וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי לא פוגע, גריזמן מאבד קרדיט, קומאן העצבני תוקף: הערב המתסכל של ברצלונה

בארסה הפסידה לחטאפה לפני הקלאסיקו, ויש לה סיבות לדאגה: גריזמן פספס, מסי במאזן חלש, וקומאן העצבני מבקר את השיפוט ("לא היה VAR הלילה") ומתלונן על היריבה: "ניום אמר לי דברים מכוערים מאוד". בקטלוניה מודים: נגמרת הסבלנות כלפי גריזמן

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

ברצלונה עלתה אמש (שבת) למשחק מול חטאפה בידיעה שניצחון יעלה אותה לפסגה, כשהיא מעודדת לאור ההפסד המביך של יריבתה הגדולה ריאל מדריד לקאדיס העולה החדשה, אבל במקום שבארסה תנצח ותצבור ביטחון לקראת הקלאסיקו שבשבוע הבא - הקבוצה ספגה הפסד ראשון תחת רונלד קומאן, 1:0 לחטאפה, במשחק מתסכל מאוד מבחינת הבלאוגרנה. הפעם האחרונה שבה גם ריאל מדריד וגם ברצלונה הפסידו במחזור שלפני הקלאסיקו הייתה לפני 17 שנה, כשבאפריל 2003 ברצלונה הפסידה בבית לדפורטיבו 4:2 וריאל הפסידה 4:2 לבילבאו בסן סבסטיאן.

קומאן נשמע מתוסכל מאוד בסיום, וביקר גם את היריבה וגם את השיפוט במשחק. אחרי שריקת הסיום ההולנדי נראה סוער כששוחח עם מאמן חטאפה בורדאלס, וקומאן סיפר שהתלונן בפניו על ההתנהגות של קשר הקבוצה ניום, שבמהלך המשחק שלח מרפק לעבר מסי, ומשום מה יצא מזה בשלום, ללא הרחקה.

ניום שולח מרפק לפרצוף של ליאונל מסי, חטאפה מול ברצלונה. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
איפה השופטים? מסי מקבל מרפק/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
ליאונל מסי, ברצלונה, מאוכזב. GettyImages
לא בכושר. מסי/GettyImages

"אמרתי לבורדאלס שניום הראה חוסר כבוד כלפיי", סיפר קומאן, "הוא אמר לי כמה דברים מכוערים מאוד, לא אחזור עליהם. זה מה שאמרתי לו, שיגיד לו שהדברים האלה לא מקובלים". על החלטות השיפוט, בין השאר לא להרחיק את הצרפתי של חטאפה, אמר קומאן: "אני לא אוהב לדבר על השופטים, אני חושב שאם צופים במשחק, בעבירות, בכרטיסים, לכל אחד יש דעה, זאת עבודה מסובכת עבור השופט. אנחנו ניסינו להיכנס לקצב, והם קטעו כל הזמן את השטף, וזה הקשה עלינו לייצר הזדמנויות לכבוש".

כשנשאל על הגישה של חטאפה אמר קומאן ש"אני לא אוהב להביע דעה על קבוצות אחרות. הפסדנו, וזה מה שחשוב. יש שופט, שני עוזרים, שופט רביעי ויש VAR... בעצם, אני לא יודע אם היה VAR הלילה... אבל הדבר הכי חשוב זה לדאוג לעצמך".

מאמן חטאפה חוסה בורדלאס, אגב, הגיב בזלזול לקומאן ואמר: "הוא אמר לי שההתנהגות של השחקן שלי לא הייתה מכובדת, אבל אמרתי לו שאני מפקפק בסיפור שלו. ניום אדם נהדר, הוא לא מסוגל לומר את הדברים שקומאן אמר שעשה".

המהלך של ניום שהסתיים ללא כרטיס כלשהו גרם גם לאחרים להרים גבה. הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה הגיב עם ציוץ מתריס וכתב: "מרפק למסי! זה היה כרטיס אדום ברור והשחקן אפילו לא קיבל צהוב. השופט כנראה עצבני כי ריאל הפסידה, הוא צריך לעבוד עוד יותר קשה היום".

עוד בוואלה!

שבוע לפני הקלאסיקו: ריאל מדריד איכזבה והפסידה 1:0 לקאדיס בבית

לכתבה המלאה
אנטואן גריזמן, ברצלונה, מאוכזב. GettyImages
יכול היה להפוך לגיבור. גריזמן/GettyImages

מי שרשם החמצה גדולה שיכולה הייתה לשנות את המשחק הוא אנטואן גריזמן, עליו אמר קומאן: "כמו שאמרתי פעמים רבות, יש לנו המון איכויות בחלק הקדמי, והשחקנים יכולים לשחק ביותר מעמדה אחת. היום שמנו את גריזמן כחלוץ 9, וזה חשוב שאפשר לעשות את השינויים האלה". ב"ספורט" נכתב על גריזמן ש"הוא כשל איפה שלחלוץ של ברצלונה אסור להיכשל, ובמקום שיגאל את עצמו, הוא שוב גרם לכך שכל האצבעות מופנות אליו".

גם ליאונל מסי מתקשה לעמוד בציפיות, על אף שנעצר בקורה, ורשם את הבעיטה היחידה למסגרת של בארסה במשחק. עד עתה העונה בארבעה משחקים אין לו שער שדה, ורק גול אחד מפנדל, והוא לא כבש שער שדה כבר למעלה מחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully