמנו כל יום בהתאם לתכנית המועדון ובהדרכת מאמן הכושר.

כעת מקווים האדומים לשים את המשבר מאחוריהם ולפתוח דף חדש. המאמן ניר קלינגר היה רוצה להתחזק בשלומי אזולאי או גיל יצחק, אך קשה לראות כיצד זה קורה לאחר אירועי הימים האחרונים. הצוות המקצועי מחכה לתשובות באם יוכלו לקיים משחקי אימון לקראת שובה של הליגה, ובמועדון אף אמרו: "זה יהיה לא ספורטיבי לא לאשר משחקי אימון, מספיק היינו בסגר, איך אפשר לעשות הכנה ככה אחרי סגר? חובה לערוך משחקי אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully