וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קוואי לאונרד דורש מהקליפרס לצרף סופרסטאר בעמדת הרכז"

בארה"ב טוענים שבעקבות הכישלון בפלייאוף, הפורוורד מעוניין שכוכב נוסף יצטרף אליו ואל פול ג'ורג' ב-LA. הקאמבק ערוך ומוכן: "סטפן קרי יסיים כמלך הסלים בעונה הבאה"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

באופן לא טיפוסי, צפה סטפן קרי בפלייאוף ה-NBA מהבית. אחרי עונה מרובת פציעות - שלו ושל יתר כוכבי גולדן סטייט - סיימו הווריירס עם המאזן הגרוע בליגה אשתקד - 15 ניצחונות בלבד לצד 50 הפסדים. אלא שבעונה הבאה ה-MVP לשעבר אמור להיות כשיר, ובארצות הברית חוזים קאמבק מהסרטים.

"לדעתי הוא יסיים כמלך הסלים בעונה הבאה", חרץ הפרשן האמריקאי טום הברסטרו, לשעבר ב-ESPN וכיום ב-NBC. "גולדן סטייט תזדקק ממנו לקלוע המון בעונה הבאה. אני לא יודע אם יש לה את ההגנה כדי לנצח 60 משחקים, אז היא תנסה לקלוע יותר מכל קבוצה אחרת. היא תהיה מאוד ממוקדת בהתקפה, אחרי שכבר איבדה את אנדרה איגודאלה, שון ליבינגסטון והשחקנים הגבוהים שעזרו לה להיות אחת מחמש קבוצות ההגנה הטובות בליגה".

קרי, שזכה פה אחד בתואר ה-MVP לפני חמש שנים, נשכח מעט בדיון על הגארדים הטובים בליגה. "הוא יגיע עם אקסטרה מוטיבציה", אמר הברסטרו, "הוא הולך לקלוע 30 נקודות למשחק ייאבק עם ג'יימס הארדן, לברון ג'יימס, יאניס אנטטוקומפו ולוקה דונצ'יץ' על תואר מלך הסלים. אני חושב שהוא עדיין אחד משלושת השחקנים הטובים בליגה, אם הוא בריא. אנחנו יודעים כמה חזק הוא, מה שאנחנו לא יודעים זה כיצד שנה מחוץ למשחק תשפיע על הכישורים שלו. לדעתי הוא יהיה בסדר".

ג'מאל מארי, שחווה פלייאוף נהדר, נשאל על מי הכי קשה לו לשמור בליגה, ובחר בכוכב גולדן סטייט: "בגלל שהוא כל כך קטן, ובגלל שאי אפשר לדעת מה הוא יעשה. אתה לא יודע אם הוא הולך לזרוק, אם הוא הולך לעבור אותך, אם הוא הולך לעשות עליך שישה קרוס-אוברים ואז יזרוק בלי להסתכל, פשוט אי אפשר לדעת".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
איך שנה בחוץ תשפיע עליו? קרי/GettyImages

דריל מורי נפרד מאוהדי יוסטון עם מודעה נרחבת שפרסם ב"יוסטון כרוניקל", ובה הודה בעיקר לג'יימס הארדן. "הייתי יכול להקדיש עמוד שלם לג'יימס", כתב הג'נרל מנג'ר היוצא של הרוקטס, שעוזב אחרי 13 שנה במועדון. "הוא לא רק שינה את חיי אלא גם חולל מהפכה בכדורסל, וממשיך לעשות כך, כמו אף אחד אחר בעבר. המשחק משוחק בצורה שונה בזכות ג'יימס, ובכל מגרש בעולם, הדור החדש לומד ומנסה לחקות את הסגנון שלו".

מורי הוא זה שאחראי להבאתו של הארדן ליוסטון, בטרייד המפורסם מאוקלהומה סיטי ב-2012. "אני לא מאמין שכבר לא אוכל לערוך איתו עוד פגישות תכנון", כתב. "כל כך אהבתי לעבוד איתו יחד, על הבאת שחקני היכל התהילה כמו דווייט הווארד, כריס פול וראסל ווסטברוק. הלוואי שהוא יזכה באליפות ביוסטון - כך הסיפור הזה צריך להיגמר".

ה-GM היוצא דאג להודות גם לאוהדי הרוקטס: "התמיכה שלכם שמרה אותי מלא אנרגיה והשראה. אתם הייתם הכוח המניע של ההצלחה הזו, ולכבוד הוא לי להיות חלק מהסיפור של המועדון".

עוד בוואלה!

בארה"ב טוענים: הלייקרס עשויים לנסות לצרף את דרק רוז

לכתבה המלאה
דריל מורי ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
כבר מתגעגע. מורי לצד הארדן/AP

במספר גופי תקשורת בארצות הברית מדווחים שכוכב לוס אנג'לס קליפרס, קוואי לאונרד, דורש מההנהלה לבצע טרייד נוסף, שבמסגרתו יגיע לקבוצה עוד סופרסטאר, לצידו ולצד פול ג'ורג'. "כולם יודעים שהקליפרס זקוקים לרכז", אמר פרשן ESPN סטיבן סמית'. "גם קוואי יודע זאת והוא שוחח על כך עם ההנהלה. זה לא שהוא רוצה שפטריק בברלי ו/או לו וויליאמס יעזבו, הוא פשוט רוצה רכז נוסף, סופרסטאר, שיעזור בניהול המשחק ובקליעה".

קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס אחרי ההפסד מול דנבר נאגטס. GettyImages
רוצה כוכב נוסף. לאונרד/GettyImages

בארצות הברית התאבלו הלילה על מותו של סיד הארטמן, עיתונאי הספורט האגדי ממיניאפוליס שהלך לעולמו בגיל 100. הארטמן החל לכתוב טורי ספורט בעיתונות כבר ב-1945 והמשיך בכך ממש עד יומו האחרון, כשטורו האחרון התפרסם בשבוע שעבר אחרי משחקה של מינסוטה וייקינגס מה-NFL נגד סיאטל סיהוקס.

מעבר לעבודתו העיתונאית, נודע הארטמן כאיש מאחורי לידתה של מיניאפוליס לייקרס, כשהוא אף שימש כג'נרל מנג'ר של הקבוצה בשנותיה הראשונות, בהן זכתה באליפות ה-NBL ובחמש אליפויות NBA. הארטמן עזב את הלייקרס ב-1957, שלוש שנים לפני מעברה של הקבוצה ללוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully