וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צמד לדז'קו ב-2:5 של רומא, קאמבק ענק לססואולו שעלתה למקום השני

עודכן לאחרונה: 18.10.2020 / 23:46

הבוסני התעורר על חשבון בנבנטו, גם פדרו, ורטו ופרס כבשו. ססואולו המפתיעה חזרה מ-3:1 ל-3:4 מול בולוניה. תיקו לפיורנטינה

תקציר: איטליה - הולנד 1:1/ספורט 1

המחזור הרביעי בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כשאחרי שכל הנציגות בליגת האלופות איבדו נקודות בשבת, רומא צמצמה פערים עם 2:5 על בנבנטו. ססואולו הבלתי מנוצחת יצאה לבולוניה, וחזרה עם ניצחון 3:4 מרשים. פיורנטינה איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 אצל מול ספציה. טורינו היא היחידה ללא נקודה אחרי הפסד ביתי 3:2 לקליארי ולאור ניצחונה הדרמטי של אודינזה 2:3 על פארמה.

אדין דז'קו שחקן רומא חוגג שער. Silvia Lore, GettyImages
עשה סוף לבצורת. אדין דז'קו/GettyImages, Silvia Lore

רומא - בנבנטו 2:5

הג'אלורוסי קיבלו סוף כל סוף את אדין דז'קו, התגברו על פיגור מפתיע ורשמו ניצחון שני העונה. ג'אנלוקה קפרארי הפתיע עם כדור קשתי שפגע בשחקן הגנה ונכנס בדקה החמישית, אבל פדרו השווה בדקה ה-31 עם שער שני ברציפות ודז'קו הפך עם הראשון שלו העונה בחלוף ארבע דקות. ז'ורדן ורטו עשה טעות קשה על סף הרחבה וסידר פנדל לבנבנטו, ממנו ג'אנלוקה לפאדולה השווה בריבאונד אחרי שאנטוניו מיראנטה הדף את הבעיטה שלו (56) אבל הצרפתי תיקן עם פנדל משלו בדקה ה-67 אחרי שפדרו הוכשל, והקפטן הבוסני השלים צמד קליל מול שער ריק אחרי בישול שני של הנריך מחיטריאן בדקה ה-78. המחליף קרלס פרס חתם במבצע אישי בדקה ה-89 ובנבנטו שוב יצאה מהאולימפיאקו עם תבוסה 5:2, כמו בביקור הקודם לפני שנתיים וחצי.

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לספוג אש, שר הספורט תוקף, אניילי מגונן

לכתבה המלאה
חוסה קאייחון שחקן פיורנטינה. Giuseppe Bellini, GettyImages
פיורנטינה שמטה ניצחון. חוסה קאייחון/GettyImages, Giuseppe Bellini

ספציה - פיורנטינה 2:2

העולה לא הצליחה להשיג ניצחון היסטורי מול פיורנטינה במפגש השביעי ביניהן (והראשון מאז 1939) אבל חזרה מפיגור שני שערים ונקודה רביעית העונה זה כמו ניצחון. המגן כריסטיאנו ביראגי בישל בכדור קרן לקפטן חרמן פסלה (2) וכבש בעצמו מזווית קשה (4) כדי להעניק לוויולה יתרון מבטיח כבר בדקות הפתיחה, אלא שספציה ידעה לחזור. דניאלה ורדה ניצל טעות בהגנה וצימק בדקה ה-39, והמחליף דייגו פריאס השווה בדקה ה-75 אחרי הרחקה רעה. חוסה קאייחון נכנס בדקה ה-78 להופעת בכורה במדי פיורנטינה, אבל גם הוא לא הביא את שער הניצחון.

שחקני ססואולו חוגגים שער ניצחון. Mario Carlini, GettyImages
רביעייה שלישית ברציפות. שחקני ססואולו/GettyImages, Mario Carlini

בולוניה - ססואולו 4:3

איזה מהפך גדול לססואולו, שנותרה בלתי מנוצחת ובצמרת הגבוהה, עם ניצחון שלישי בארבעה מחזורים: בולוניה הוליכה 1:3, והפסידה 4:3 אחרי טעויות בהגנה. בדקה ה-9 רוברטו סוריאנו כבש ראשון לבולוניה בבעיטה מדויקת לפינה, אבל דומניקו ברארדי השווה ל-1:1 (18) בבעיטה חדה מחוץ לרחבה. בולוניה חזרה להוביל עם שער מצוין של מתיאס סבאנברג (39) בסיומה של התקפה יפה ומבצע קבוצתי מרשים, ובדקה ה-60 ריקרדו אורסליני קבע 1:3 אחרי חטיפה משגיאה בהגנה. ואז החל המהפך. בדקה ה-64 פיליפ ג'וריצ'יץ' החליק פנימה וצימק ל-3:2, ושש דקות אחרי זה פרנצ'סקו קאפוטו נגח את השוויון אחרי הרחקה רעה. בדקה ה-77 המהפך הושלם בצורה כואבת להגנת בולוניה, כאשר הבלם היפני טקהירו טומיאסו דחק פנימה כדור רוחב וקבע 3:4 ורביעייה שלישית ברציפות לקבוצה של רוברטו דה זרבי.

משחקים נוספים

טורינו - קליארי 3:2
לטורינו: אנדראה בלוטי (4 בפנדל ו-49). לקליארי: ז'ואאו פדרו (12), ג'יו סימאונה (19 ו-73)

אודינזה - פארמה 2:3
לאודינזה: סמיר (28), סימונה יקופוני (עצמי, 52), איגנסיו פוסטו (89). לפארמה: הרנאני (26), יאן קראמו (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully