וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל עלתה למקום הראשון עם 0:4 על לאנס בדרבי

עודכן לאחרונה: 18.10.2020 / 23:58

הדרבי הצפוני חזר אחרי יותר מחמש שנים, וליל לא התחשבה בעולה שסיימה ב-9 שחקנים. שלושה בישולים לממפיס בניצחון ליון, 1:3 לניס בסנט אטיין

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נחתם הערב (ראשון) עם מוליכה חדשה, כשליל הביסה 0:4 את לאנס בדרבי וטיפסה אל המקום הראשון. ליון חזרה לנצח בזכות שלושה בישולים של ממפיס דפאי וגם ניס כבשה שלישייה. מונאקו סיימה ב-1:1 מול מונפלייה, נאנט ניצחה לראשונה מאז מחזור הפתיחה.

שחקני ליל חוגגים עם בוראק אילמז. רויטרס
כבש מחזור שלישי ברציפות. בוראק אילמז/רויטרס

ליל - לאנס 0:4

הדרבי הצפוני חזר אחרי יותר מחמש שנים, וליל הלמה ביריבתה עם הניצחון הכי גבוה מאז אוגוסט 2006. לאנס המפתיעה קיוותה לנצח בליל לראשונה מאז פברואר 2003, אבל ללא איגנסיוס גנאגו הפצוע ופקונדו מדינה המוצהב היה לה קשה מאוד. בוראק אילמז הטורקי נגח מקרוב אל הרשת בדקה ה-11 וחגג מחזור שלישי ברציפות, ובדקה ה-47 מצא עצמו ג'ונתן במבה חופשי ברחבה וכבש את השלישי שלו. ג'ונתן גרדיט האורח הורחק בצהוב שני בדקה ה-57 והמחליף ג'ונתן איקונה ניצל את היתרון המספרי כדי לנעוץ את השלישי בדקה ה-69. גם קלמון מישלן הורחק בדקה ה-75, וארבע דקות לאחר מכן במבה סיפק בישול שני, הפעם למחליף הטורקי יוסוף יאזיג'י ששבר בצורת של כמעט שנה. לאנס ירדה למקום החמישי, בזמן שליל הבלתי מנוצחת כבשה את הפסגה.

עוד בוואלה!

צרפת: ראיקוביץ' טעה פעמיים בהפסד ריימס, פ.ס.ז' עם רביעייה מול נים

לכתבה המלאה
שלט של אוהדי ליל: אוהבים את ליל, שונאים את לאנס. רויטרס
השלט שקיבל את פני השחקנים: אוהבים את ליל, שונאים את לאנס/רויטרס

שטרסבורג - ליון 3:2

מאז מחזור הפתיחה לא הצליחה ליון לנצח (ארבע תוצאות תיקו והפסד) אבל ממפיס דפאי חזר להתרכז בכדורגל אחרי שהמעבר לברצלונה לא יצא אל הפועל ובהנהגתו השיגה שלוש נקודות. ההולנדי שלח בדקה ה-12 את טינו קדאוורה, מלך שערי הליגה השנייה בעונה הקודמת, שבעזרת השוער קנטרה חגג שער בכורה בליג 1. דפאי בישל פעמיים גם לקרל טורו-אקמבי (25 ו-42) ומנגד שטרסבורג הצליחה לפחות לצמק לפני ההפסקה בעזרת המחליף חביב דיאלו, שהגיע ממץ בשעות האחרונות של החלון. ז'אן אודה אהולו הקטין עם בעיטה שטוחה פנימה בדקה ה-55, אבל בזמן שנותר לא הצליחה שטרסבורג להשוות ולהימנע מהפסד שישי בשבעת המחזורים עד כה.

טינו קדאוורה שחקן ליון. Jean-Francois Badias, AP
שער ראשון בליגה הבכירה. טינו קדאוורה/AP, Jean-Francois Badias

סנט אטיין - ניס 3:1

11 ימים לפני שהיא מארחת את הפועל באר שבע בליגה האירופית, ניס שיפרה את מצבה בליגה ועלתה למקום הרביעי. למרות הפציעה של החלוץ קספר דולברג וחסרונם של יוסף עטאל, אלכסי קלוד-מוריס והמצטרף הטרי ג'ף-ריין אדלייד, הקבוצה של פטריק ויירה ידעה לנצל את החיסורים הרבים אף יותר של סנט אטיין. קלוד פואל נאלץ להסתדר ללא ווהבי חאזרי וגם שלושה משחקני ההגנה הקבועים שלו, ובדקה השמינית פייר לס-מלו בעט פנימה את הריבאונד מ-16 מטרים אחרי הדיפה רעה של ג'סי מולן. אמין גואירי ניצל אי הבנה מביכה בין מולן לסיידו סו בן ה-18 והכפיל את היתרון בדקה ה-30, כשעדיל עאושיש שהגיע מפ.ס.ז' צימק עם שערו השני בדקה ה-57, אחרי טעות של השוער וולטר בניטס. המחליף מיזיאן מאולידה סגר עניין בתוספת הזמן וקבע הפסד שלישי ברציפות לסנט אטיין, שהחלה את העונה עם שלושה ניצחונות.

משחקים נוספים

אנז'ה - מץ 1:1
לאנז'ה: תומא מנגאני (38 בפנדל). למץ: אופה אנגט (39)

מונאקו - מונפלייה 1:1
למונאקו: וויסאם בן ידר (70 בפנדל). למונפלייה: סטפי מאבידידי (51)

נאנט - ברסט 1:3
לנאנט: רנדל קולו (16), לודוביק בלאס (30), קאדר במבה (79). לברסט: רומן פאבר (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully