וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרית של אגוארו עם הקוונית עוררה סערה, מסי יצטרף לסיטי בינואר?

חלוץ מנצ'סטר סיטי נגע בסיאן מייסי אליס בצורה לא מכבדת והיא הדפה אותו מעליה. פירס מורגן ביקר, גווארדיולה הגן עליו. וגם: מסי יגיע תמורת 15 מיליון ליש"ט בלבד?

חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מניח יד על הקוונית/באדיבות ספורט 1

תקרית לא נעימה במהלך המשחק בין מנצ'סטר סיטי לארסנל אתמול (שבת), בו הצליחו התכולים לנצח 0:1 משער של ראחים סטרלינג בדקה ה-23. סרחיו אגוארו הניח את ידו בצורה לא מכובדת על הקוונית אחרי שהאחרונה סימנה על חוץ לטובת ארסנל והוא חשב שהכדור היה צריך להיות שלו. השופטת סיאן מייסי אליס הדפה מעליה את היד של הארגנטינאי ונראה היה שהיא לא מקבלת את המחווה הזו בצורה טובה.

המגע אמנם היה קצר כיוון שמייסי אליס התנגדה, אבל גם כך אגוארו היה יכול להיענש עליו בצהוב ואולי אפילו באדום. לפני ארבע שנים, ב-2016, הודיעה הפרמיירליג על שינוי בחוקה שמאפשר לשופטים לשלוף כרטיסים במקרה של מגע מצד השחקנים.

העיתונאי הבריטי פירס מורגן, שהוא גם אוהד שרוף של ארסנל, צייץ את הסרטון וכתב: "אממ מה אגוארו עושה כאן? ולמה הוא לא הורחק בגלל זה?". מי שהגן על אגוארו הה מאמנו פפ גווארדיולה, שאמר כשנשאל על התקרית: "בחייכם חבר'ה, סרחיו הוא הבנאדם הכי נחמד שאי פעם הכרתי בחיים שלי. חפשו בעיות במקרים אחרים, לא בזה".

חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מניח יד סביב הקוונית. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
היה עדיף להימנע מזה. אגוארו/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

כובש השער של סיטי ראחים סטרלינג דיבר אחרי המשחק ואמר: "איבדנו נקודות בתחילת העונה אז היה חשוב לנצח. ידענו שנצטרך לספק תצוגה טובה אחרי החזרה מפגרת הנבחרות. התוצאה כמובן מוסיפה לנו ביטחון". על השער שלו אמר האנגלי: "הרגשתי שהיה לי קצת מזל לכבוש. זה לא היה אחד המשחקים הטובים שלי, אבל אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה".

על החזרה של סרחיו אגוארו מפציעה הוא אמר: "במחצית הראשונה סרחיו ואני הצלחנו לייצר דברים מסוכנים. הרגיש לי שהמשחק שלנו היה הרבה יותר שוטף והצלחנו לשמור על הכדור. היה נהדר לשחק לצד חלוץ אמיתי. היה קשה לנו לשבור את את ארסנל כי היא קבוצה מתורגלת שהקשתה עלינו. השגנו את הניצחון בצדק. כשסרחיו על הדשא אתה יודע שיכול להיות שער בכל רגע. חשוב מאוד שהוא חזר".

מסי במדי סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה יקרה? מסי "במדי" סיטי/צילום מסך, מתוך טוויטר

אגב, אחרי המשחק עסקו במנצ'סטר סיטי שוב בליאו מסי. לפי "המירור", סיטי יוצאת מנקודת הנחה שמסי יצטרף לכל המאוחר בקיץ, ומקווים להחתימו בחינם. לפי הדיווח, ברצלונה כבר הבינה שאיבדה את מסי, והפרעוש הודיע לבכירים בקבוצה שהוא נחוש לחדש את שיתוף הפעולה עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר. אפשרות נוספת שהועלתה ב"דיילי סטאר" היא שסיטי תציע לברצלונה "סכום סמלי" בגובה 15 מיליון ליש"ט כדי לצרף את מסי בחלון ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully