וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חבר למישל אובמה וספג השמצות מכוכב ה-UFC: "לך תזד**ן"

המעורבות הפוליטית של כוכב הלייקרס לקראת הבחירות לנשיאות, שוב עוררה את זעמו של קולבי קובינגטון. כריס בוש על מוסר העבודה של ג'יימס: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

אחרי שזכה באליפות רביעית בקריירה ועשה עוד צעד בדרך לתואר הכדורסלן הטוב בכל הזמנים, לברון ג'יימס מתפנה לעיסוק הצדדי שלו: הפוליטיקה. הבוקר (ראשון) פורסם בארצות הברית שכוכב הלייקרס, אחד מראשי המיזם More Than A Vote שמטרתו להעלות את אחוזי ההצבעה בקרב שחורים לקראת הבחירות לנשיאות בנובמבר, מאחד כוחות עם פעילה חברתית אחרת, מישל אובמה.

אובמה ייסדה תנועה עם מטרה דומה, When We All Vote, וכעת היא משתפת פעולה עם כוכב הלייקרס בישורת האחרונה של קמפיין הבחירות המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן. השניים יארגנו אירועים המוניים בערים מרכזיות ברחבי ארצות הברית, כדי לעודד הצבעה בקרב שחורים בהצבעה המקדימה לנשיאות.

לברון ג'יימס לצד דונלד טראמפ. צילומים: Gettyimages, מערכת וואלה! NEWS
עובר לזירה הבאה שלו. לברון לצד טראמפ/מערכת וואלה! NEWS, צילומים: Gettyimages

ובזמן שלברון ממשיך לדאוג לאינטרסים הפוליטיים של קהילת השחורים, יש גם מי שסולד מהפעולות שלו מחוץ לפרקט. אחד מהם הוא לוחם ה-UFC קולבי קובינגטון, תומך נלהב ומפורסם בדונלד טראמפ, שביקר בחריפות את לברון בשלל הזדמנויות.

אמש הוא עורר פרובוקציה נוספת כשהעלה לאינסטגרם שלו תמונה בה הוא לבוש בגופייה בצבעי צהוב-סגול של הלייקרס, כביכול, ועליה הכיתוב, "פאק לברון".

"ברכות ללברון ג'יימס על האליפות, וברכות על כך שגרם לגמר ה-NBA לקבל את הרייטינג הנמוך בהיסטוריה", אמר קובינגטון, שבעבר הזמין את ג'יימס לזירה והבטיח להכניע אותו "תוך פחות מ-10 שניות". "כשכולם חולים, אתה מדבר על בולשיט. ובזמן שהרייטיינג של ה-NBA צונח, הרייטינג של ה-UFC נוסק - ממש כמו חשבון הבנק שלך".

עוד בוואלה!

המטרה - הבית הלבן: כך טראמפ הפך את לברון ג'יימס וה-NBA לסמלי מאבק

לכתבה המלאה

אבל ב-NBA ממשיכים לעסוק במורשת של לברון ככדורסלן. כריס בוש, מי ששיתף פעולה עם לברון במיאמי וזכה איתו בשתי אליפויות, סיפר אמש על מוסר העבודה הייחודי שלו שהחל לפני שנים רבות. "ראיתי את כל הדברים שהוא עושה מאחורי הקלעים, את כל העבודה שהוא משקיע מדי יום אפילו לפני שהוא מכדרר כדור. הוא פשוט יודע מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים, איך להשתפר. אבל הדבר הכי חשוב הוא שהוא מבין איך להישאר בריא. לראות אותו מתכונן במשך כל כך הרבה שנים, עוד לפני שאמרו שהוא השחקן הטוב בעולם, או הטוב בכל הזמנים, זה פשוט נפלא".

בוש טוען ש"לברון דחף אותי להיות כדורסלן יותר טוב ומקצוען יותר טוב רק מעצם זה שהיה שם לצידי. הוא גרם לי לבחון מחדש את ההרגלים שלי, ורק בזכותו הבנתי מה וכמה אני צריך לשנות אם אני רוצה שיתחילו לקחת אותי ברצינות בליגה".

כמו כן, בוש מסביר ש"גם בכל מה שקשור ליצירת כימיה בקבוצה, אין שני לו. הוא יודע איך להתחבר לשחקנים, איך לבנות קבוצה. מעולם לא ראיתי דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully